تلفن

فروش انواع کارتخوان سیار

فروش ویژه بهترین کارتخوان سیار در کشور

کارتخوان سیار اندرویدی مورفان MF919

جدیدترین کارتخوان های سیار

دستگاه کارتخوان سیار

کارتخوان سیار و ثابت

کارتخوان سیار، هر کسب و کاری برای پیشرفت در کارها نیازمند انتقال مراودات مالی است و این مراودات امروزه توسط دستگاه پوز سیار صورت می‌پذیرد. نبود کارتخوان سیار در مغازه یا دفتر کار یعنی نبود تراکنش مالی و با هر روشی که حساب کنید این امر امروزه در کسب و کارها یک فاجعه است.

دستگاه کارتخوان به دو صورت کارتخوان سیار و کارتخوان ثابت در اختیار پذیرنده قرار می‌گیرد و پذیرنده بسته به نیاز خود می‌توانند از این دو استفاده کند.

کارتخوان سیار همانطور که از نامش پیدا است قابلیت حمل داشته و شما می‌توانید آن را بدون هیچ گونه مزاحمتی نسبت به برق و باطری و سیم تلفن جابه جا کرده و انتقال دهید. از مهمترین قابلیت‌های این دستگاه کارتخوان تنوع بالای آن‌هاست به محوی که نیاز هر پذیرنده‌ای را جوابگو هستند.

کارتخوان ثابت همانطور که از نامش پیداست بصورت ثابت بوده و در محل نصب می‌شود و نمیتوان ان را جابجا کرد و باید حتما به برق و کابل تلفن متصل باشد. این مدل کارتخوان عمدتاً توسط بانک‌ها به پذیرنده ارایه می‌شود اما از شرکت ما نیز می‌توانید بصورت تملیکی این کارتخوان را تهیه کنید.

برای داشتن یک کارتخوان نیاز نیست کار خاصی انجام دهید فقط کافیست کارتخوان مورد نظر خود را از فروشگاه‌های ما انتخاب کرده و با همکاران و کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

نگاهی کلی به انواع کارتخوان

کارتخوان‌ها عمدتاً به دو دسته تقسیم می‌شوند. کارت‌خوان ثابت که توسط کابل تلفن و کابل برق در دفتر یا محل کار شما مورد استفاده قرار می‌گیرند و در یک جا نصب می‌شوند و برای جابجا کردن آن‌ها حتماً باید در محلی قرار گیرند که کابل برق و یا کابل تلفن و یا بسته به نوع دستگاه‌های کارتخوان از کابل لن نیز پشتیبانی می‌کنند قرار داشته باشد.

دسته دوم کارتخوان‌های سیار هستند که از لحاظ کارکرد همانند کارتخوان‌های ثابت می‌توانند تراکنش مالی را انجام دهند و همانطور که از نامشان پیداست قابلیت جابجایی دارند و می‌توانید بسته به نیاز خود دستگاه کارتخوان را به هر مکان و هر جایی انتقال دهید.

نوع اتصال این دستگاه‌های کارتخوان  جی پی آر اس و در بعضی موارد از طریق وای فای به سیستم بانکی متصل شده و به جای برق مستقیم از باتری استفاده می‌کنند و می‌توانید به وسیله اتصال وایرلس و باتری از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

کارتخوان‌ها برای خواندن و نوشتن داده‌ها به کارت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارتخوان‌های سیار، کارتخوان‌هایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان کارت‌های مختلف را در هر جایی خواند و از آن‌ها استفاده کرد. کارتخوان‌های سیار به صورت بی‌سیم و همچنین با داشتن کابل‌های اتصال به دستگاه‌های مختلف قابل استفاده هستند. در این مقاله به معرفی کارتخوان‌های سیار، نوع‌های مختلف کارتخوان‌های سیار، کاربردهای آن‌ها، نحوه استفاده از کارتخوان‌های سیار و دستورالعمل‌های استفاده از کارتخوان‌های سیار پرداخته می‌شود.

معرفی کارتخوان‌های سیار

کارتخوان‌های سیار نوعی کارتخوان هستند که به دلیل داشتن ابعاد کوچک و ماهیت سیار، قابلیت استفاده در هرجایی را دارا می‌باشند. کارتخوان‌های سیار شامل دو نوع شبکه بی‌سیم و با سیم می‌باشند. در ادامه با کاربردهای کارتخوان‌های سیار آشنا خواهید شد.

نوع‌های مختلف کارتخوان‌های سیار

کارتخوان‌های سیار در دو نوع بی‌سیم و با سیم تولید می‌شوند. این دو نوع کارتخوان‌ها به مراتب متفاوت بوده و هر کدام از آن‌ها با توجه به نیاز و کاربرد مورد نظر انتخاب می‌شوند.

کارتخوان سیار بی‌ سیم

کارتخوان‌های سیار بی سیم، به علت عدم وجود کابل یا اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مختلف قابل استفاده هستند. به همین دلیل، استفاده از کارتخوان‌های بی‌سیم برای انجام پروژه‌های مختلف و منزل، مخصوصا در مورد خواندن کارت‌های بانکی و پرداخت الکترونیکی خیلی مفید است. این کارتخوان‌ها برای تراکنش‌های الکترونیکی با پاداش، پرداخت هزینه‌های تلفن همراه و یا در تراکنش عمل‌آوری شخص خاص کمک خواهد بود.

کارتخوان سیار با سیم

کارت‌خوان‌های سیار با سیم به کمک کابل‌های اتصال به دستگاه‌های مختلف قابل استفاده هستند. به همین دلیل، استفاده از کارتخوان‌های با سیم برای دستگاه‌هایی که وجود سیم یا کابل فرض شده مثل کامپیوتر، لپ‌تاپ، تلویزیون و…. مفید خواهد بود.این کارت‌خوان‌ها در بخش‌های امنیتی، خواندن کارت‌ها و ذخیره اطلاعات از کاربرد زیادی برخوردارند.

کاربردهای کارتخوان‌های سیار

استفاده از کارت‌خوان‌های سیار، راه حلی برای افزایش امنیت در تغییر اطلاعاتی است که در کارتهایی مانند کارت بانکی، کارت هوشمند، کارت تراکنش الکترونیکی و…ذخیره شده‌اند. این کارتخوان‌ها برای خواندن سند شناسایی، شارژ تلفن همراه، فعال کردن حساب بانکی الکترونیکی، کتاب دیجیتال، پاسپورت و…استفاده می شود. همچنین کارتخوان‌های سیار پرکاربرد در مکان‌هایی هستند که کابل جایی برای اتصال وجود ندارد و یا کابل‌های ارتباطی وجود داشته ولی استفاده از آن‌ها با مشکل مواجه است.

نحوه استفاده از کارتخوان‌های سیار

کارتخوان‌های سیار ساده بوده و نیازی به برقراری ارتباط با دستگاه‌های دیگر نیست. برای استفاده از کارتخوان‌های سیار، کافی است که کارت مورد نظر را در صفحه کارتخوان قرار دهید. به دلیل قابلیت حمل و جابجایی بالا، این کارتخوان‌ها را به راحتی می‌توانید همراه خود داشته و برای نیاز‌های مختلف استفاده کرد.

دستورالعمل‌های استفاده از کارتخوان‌های سیار

برای استفاده از کارتخوان‌ها، می‌توانید ابتدا آن‌ها را با کامپیوتر خود وصل کنید تا مورد استفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید با برقراری ارتباط کابلی یا بی‌سیم با دستگاه فراهمی کنید. به همین دلیل است که توسعه‌دهندگان کارت‌خوان‌های سیار، نرم‌افزارهای خود را طراحی می‌کنند تا برای کاربران برای استفاده از کارت‌خوان‌های سیار ساده باشد.

