رفع خطای تمپر انواع کارتخوان سیار

رفع خطای تمپر ، تمپر شدن دستگاه های کارتخوان سیار جزو ارور ها و خطاهای رایج کارتخوان های سیار می باشد که هر پذیرنده ای برای یک بار هم که شده با این ارور و خطا مواجه می شود.

نکته: با انجام این کار ایراد دستگاه به طور کامل برطرف نخواهد شد، فقط باعث می شود که این ارور رد شود

اولین چیزی که یک پذیرنده به آن توجه می کند این است که چه چیزی باعث به وجود آمدن این ارور و خطا شده است و چگونه می توان این خطا را برطرف کرد.

در کارتخوان های سیار خطای تمپر می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد اما عمده ترین دلیل به وجود آمدن این خطا همانگونه که از معنای این کلمه مشخص است یعنی دستکاری شدن این دستگاه حال این دستکاری شدن می‌تواند جابجا شدن برد ها در درون دستگاه باشد یا باز شدن و یا ضربه و احتمالاتی شبیه به آن

اما عمده‌ترین دلایلی که برای تمپر شدن دستگاه های کارتخوان سیار می توان یافت ضربه خوردن این دستگاه های کارتخوان سیار مجاورت در کنار رطوبت می باشد.

رفع این گونه خطاها به دو صورت انجام می شود صورت اول که زیاد پیچیده نیست و به صورت نرم‌افزاری انجام شده و می توان این خطا را برطرف کرد اما در صورتی که ضربه و یا رطوبت بیشتر از حد معمول باشد نیاز به تغییرات سخت افزاری در دستگاه می باشد که ما انجام این عمل را به دوستانی که تخصص کافی ندارند توصیه نمی کنیم و پیشنهاد میدهیم دستگاه را به یکی از تعمیرکاران مجاز این دستگاه های کارتخوان سیار ارائه دهند.

رفع خطای تمپر در کارتخوان های سیار وریفون

برای رفع خطای تمپر کارتخوان های برند وریفون ما پیشنهاد می دهیم که اپ این کارت خوان ها را تغییر دهید برای تغییر اپلیکیشن کارتخوان های سیار و فلش کردن اینگونه کارت خوان ها به قسمت آموزش های ویژه ما مراجعه کنید.

رفع خطای تمپر در کارتخوان های سیار پکس

برای رفع خطای تمپر کارتخوان های برند پکس در صورتیکه تمپر به صورت جزئی به وجود آمده باشد یک رمز از شما می خواهد که این رمز شامل ۹۸۷۶ است.

با وارد کردن این رمز دستگاه به صورت سخت افزاری رست شده و نیازمند ریختن مجدد اپلیکیشن مربوطه میباشد جهت تغییر اپلیکیشن مربوطه به قسمت آموزش های ویژه دستگاه های کارتخوان مراجعه کنید.

در صورتیکه با سوالی مواجه شدید در زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید تا همکاران ما شما را رهنمایی کنند و دیگر دوستان نیز در صورتیکه با همان مشکل روبرو شدند بتوانند مشکل خود را مرتفع کنند