نتیجه‌گیری 

استفاده از کارتخوان‌های سیار به دلیل قابلیت حمل و جابجایی بالا قابل توجه است. کارتخوان‌های سیار شامل دو نوع کارتخوان سیار بی‌سیم و با سیم هستند که به مراتب متفاوت بوده و هر کدام از آن‌ها با توجه به نیاز و کاربرد مورد نظر انتخاب می‌شوند. کارتخوان‌های سیار علاوه بر انجام کار در خانه و سفر، برای پرداخت‌های الکترونیکی و خواندن اطلاعات موجود در کارت‌های هوشمند مفید هستند.

کارتخوان سیار

امنیت بالا

تمامی دستگاه‌های کارتخوان سیار پایاپوز تحت مجوز شرکت شاپرک و بانک مرکزی بوده و هرگونه تراکنش مالی که توسط این گونه دستگاه‌های کارتخوان سیار ثبت و انجام می‌شود کاملاً امن و بدون هیچگونه دخالت انسانی انجام می‌شود دقیقاً همانند کارتخوان‌های سیار امانی بانکها.

کارتخوان سیار

خدمات پس از فروش

پایاپوز با ۱۰ سال سابقه در امر کارگزاری دستگاه‌های کارتخوان سیار و ثابت و فروش این گونه دستگاه‌ها این تظمین را به پذیرندگان محترم خواهد داد که تحت هر شرایطی جوابگوی مشکلات پذیرندگان محترم در مورد کارتخوان‌های سیار و ثابت خریداری شده خود از شرکت خواهد بود.

کارتخوان سیار

گارانتی معتبر

دیدگاه اکثر ما نسبت به کلمه گارانتی شاید به آن صورتی که باید و شاید حس تظمین را القا نکند. اما پایاپوز این تظمین را می‌دهد که دستگاه‌های کارتخوان سیار شما در بهترین مراکز تخصصی تعمیرات کارتخوان‌های سیار و ثابت تعمیر و گارانتی خواهند شد.

کارتخوان سیار

قیمت مناسب

قیمت مناسب دستگاه‌های کارتخوان سیار پایاپوز و رقابتی بودن کارتخوان‌های سیار این شرکت این اطمینان را خواهد داد که بهترین کارتخوان سیار را با بهترین قیمت ممکن خریداری خواهید کرد، و البته این قیمت مناسب همراه با گارانتی کالا و پشتیبانی مستمر همراه خواهد بود.

کارتخوان سیار

تحویل سریع

پایاپوز با کادری مجرب و کارشناسان فروش فوق العاده، با در نظر گرفتن شرایط بازار و شرایط شرکت‌های PSP در سریعترین زمان ممکن دستگاه کارتخوان سیار را جهت تحویل به مشتری آماده کرده، که این زمان بسته به نوع شرکت PSP بین ۳ تا ۵ روز کاریست.

کارتخوان سیار

تنوع محصول

پایاپوز با تنوع بالای محصولات کارتخوان اعم از دستگاه‌های کارتخوان سیار و ثابت و همچنین دستگاه‌های کارتخوان سیار موبایلی و کارتخوان‌های سیار اندرویدی، این امکان را برای پذیرندگان محترم بوجود آورده که در انتخاب دستگاه کارتخوان سیار خود دست بازتری داشته باشند.

محصولات ویژه

روند خرید کارتخوان سیار

کارتخوان سیار از جمله کالاهای ضروری همه کسبه‌ها چه صنفی و غیر صنفیست. داشتن یه کارتخوان سریع و خوش دست برای هر کسبه‌ای مزیت است و هر پذیرنده‌ای با داشتن همچین کارتخوانی دیگر نگران تراکنش مالی خود نیست و بدون نگرانی از این شرایط با خیال آسوده به دیگر مشغله‌های خود خواهد رسید.

کارتخوان‌های سیار پایاپوز از جمله کارتخوان‌های وایرلس هستند که با انواع سیمکارت‌های انواع اپراتور‌های کشور و همچنین در بعضی مدل‌ها با اتصال به شبکه وای فای مودم اینترنت به شبکه بانکی متصل می‌شوند و شما می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی از سرعت کارتخوان خود تراکنش مالی خود را انجام دهید. این کارتخوان‌ها در مدل‌ها و رنگهای متنوع به پذیرندگان محترم عرضه شده اند.

جهت خرید کارتخوان سیار کافیست بعد از انتخاب مدل کارتخوان سیار خود، با کارشناسان ما تماس گرفته و با ارسال مدارک مورد نیاز برای تخصیص و دریافت کارتخوان سیار خود اقدام نمایید. دریافت این گونه دستگاه‌های کارتخوان با کمترین مدارک مورد نیاز انجام شده و شما براحتی صاحب یک دستگاه کارتخوان سیار فوق العاده سریع و با پشتیبانی عالی و گارانتی ۱ساله خواهید شد.

خرید کارتخوان سیار

برای خرید کارتخوان سیار کافیست مدارک مورد نظر خود را را برای ما ارسال کرده ما مدارک خرید کارتخوان سیار شمارا به شاپرک ارسال نموده و بعد از تایید مدارک به شما اطلاع خواهیم داد تا در اولین فرصت جهت دریافت کارتخوان سیار خریداری شده اقدام نمایید. زمان دریافت خرید کارتخوان سیار دو تا سه روز کاری می‌باشد که این زمان برای تایید مدارک شما توسط شاپرک خواهد بود و بعد از از تایید شاپرک دستگاه خریداری شده تحویل پذیرنده خواهد شد.

خرید دستگاه پوز سیار

خیلی‌ها از ما سوال می‌پرسند برای خرید دستگاه پوز سیار چه کاری باید انجام دهند و آیا دستگاه پوز سیار تفاوتی با حوزه بانکی دارد یا خیر. برای جواب دادن این سوال این مطلب را عرض می‌کنیم جهت خرید و فروش دستگاه پوز سیار کار خاصی قرار نیست انجام دهید تنها کاری که باید انجام دهید ارسال مدارک مورد نیاز است. 

دستگاه پوز سیار هیچ تفاوتی با دستگاه‌های بانکی نداشته و تنها تفاوت آن مالک بودن شخص برای دستگاه پوز سیار خود است اما در سیستم بانکی مالک دستگاه بانک می‌باشد و شخص هیچگونه تملیکی بر روی دستگاه امانی ندارد برای همین خیلی‌ها ترجیح می‌دهند به خرید دستگاه پوز شخصی اقدام کنند.

پوز سیار

پوز سیار از جمله دستگاه‌های مورد نیاز همه کسب و کار هاست این وسیله کاربردی که در خیلی از پذیرنده‌ها کارتخوان سیار و یا پوز سیار نامیده می‌شود از جمله مهم‌ترین وسایل انجام تراکنشات مالی برای خرید و فروش پذیرندگان می‌باشد. پوز سیار در مدل‌ها و برند‌های متنوعی وارد بازار شده که میتوان به مدلهای ثابت و سیار اشاره کرد از جمله این پوز سیار وریفون ۶۸۰ و وریفون ۶۷۵ پکس S۹۰ پکس S۹۱۰ و پکس S۹۱۰ مینی است که این مدل‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند و عمدتاً دربین پذیرنده‌ها از طرفداران ویژه برخوردارند اینگونه پوزهای سیار در رنگ‌ها و شکلهای متنوع به بازار عرضه شده اند.

تنوع بالای پوز سیار در بازار باعث شده که پذیرنده قدرت انتخاب بالاتری نسبت به زمانی داشته باشد که پوز سیار توسط بانک‌ها به صورت امانی ارائه می‌شد. یکی دیگر از محاسن تنوع بالای پوز سیار این است که پذیرنده بسته به نیاز خود می‌تواند انتخاب بهتری داشته باشند و مشخصن همین انتخاب بهتر باعث سرعت بخشیدن به سیستم کاری وی میشود.

تصور کنید چند سال پیش پوز سیار فقط در مدل‌های خاص و آن هم توسط بانک‌ها ارائه می‌شد که عمدتاً به خاطر کمبود این پوز سیار در بین بانک‌ها با ایرادات و معایب زیادی روبرو می‌شد و همین ایرادات و معایب پوز سیار باعث می‌شد پذیرنده در انجام تراکنش مالی خود با اختلال روبرو شده و زمان زیادی را جهت تعمیر و راه اندازی پوز سیار خود صرف کند

اما با عرضه پوز سیار توسط شرکت‌های خصوصی این امکان به وجود آمد تا پذیرنده بتواند حق انتخاب بهتری نسبت به انتخاب پوز سیار خود داشته باشد همین باعث شد شرکت‌ها جهت پشتیبانی دستگاه‌های پوز سیار به تکاپو افتاده و رقابت سالمی بین آن‌ها شکل گیرد در نتیجه برنده این رقابت کسی نبود جز پذیرنده. 

همه موارد بالا گفته شد تا شما بدانید پوز سیار چیست و چگونه می‌توان یک پوز سیار شخصی را تهیه نمود هرچه برای پذیرنده اطلاعات جامع‌تر و کامل‌تر باشد می‌تواند راحت‌تر یک پوز سیار را انتخاب کند و البته وجود کارشناسان خبره و متخصص در زمینه پوز سیار نیز در شرکت فروش پوز سیار حائز اهمیت است.

در کل می‌توان گفت شما با خرید پوز سیار از شرکت پایاپوز بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید نسبت به انجام تراکنشات مالی در کسب و کار خود اقدام کنید و این روند نیازمند هیچگونه پیچیدگی خاصی نمی‌باشد تنها کافی است که با کارشناسان ما تماس بگیرید و آن‌ها شما را برای خرید بهترین پوز سیار راهنمایی می‌کنند فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید

فروش کارتخوان سیار

فروش کارتخوان سیار از جمله کارهایی است که خیلی‌ها به آن روی آورده‌اند این کار نیازمند تخصص خاصی نیست و شما به راحتی می‌توانید بابازاریابی پذیرنده مورد نظر اقدام به فروش کارتخوان سیار کنید از دیگر محاسن فروش کارتخوان سیار دریافت پورسانت خوب است و البته نقد به طوری که شما بعد از فروش کارتخوان سیار به پذیرنده از شرکت پایا پوز پورسانت خود را بلافاصله دریافت خواهید کرد و این امکان به شما داده می‌شود که با فروش کارتخوان سیار درآمد نسبتاً معقولی در کنار دیگر کارهای خود داشته باشید.

خرید دستگاه پوز سیار به چگونه است؟

برای خرید دستگاه پوز سیار شما باید تحقیقات زیادی را انجام دهید تا بتوانید یک دستگاه پوز سیار مناسب کار خود را انتخاب کنید. اصول خرید دستگاه پوز سیار به این صورت است که شما با مراجعه به سایت‌های معتبر و شرکتهای معتبر فروش دستگاه پوز سیار نسبت به خرید دستگاه پوز سیار خود اقدام می‌کنید. روند کار به این صورت است که شما مدارک مورد نیاز خود را به شرکت پایاپوز ارائه داده و این شرکت مدارک مورد نیاز شمال جهت خرید دستگاه پوز سیار را به شاپرک ارسال می‌نماید مراحل تایید مدارک در طی زمانی بین ۲ تا ۳ روز کاری در شرکت پاسارگاد زمان خواهد برد

پس از تایید مدارک شما با شما تماس خواهند گرفت که برای تحویل دستگاه پوز سیار خود به شرکت مراجعه کرده و دستگاه را تحویل بگیرید.

کارتخوان‌های سیار یا همان محمولهای پرداخت، دستگاه‌هایی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا پرداخت‌هایشان را به راحتی و با سرعت بیشتری انجام دهند. این دستگاه‌ها به طور گسترده در بسیاری از موارد استفاده می‌شوند، مانند تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های حضوری، رستوران‌ها، فروشندگان محصولات مستقیم و غیره.

کارتخوان‌های سیار، برای انتقال پول از حساب مشتری به حساب فروشنده، از دو فناوری نزدیک‌رانگی و بلوتوث استفاده می‌کنند. با استفاده از کارتخوان سیار، مشتری می‌تواند به راحتی کارت خود را به دستگاه متصل کرده و پرداخت خود را انجام دهد. در این مورد، اطلاعات کارت بانکی مشتری به دستگاه منتقل شده و پرداخت نیز به حساب فروشنده واریز می‌شود.

کارتخوان‌های سیار اغلب دارای صفحه‌نمایش و کلیدهایی هستند که امکان وارد کردن مقدار پرداخت را به کاربر می‌دهند. همچنین بسیاری از دستگاه‌های کارتخوان سیار، دارای پورت USB هستند تا بتوانند به کامپیوتر وصل شوند و اطلاعات پرداخت را به آن ارسال کنند.

یکی از مزایای استفاده از کارتخوان‌های سیار، سرعت و آسانی پرداخت است. در فروشگاه‌هایی که از کارتخوان سیار استفاده می‌کنند، مشتریان بدون نیاز به پول نقد و یا کارت‌های بانکی خود، به راحتی پرداخت خود را انجام می‌دهند.

کارتخوان‌های سیار (Mobile Card Reader) به دستگاه‌هایی گفته می‌شوند که برای خواندن کارت‌های بانکی و پرداخت از طریق تلفن همراه و یا تبلت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان و راحتی که به کاربران ارائه می‌دهند، جایگزین مناسبی برای کارتخوان‌های ثابت و تجهیزات پرداخت دستی محسوب می‌شوند.

کارتخوان‌های سیار اغلب به دو دسته تقسیم می‌شوند: کارتخوان‌هایی که به طور مستقیم به تلفن همراه و یا تبلت متصل می‌شوند و کارتخوان‌هایی که با استفاده از فناوری بلوتوث به دستگاه‌های هوشمند متصل می‌شوند. در هر دو حالت، کاربران با اتصال کارتخوان سیار به دستگاه خود، قادر به پرداخت و دریافت پرداخت‌ها از طریق کارت‌های بانکی خود می‌باشند.

کارتخوان‌های سیار در بسیاری از کشورها در حال استفاده هستند و در بسیاری از حوزه‌های تجارتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و تجارت‌های کوچک می‌توانند از کارتخوان سیار برای پذیرش پرداخت‌های الکترونیکی استفاده کنند. همچنین، کارتخوان‌های سیار برای کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک نیز بسیار مفید هستند، زیرا کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از کارتخوان سیار پرداخت‌هایشان را انجام دهند.

کارتخوان سیار آکبند اندرویدی مورفون MoreFun MF919

کارتخوان اندرویدی مورفون MoreFun MF919 از جمله کارتخوان‌های سیار اندرویدی می‌باشد که توسط پایا پوز به پذیرندگان ارائه می‌شود. این کارتخوان سیار اندرویدی از جمله کارتخوان‌های آکبند موجود در بازار است که به تازگی وارد کشور شده و بر روی سوییچ شرکت فناپ ارائه می‌شود.

این کارتخوان سیار اندرویدی از یک صفحه نمایش بزرگ با حساسیت بالا برخوردار است بطوری که با گوشیهای هوشمند موجود در بازار به راحتی برابری می‌کند. کارتخوان اندرویدی مورفون MoreFun MF919 از یک دوربین با کیفیت ۵ مگاپیکسل جهت عکاسی در قسمت پشت دستگاه پشتیبانی می‌کند. 

کارتخوان اندرویدی مورفون MoreFun MF919 از ۸ گیگابایت حافظه داخلی و امکان استفاده از شیار کارت حافظه تا ۳۲ گیگا بایت را فراهم آورده است.

این دستگاه کارتخوان سیار اندرویدی از دو سیمکارت ۴G و اتصال به وای فای جهت اتصال به شبکه بانکی برخوردار است

کارتخوان سیار مورفون MoreFun H9 آکبند

کارتخوان سیار مورفون MoreFun H۹ از جمله کارتخوان‌های سیار آکبند موجود در بازار است که توسط شرکت پایاپوز به پذیرندگان محترم ارائه می‌شود.

کارتخوان سیار مورفون MoreFun H۹چگونه کارتخوانی است؟

کارتخوان سیار مورفون MoreFun H۹ از جمله دستگاه‌های کارتخوان سیار‌ای است که به صورت آکبند وارد کشور شده و با سوئیچ پرداخت الکترونیک پاسارگاد در اختیار پذیرندگان قرار می‌گیرد.

اندازه کارتخوان سیار مورفون MoreFun H۹ چقدر است؟

اندازه طولی این دستگاه حدود ۱۷ سانتیمتر بوده که در زمره دستگاه‌های کوچک و البته سبک وزن قرار می‌گیرد به طوری که در مقایسه با دیگر دستگاه‌های کارتخوان هم رده خود بسیار سبک بوده و هیچگونه ناراحتی نسبت به وزن این دستگاه به شما متحمل نخواهد شد.

رنگبندی این دستگاه دو رنگ آبی و مشکی می‌باشد و به خاطر تقاضای بالا برای رنگ مشکی، این رنگ بیشتر در کشور به فروش می‌رسد تا رنگ آبی. ناگفته نماند که این دو رنگ هیچگونه تفاوتی با هم نمی‌کنند.

نوع اتصال به شبکه در کارتخوان سیار مورفون MoreFun H۹ چگونه است؟

ولتاژ باتری کارتخوان سیار مورفون MoreFun H۹ از نوع ۵ ولت و با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپری و از نوع قلمی می‌باشد که باتری آن به راحتی در بازار پیدا شده و شما سلول باتری آن را در هر فروشگاه لوازم الکترونیکی می‌توانید تهیه کنید.

نوع مصرف باتری این دستگاه به قدری پایین است که شما با یک بار شارژ کردن این کارتخوان می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی و ناراحتی بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت از دستگاه به صورت مستمر و مداوم استفاده کنید.

سوکت شارژ این دستگاه نیز از نوع میکرو usb می‌باشد که از جمله سوکتهای معمول در اکثر دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشد و با شارژر‌های موبایل به راحتی شارژ می‌شود و شما بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید این دستگاه را هم با پاور بانک شارژ کنید و هم با شارژر فندکی خودرو خود.

نوع اتصال به شبکه در کارتخوان سیار مورفون MoreFun H۹ چگونه است؟

این کارتخوان در دو مدل سیمکارتخور ۲G GPRS و وای فای دار ۴G به بازار ارزه شده از لحاظ ظاهری این دستگله کارتخوان سیار کاملاً شبیه هم بوده و هیچ تفاوتی نمی‌کنند 

تنها تفاوت آن‌ها قاب دور ال سی دی این دستگاه است که در مدل وای فای دار مات بوده و چراغ‌های ال‌ای دی آن نمایان است و در مدل ساده و ۲G آن به صورت شفاف و شیشه‌ای بوده و چراغ‌ها از زیر قابل مشاهده هستند

کارتخوان سیار مورفون MoreFun H۹ فورجی را ساپورت می‌کند یا خیر؟

در نسخه ۲G GPRS شما می‌توانید با یک سیمکارت به شبکه بانکی کشور متصل شده و تراکنش بانکی خود را انجام دهید. اما در نسخه وای فای دار شما علاوه بر اتصال با سیم کارت ۴G می‌توانید از اتصال شبکه وای فای نیز استفاده کنید 

و به راحتی در جاهایی که هیچگونه آنتن‌دهی سیم کارتی موجود نیست به وای فای شرکت مغازه و یا محل کار خود متصل بوده و یا از هات اسپات گوشی خود استفاده کنید و از این طریق می‌توانید دستگاه را فعال کرده و از دستگاه استفاده نمایید.

کارتخوان سیار آکبند وای فای دار آنفو ANFO AF70

کارتخوان سیار وای فای دار ANFO AF70 از جدیدترین مدلهای کارتخوان سیار است که توسط شرکت پایاپوز به پذیرندگان ارایه می‌شود. این کارت خوان سیار بر روی سوئیچ‌های پرداخت نوین و پاسارگاد قابل سوئیچ است. حال بیایید نگاهی جامعه به این کارت خوان وای فای دار داشته باشیم.

کارتخوان سیار وای فای دار آنفو ANFO AF70 محصول شرکت الکترونیک کارت ارس می‌باشد که توسط شرکت پایا پوز به پذیرندگان ارائه می‌شود از قابلیت‌های مهم این کارتخوان سیار وای فای دار میتوان به استفاده همزمان از دو سیم‌کارت اشاره کرد 

به طوری که شما می‌توانید از دو سیم کارت با صورت مجزا استفاده کنید و در صورتی که یکی از اپراتورها جواب نداد از اپراتور دوم استفاده کنید مثلاً اگر شما در محلی هستید که سیم کارت ایرانسل خوب جواب نمی‌دهد می‌توانید از اپراتور دوم یا سیم کارت دوم که بر روی دستگاه قرار دادید استفاده کنید مانند رایتل یا همراه اول و یا بالعکس.

اتصال دستگاه کارتخوان سیار آنفو به وای فای

قابلیت مهم دیگر دستگاه آنفو ANFO AF70 اتصال آن به شبکه وای فای است به طوری که شما می‌توانید بدون استفاده از سیم کارت و با اتصال به شبکه وای فای این دستگاه را به شبکه بانکی متصل نمایید. 

از محاسن داشتن وای فای بر روی دستگاه کارتخوان سیار می‌توان به این موارد اشاره کرد که ممکن است پذیرنده در محلی قرار داشته باشد که هیچ گونه سیم کارتی آنتن ندهد درنتیجه پذیرنده دستگاه کارتخوان سیار را می‌تواند به یک شبکه سیار وای فای متصل نماید و تراکنش خود را انجام دهد.

دو سیمکارت همزمان کارتخوان سیار

یکی دیگر از محاسن استفاده از شبکه وای فای سرعت تراکنش بسیار بالای این دستگاه است به طوری که شما در کسری از ثانیه می‌توانید تراکنش مالی خود را انجام دهید این قابلیت این امکان را به شما می‌دهد که بدون هیچگونه نگرانی از قطع و وصل بودن ارتباط خود با سیستم بانکی تراکنشات متعددی انجام دهید.

کارتخوان سیار وای فای آنفو ANFO AF70 دستگاه آکبند است به طوری که شما به صورت صفر این دستگاه را خریداری می‌کنید و برخلاف دیگر دستگاه‌های کارتخوان سیار استوک دیگر هیچ گونه استفاده از این دستگاه نشده دستگاه کارتخوان سیار آنفو ANFO AF70 محصول کشور چین با گارانتی شرکت الکترونیک کارت ارس است به پذیرندگان عرضه می‌شود.

کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS 7210

کارتخوان سیار نیوپوز ۷۲۱۰ از جمله کارتخون‌های سیار موجود در کشور می‌باشد که توسط شرکت پایاپوز به هم میهنان عزیز ارائه می‌شود این کارتخوان سیار دارای یک صفحه نمایش لمسی است که تقریباً نصف بدنه کارتخوان را دربر می‌گیرد 

در قسمت زیرین نمایش صفحه کلید کارتخوان قرار دارد که از اندازه مطلوبی برخوردار است و به راحتی می‌توان اعداد و ارقام را با این صفحه کلید و وارد کرد.

سوکت شارژر این کارتخوان از نوع mini USB می‌باشد. و ولتاژ باتری آن نیز ۵ ولت است و نوع باتری از نوع باتری قلمیست که به راحتی در بازار پیدا می‌شود و بدون هیچ گونه نگرانی می‌تواند در صورت خرابی باتری، باتری جایگزین را تهیه و جایگزین کرد.

ظرفیت باتری دستگاه ۲۶۰۰ میلی‌آمپری و نوع مصرف آن به شدت پایین می‌باشند و شما به راحتی می‌توانید با یک بار شارژ کردن این دستگاه بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت صورت مداوم از این دستگاه استفاده کنید البته این در صورت نصب یک باتری آکبند بر روی دستگاه می‌باشد.

کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS ۷۲۱۰ از یک سوکت سیم کارت از نوع سیم‌کارت بزرگ پشتیبانی می‌کنند و نوع اتصالی سیم کارت و gprs است 

البته ناگفته نماند که اکثر دستگاه‌های کارتخوان سیار موجود در کشور از این پروتکل پشتیبانی می‌کنند و بسته به نوع کارتخوان سیار نیاز به سرعت بالاتری ندارند

کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS ۷۲۱۰ آکبند است یا استوک؟

کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS ۷۲۱۰ موجود در کشور استوک می‌باشند و با توجه به اینکه توسط یک شرکت چینی به کشور وارد می‌شوند از کیفیت مطلوبی برخوردارند و البته بسته به نوع استوک بودن این دستگاه‌ها کیفیت این دستگاه‌ها نیز متفاوت است. 

اما با توجه به ساختار کیفیت خوب این دستگاه میتوان به قطعیت گفت که دستگاه نسبت نسبتاً خوبی در اختیار پذیرنده قرار می‌گیرد.

آیا از کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS ۷۲۱۰ پشتیبانی می‌شود یا خیر؟

کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS ۷۲۱۰ بسته به شرکتی که از آن خریداری می‌کنید پشتیبانی متفاوتی دارد. و در صورتی که از یک شرکت معتبر مانند شرکت پایاپوز تهیه کنید می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی از یکسال گارانتی این دستگاه همراه با پشتیبانی مادام العمر نرم افزاری و البته خدمات پس از فروش به مدت ۵ سال در اختیار پذیرندگان قرار می‌گیرد استفاده کنید.

اندازه کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS ۷۲۱۰ چقدر است؟

طول این کارتخوان سیار ۱۷ سانتیمتر بوده که از اندازه معمولی برخوردار است. به خاطر نوع صفحه نمایش این دستگاه پهنای آن نسبت به دستگاههای مشابه کمی بزرگتر بوده و البته از ضخامت کمی برخوردار است 

مخزن رول روی این دستگاه از نوع مخزن ۱۶ متر میباشد و به راحتی می‌توان از رول‌های کاغذ موجود در کشور و درباره که در بازار موجود می‌باشند بر روی این دستگاه استفاده کرد.

کارتخوان سیار وریفون Verifone 675

کارتخوان سیار وریفون Verifone ۶۷۵ محصول شرکت Verifone امریکاست که در چین تولید و اسمبل می‌شود. این دستگاه کارتخوان سیار از محبوبترین دستگاهای کارتخوان سیار است که در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت مناسب این پوز و امکانات بی‌نظیر آن و مدلهای متفاوت آن کارتخوان سیار وریفون ۶۷۵ را در بین بانکهای کشور و پذیرندگان محبوب کرد به نحوی که امروزه جزو پر استفاده‌ترین دستگاه کارتخوان سیار می‌باشد. 

حال بیایید نگاه جامعی به این دستگاه کارتخوان سیار بینظیر بیندازیم با ما همراه باشید.

طراحی کارتخوان سیار Verifone ۶۷۵

کارتخوان سیار وریفون Verifone ۶۷۵ بسیار کوچک است و در نگاه اول زیبایی این محصول به چشم می‌خورد. با اینکه کارتخوان سیار وریفون Verifone ۶۷۵ بسیار ظریف است 

اما با گرفتن در دست محکمی‌آن کاملا هویداست و بافت بدنه آن نرم و بدون سطوح سیقلیست که باعث می‌شود زمانی که از آن استفاده می‌کنید از دست لیز نخورد.

قرار گرفتن دکمه‌ها در کنار هم و اندازه آن‌ها این امکان را به پذیرنده می‌دهد که راحت بتواند ارقام را وارد کند. فشار دادن دکمه‌ها کمی‌سفت و نه البته زیاد این اطمینان را به پذیرنده می‌دهد که هیچ کدام از دکمه‌ها بصورت تصادفی زده نشوند.

ترکیب رنک سه دکمه اصلی تایید، تصحیح و لغو بر پایه اصول روانشناسی است که هر کاربری بدون هیچ گونه اموزش و سواد می‌تواند از آن استفاده کند. کلیدهای ناوبری این کارتخوان سیار ظاهری آشنا و نستالژیک دارد و در نگاه اول ما را به یاد گوشیهای قدیمی‌نوکیا می‌اندازد.

منبع انژی کارتخوان سیار وریفون Verifone ۶۷۵ را یک باطری بزرگ ۱۲ ولت که در انت‌ها و قسمت زیرین دستگاه قرار می‌گیرد را تشکیل می‌دهد. ظرفیت این باطری بقدری بالاست یه بدون هیچ گونه نگرانی ۱ روز کامل را می‌توان با آن کار کرد

کارتخوان سیار وریفون Verifone 680

کارتخوان سیار وریفون ۶۸۰ (verifone ۶۸۰) از سری دستگاهای کارتخوان سیار  است که از طریق سیمکارت به شبکه بانکی متصل شده و تراکنش را با استفاده از اینترنت مبتنی بر سیم کارت (GPRS) انجام می‌دهد. 

این دستگاه، از سری دستگاه‌های لمسی (Touch) و سیار است که فقط با یک سیم کارت تلفن همراه که قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه اینترنت را داشته باشد، به راحتی و در هر مکانی بدون نیاز به خط تلفن قابل استفاده است. این دستگاه سیار نیز بنابر درخواست شما قابلیت اتصال به هر حساب بانکی را دارد.

کارتخوان سیار وریفون ۶۸۰ یکی از کارتخوان‌های شرکت حامی‌الکترونیک سینا می‌باشد که محصول برند معتبر وریفون Verifone است. 

این شرکت یکی از معتبر‌ترین شرکتهای تولید کننده کارتخوان سیار و انواع دستگاهای پوز بانکی می‌باشد که محصولات خود را تحت لیسانس این شرکت در کشور چین تولید و عرضه می‌کند.

طراحی کارتخوان سیار وریفون Verifone ۶۸۰

دستگاه کارتخوان سیار وریفون Verifone ۶۸۰ ، اولین چیزی که در مورد این دستگاه کارتخوان سیار به چشم می‌آید رنگ نقره‌ای و براق بدنه رویی ان است که ظاهری امروزی و لوکس را به این کارتخوان سیار می‌دهد.

برخلاف بافت رویی آن که نرم و براق است بافت زیرین ان که در دست قرار می‌گیرد بافتی خشک و مخملی دارد که ثبات دستگاه در دست را مستحکم می‌کند.

ترکیب رنگ نقره‌ای رویی و رنگ طوسی زیرین این دستگاه و تضاد بافت آن‌ها جدای از زیبایی کاربردی بودن آن را به رخ می‌کشد.

منبع انژی این کارتخوان سیار را یک باطری بزرگ ۱۲ ولت که در انت‌ها و قسمت زیرین دستگاه قرار می‌گیرد را تشکیل می‌دهد. ظرفیت این باطری بقدری بالاست یه بدون هیچ گونه نگرانی ۱ روز کامل را می‌توان با آن کار کرد

کارتخوان سیار وریفون Verifone 670

کارتخوان سیار وریفون Verifone ۶۷۰ ، در سال ۱۳۹۵ شرکت فن آوا کارت و دیگر پی اس پی‌ها به منظور جوابگویی به بازار رو به رشد پوزهای سیار اجازه سوییچ بر روی پوز‌های سخصی را برای شرکتهای کارگراز صادر و به آن‌ها اجازه فروش تملیکی بجای امانی دادن پوز را دادند.

کارتخوان سیار وریفون Verifone ۶۷۰ جزو اولین دستگاهایی بود که بواسطه کارکرد خوب و باطری بادوامش وارد کشور و بصورت گسترده در اختیار پذیرندگان قرار گرفت.

این پوز در کشورمان نیز همانند دیگر نقاط دنیا قابلیتهای بینظیر خود را نشان داد و با اینکه مدلهای جدید و مختلفی از انواع پوز سیار و سیار وارد کشور شده اما کماکان در زمره پرفروشترینها قرار دارد. 

حال بیایید نگاهی جامع به پوز سیار وریفون Verifone ۶۷۰ داشته باشیم. با پایا پوز همراه ما باشید.

این دستگاه نیز همانند برادر بزرگتر خود یعنی وریفون ۶۸۰ از ظاهری نقره‌ای براق و لایه زیرین از جنس پلاستیک فشرده و محکم تشکیل یافته که این خود در کنار زیبایی حسن اطمینان از محکم بودن دستگاه را القا می‌کند

سوکت اتصال منبع تغذیه آن از نوع سوزنی و mini HTMI است که بسته به شرایط در اختیار پذیرنده قرار می‌گیرد. سرعت پرینتر آن نیز در حد قابل قبول و از نوع حرارتیست که نیاز به کارتریج و هر گونه وسایل اضافه نداشته و تنها با حرارت دادن بر روی کاغذ مخصوص کارتخوان سیار می‌تواند اطلاعات تراکنش را چاپ نماید.

کارتخوان سیار پکس PAX D210

کارتخوان سیار پکس PAX D۲۱۰ محصول برند پکس است که جدیدترین مدل این برند می‌باشد. این پوز سیار در ۳ مدل ساده (مدل B) مدل صفحه نمایش بزرگ (مدل G) و مدل ویژه و کاربری آن دارای وای فای نیز می‌باشد (مدل Combo).

 کارتخوان سیار پکس D۲۱۰ از بروز‌ترین و پرسرعت‌ترین دستگاهای پوز سیار است که در فروشگاهای کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برند پکس توسط شرکت توسن و با نمایندگی این شرکت وارد کشور شد و این مدل نیز همانند دیگر مدلهای سیار پیشین از استقبال خوبی بین پذیرندگان قرار گرفت و به محبوبترین پوز سیار در بین فروشگاها دست یافته.

حال بصورت کلی اطلاعات جامعی در مورد این پوز سیار و مدلهای متنوع آن می‌پردازیم

انواع مدل‌های کارتخوان سیار پکس PAX D۲۱۰

مدل B:

کارتخوان سیار پکس PAX D۲۱۰، ارزانترین و ساده‌ترین مدل این سری از دستگاه‌های پوزهای سیار d۲۱۰ می‌باشد که از نظر ظاهر تفاوتی با دیگر مدلهای دیگر نداشته و تنها تفاوت در آپشنهای این پوز می‌باشد.

صفحه نمایش کارتخوان‌سیار D۲۱۰ در هر سه مدل رنگی و البته در مدل B اندازه‌ای کوچکتر دارد که این اندازه صفحه نمایش تاثیری در کارکرد و سرعت وکارایی آن ندارد.

مدل G:

مدل G یا به اصلاح ما تایپ G از لحاظ اندازه کمی از مدل B  بزرکتر و البته با صفحه نمایش بزرگتری نیز رو برو هستیم. سرعت تراکنش در این مدل همچنان سریع و البته تراکنش آن نیز مطمین است. 

در مدل نسخه بهبود یافته مدل B  می‌باشد و تنها تفاوت آن صفحه نمایش بزرگتر و البته کیبوردی با دو ردیف کلید اضافه‌تر است که این دو ردیف در این مدل در کشورمان کارایی چندانی ندارد. کارتخوان‌سیار پکس PAX D۲۱۰

کارتخوان سیار پکس PAX D۲۱۰ مدل G محبوب بانکهاست و دلیل آن هم سرعت بالا، اصطحلاک کم و البته طول عمر زیاد آن است. این عوامل و دیگر خصوصیات عالی دستگاه کارتخوان سیار پکس PAX D۲۱۰ را جزو بهترین انتخابها برای هر پذیرنده‌ای قرار می‌دهد.

مدل COMBO:

مدل کومبو پیشرفته‌ترین نسخه کارتخوان سیار پکس PAX D۲۱۰ می‌باشد و از مهمترین قابلیت‌های آن می‌توان به اتصال به WIFI و بلوتوث نام برد که البته اتصال بلوتوث در کشور ما نیز فعال نیست.

کارتخوان سیار پکس s90

کارتخوان سیار پکس s۹۰ جزو محبوترین کارتخوان‌های سیار است که در کشور وجود دارد و دلیل آن هم استحکام بدنه و سرعت تراکنش بالایست که این کارتخوان برای شما به ارمغان می‌آورد.

کارتخوان سیار پکس s۹۰  یکی از محبوبترین کارتخوان‌های سیار موجود در کشور است که در بسیاری از شرکتهای PSP مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

مهمترین قابلیت این کارتخوان سیار مقاوم بودن آن در برابر ضربه و کارکرد بالای آن است. این کارتخوان سیار، محصول برند معتبر پکس است که از دیرباز نامی‌شناخته شده در بین پذیرندگان می‌باشد.

کارتخوان سیار پکس s۹۰ به واسطه بدنه محکمی‌که دارد و البته قیمت مقرون به صرفه آن آن را همتراز دستگاه‌های مدل بالای کارتخوان سیار قرار داده. سرعت تراکنش کارتخوان سیار پکس s۹۰ در مقایسه با هم رده‌های خود به مراتب سریعتر و در حد دستگاهای با قیمت‌های بالاست.

کارتخوان سیار پکس s۹۰ نه تنها از لحاظ سرعت و استحکام بدنه گوی سبقت را از رقبای خود ربوده بلکه در مصرف باطری نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد. طول عمر باطری آن بیت ۲۴ تا ۴۸ ساعت بسته به مصرف پذیرنده است.

چیزی که کارتخوان سیار پکس s۹۰ را متمایز میکنه با دستگاه کارتخوان دیگه سرعت تراکنش و بدنه بسیار محکم این دستگاه در برابر ضربه هست و همین دلایل باعث شده که

اولین چیزی که از نمای ظاهری این دستگاه میبینیم بافت بسیار محکم این دستگاه است که باعث میشه حس خوشایندی را در دست اقا بکنه طول این دستگاه نسبت به بقیه دستگاههای دیگه کمی‌دراز‌تر هست.

این نه به عنوان یک ایراد بلکه به این خاطر که باتری بزرگتری را در خودش جا داده و باعث میشه طول عمر باتری این دستگاه خیلی بیشتر از دستگاه‌های دیگه باشه صفحه کیبورد این دستگاه از جنس پلاستیک خشک کرد و رنگ اون از بین میره

کارتخوان سیار پکس S910

کارتخوان سیار پکس s۹۱۰ یکی از محبوبترین کارتخوان های سیار موجود در کشور است که در بسیاری از شرکتهای PSP مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

مهمترین قابلیت این پوز سیار مقاوم بودن آن در برابر ضربه و کارکرد بالای آن است. این کارتخوان سیار ، محصول برند معتبر پکس است که از دیرباز نامی‌شناخته شده در بین پذیرندگان می‌باشد

اولین چیزی که در کارتخوان سیار پکس s۹۰ خود نمایی می‌کند اندازه کوچک آن است که در دست گرفتن آن را راحت می‌کند. 

جنس بدنه از پلاستیک سخت و البته با بافتی مخملی حسی خوشایند را به پذیرنده القا کرده و حتی با وجود در دست گرفتن طولانی مدت احساس خستگی و اذیت را در پی ندارد.

صفحه نمایش کارتخوان سیار پکس s۹۱۰ رنگی و با رزولیشن بالاست و بر خلاف دیگر دستگاها از نور خوبی برخوردار است. 

کیفیت این صفحه نمایش بقدری بالاست که خواندن اطلاعات صفحه نمایش برای هر کسی قابل رویت است حتی اگر برای پذیرندگانی که بدون چشم غیر مسلح (عینک) قادر به خواندن نیستند.

کارتخوان سیار پکس s۹۱۰ در دو مدل صفحه رنگی و مدل کوچکتر آن به نام کارتخوان سیار پکس S۹۱۰ Mini در بازار موجود می‌باشد. 

این دو مدل دستگاه هیچگونه تفاوتی با هم ندارند تنها تفاوت آن‌ها در اندازه و صفحه نمایش است که همین امر سبب کاهش مصرف باطری برای مدل کوچکتر این دستگاه کارتخوان سیار می‌باشد.

کارتخوان سیار پکس s۹۱۰ در ۳ رنگ آبی، مشکی و سبز ارایه شده و شاید بتوان این تنوع رنگ را به دیگر رقبای ان مزیت بحساب اورد

کارتخوان‌سیار پکس s910 Mini

کارتخوان سیار پکس s۹۱۰ Mini کوچکترین کارتخوان سیار موجود در کشور است که رسید کاغذی دارد. این کارت خوان محصول برند پکس می‌باشد که نامی‌آشنا در بین پذیرندگان کارتخوان در کشور و سیار است.

کارتخوان سیار پکس s۹۱۰ Mini نیز همانند همه کارت خوان‌های سیار موجود در کشور جهت اتصال به شبکه بانکی از سیمکارت استفاده می‌کند. 

که بسته به نوع آنتن دهی در مناطق مختلف نوع اوپراتور متفاوت می‌باشد و هر کل هر جایی که اینترنت سیمکارت آنتن بدهد کارتخوان s۹۱۰ Mini نیز انت دهی خوبی از خود نشان خواهد داد.

کارتخوان سیار پکس s۹۱۰ Mini از لحاظ ظاهری و کارکرد هیچ فرقی با کارتخوان سیار پکس s۹۱۰ ندارد و تنها تفاوت ان اندازه کوچکتر آن است که در نام این کارتخوان سیار هویداست.

تنها تفاوت این کارت خوان سیار صفحه نمایش سیاه و سفید آن است که این کارتخوان سیار را نسبت به کاارتخوان S۹۱۰ متفاوت می‌کند.

این دستگاه کارت خوان سیار نسبت به دیگر دستگاهای هم رده خوب از کارکرد بالاتری برخوردار است. سرعت بالا، حجم کم و بروز بودن این کارتخوان سیار ان را دستگاه کارتخوانی محبوب و البته با اطمینان در بین پذیرندگان کرده است.

تنها ایرادی که می‌توان به کارتخوان سیار s۹۱۰ Mini گرفت اندازه رول کوچک آن است و البته این ایراد به خاطر اندازه کوچک مخزن رول است و انتظار بیشتری نیز نمی‌توان از آن داشت 

همین که این کارتخوان می‌تواند رسید کاغذی ارائه دهند و همانند یک موبایل پوز و یا پوز جیبی حجم کوچکی داشته باشد این خود یک مزیت حساب میشود و شاید بتوان این ایراد کوچک را فاکتور گرفت.

جمع‌بندی

اگر شما نیاز به یک دستگاه کارتخوان سیار کوچک و کم حجم با سرعت بالا و البته شارژ راحت هستید کارتخوان سیار پکس s۹۱۰ مینی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

برای تهیه این کارت خوان فقط کافیست با همکاران ما تماس بگیرید

کارتخوان سیار و ثابت پکس PAX S58

کارتخوان سیار و ثابت پکس PAX S۵۸ محصول برند پکس و از جمله دستگاه‌های کارتخوان‌سیار نیز که به واسطه نوع کاربری آن آن برای هر شغل و حرفه پذیرنده و هر کسب و کاری از دیدگاه ما مورد نیاز است.

بگذارید همان ابتدا به سراغ مهمترین قابلیت این دستگاه برویم. کارتخوان سیار و ثابت پکس PAX S۵۸ هم به صورت سیار و هم به صورت ثابت می‌تواند تراکنشات را انجام دهد.

یعنی هم قابلیت اتصال شبکه بانکی‌ای بابا سیم کارت gprs را دارند و به جای خط تلفن می‌توان از سیم کارت استفاده کرد و به جای برق می‌توان از باتری استفاده کرد و هم در صورتی که در جایی قرار دارید که می‌خواهید از کابل لن یا شبکه تلفن استفاده کنید.

می‌توانید به صورت ثابت دستگاه را به کابل برق به صورت مستقیم وصل کرد و اتصال دستگاه را با کابل لن به اینترنت وصل و یا از کابل تلفن جهت اتصال استفاده کرد

این قابلیت چنان جذاب است است که پذیرندگان ترجیح می‌دهند دستگاهی داشته باشند که این دو کار را همزمان انجام دهد و جایی که می‌توان از دستگاه به صورت ثابت استفاده کرد کاربری دستگاه ثابت را پیدا می‌کند و در جایی که نیاز هست دستگاه جابجا شود و یا دستورات قطع برق می‌توان از این دستگاه به صورت سیار و بدون استفاده از برق استفاده کرد

سوییچ کارتخوان سیار و ثابت پکس PAX S۵۸ توسط شرکت ایران کیش و پرداخت الکترونیک پاسارگاد  به پذیرندگان ارائه شده و همانطور که خیلی از پذیرندگان میدانند شرکت ایران کیش از جمله شرکت‌های پی اس پی پرطرفدار و با ثبات بالاست 

بطوریکه در زمان کمی‌که وارد حیطه ارایه کارتخوان‌ سیارهای تملیکی در بین پذیرندگان شد جای خود را سریع بین شرکت‌های مطرحی همچون فناوا کارت و سامان کیش و فناپ باز کرد

قیمت کارتخوان‌ سیار و ثابت پکس PAX S۵۸

جهت تهیه کارتخوان سیار و ثابت پکس PAX S۵۸ می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از یک کارتخوان ثابت و سیار بطور همزمان بهرمند شود

کیف محافظ کارتخوان سیار وریفون و پکس

کیف محافظ کارتخوان سیار، افرادی که از دستگاه‌های حساس استفاده می‌کنند، معمولا در حمل آن‌ها دچار مشکل می‌شوند. 

این دستگاه‌ها به‌دلیل دقت بالایی که دارند نسبت به ضربه، دما و آب حساس بوده و کارایی خود را از دست می‌دهند. بهترین کار برای حمل چنین دستگاه‌هایی استفاده از کیف‌های محافظ مخصوص است.

محافظ دستگاه کارتخوان سیار که به صورت کیف طراحی شده، ظاهری جذاب و از مقاوم‌ترین جنس برزنت ساخته شده

لایه رویی آن کاملا ضد آب بوده و اجازه ورود هیچ گونه مایعاته به داخل محتویات کیف را نخواهد داد و لایه داخلی آن نیر با از جنس پارچه نرم می‌باشد که در برابر هر گونه خط و خش محافظ خوبی برای کارتخوان سیار شماست.

کیف محافظ کارتخوان سیار ، ضخامت چند لایه این محصول و لایه میانی که از جنس اسفنج فشرده است دستگاه را در برابر صدمات ناشی از ضربه‌های خفیف بخوبی محافظت می‌کند.

این کیف دارای بند با قابلیت تنطیم اندازه می‌باشد که برای شرایط خاص می‌توان بند آن را بلد یا کوتاه نمود

کیف محافظ کارتخوان سیار وریفون و پکس قابلیت جا دادن انواع کارتخوان سیار و بیسیم در اندازه‌های متفوت را دارد

ساختار بیرونی این کیف به‌خوبی دربرابر ضربه و نفوذ آب مقاومت می‌کند و سه لایه فومی‌که درون آن قرار دارند علاوه‌بر جذب لرزش و ضربه عایقی مناسب برای انتقال گرما محسوب می‌شوند.

رول حرارتی دستگاه کارتخوان

رول حرارتی دستگاه کارتخوان یا دستگاه پوز همان طوری که از نامش مشخص است در دستگاه‌های پوز بانکی در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رول مخصوص انواع دستگاه کارتخوان سیار و بیسیم و ثابت سازگار با همه کارتخوان‌ها و دستگاهای صندوق‌های فروشگاهی از نوع حرارتی و در دو نوع پرینت مشکی و آبی

وقتی شما به فروشگاه مراجعه می‌کنید و کارت بانکی خود را در دستگاه کارتخوان سیار می‌کشید دستگاه به یک پرینتر حرارتی متصل می‌باشد که در سر دستگاه قرار دارد.

این پرینتر کوچک با حرارت بر روی رول کاغذ حرارتی باعث عملکرد شیمیایی روی سطح کاغذ شده و لایه‌های حساس به حرارت جوهر را تحریک میکنند و سپس جوهر را بر روی کاغذ ایجاد می‌کنند.

در نهایت فروشنده به مشتری رسید کاغذی پرداخت را ارایه می‌دهد. این کاغذ همان کاغذ حرارتی می‌باشد.

متراژ این کاغذها را باید هنگام خرید مد نظر قرار داد. چرا که طول‌های کمتر ارزانتر از رولهای با متراژ بالاتر هستند.

رنگ چاپ آن هم در قیمت این کاغذ تاثیر دارد. در حال حاضر فروشندگان رول کاغذ حرارتی کاغذهای با چاپ مشکی را گرانتر از رول کاغذ حرارتی با چاپ آبی به بازار ارایه می‌کنند.

کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS 8210

کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS ۸۲۱۰ یکی دیگر از کارتخوان‌های برند نیوپوز است و توسط کشور چین تولید و به بازار ارائه شده. این کارتخوان یک مدل بالاتر و بهتر از کارتخوان سیار نیوپوز ۷۲۱۰ می‌باشد.

کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS ۸۲۱۰ از یک صفحه نمایش لمسی مقاومتی با حساسیت برخوردار است و از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار است. ولتاژ باطری این دستگاه ۵ ولت با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر می‌باشد که به راحتی ۱۲ تا ۱۵ ساعت شارژ مداوم را برای شما به ارمغان می‌آورد.

صفحه کیبورد کارتخوان سیار نیوپوز NEWPOS ۸۲۱۰ همانند نیوپوز ۷۲۱۰ بسیار با کیفیت بوده و جنس آن از سیلیکون است. سوکت شارژ آن از نوع میکرو usb و از نوع سوکت شارژ‌های انواع موبایل‌های اندرویدیست و شما به راحتی می‌توانید کارتخوان سیار نیوپوز ۸۲۱۰ را با شارژر گوشیهای اندرویدی شارژ کنید.

دستگاه کارتخوان ثابت پکس PAX S80

دستگاه کارتخوان ثابت پکس PAX S۸۰ محصول برند پکس و از جمله دستگاه دستگاه‌های کارت خوان ثابت با اطمینان و مطمئن در بازار می‌باشد.

این دستگاه کارتخوان ثابت همانند کلیه خواهران و برادران خود در برند پکس از همان قابلیت سرعت استقامت و اطمینان بالا برخوردار است و بدون هیچگونه نگرانی می‌توان همه تراکنش‌های مالی خود را توسط این دست دستگاه تحت هر شرایطی انجام داد

دستگاه کارتخوان ثابت پکس PAX S۸۰ همانند دیگر دستگاه‌های کارتخوان ثابت که امروزه در دسترس کاربران و پذیرندگان قرار دارد اتصال خود به سیستم بانکی را توسط اتصال از طریق کابل لن و اتصال از طریق کابل تلفن انجام می‌دهند و پذیرندگان بسته به نوع استفاده خود می‌توانند از هر کدام از این اتصالات استفاده کنند

دستگاه کارتخوان ثابت پکس PAX S۸۰ از جمله دستگاه‌های کارتخوان می‌باشد که توسط دستگاه‌های سیار همین برند  مورد استفاده قرار میگیرند و اکثر پذیرندگان‌ای که از این دستگاه کارتخوان ثابت تهیه کردند در کنار آن یکی دیگر از دستگاه‌های کارخانه برند پکس را نیز دفتر یا محل کار خود در اختیار دارند که عمدتا این دستگاه می‌توان به دستگاه کارتخوان سیار پکس اس ۹۰ اشاره کرد

دستگاه کارتخوان ثابت پکس اس ۸۰ عمدتاً توسط شرکت‌های پی اس پی ایران کیش سامان کیشپرداخت نوین و دیگر شرکت‌های psp مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اختیار پذیرندگان قرار گرفته است

در صورتی که نیاز به یک کارت خوان ثایت پرسرعت محکم بادوام و مطمئن را دارید دستگاه کارت خوان ثابت پکس اس۸۰ یکی از بهترین گزینه هاست

جهت تهیه دستگاه کارتخوان ثابت پکس PAX S۸۰ تنها کافیست با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و این دستگاه بادوام و مطمئن را با قیمتی معمول بدون هیچگونه نگرانی نسبت به تعداد تراکنشی که توسط بانک‌ها به پذیرندگان اعمال می‌شوند در اختیار بگیرید با ما در تماس باشید

فروش ویژه انواع کارتخوان سیار

فروش بهترین کارتخوان سیار در سال 1401 | کارتخوان سیار | کارتخوان ثابت | پوز سیار موبایلی | کارتخوان سیار اندرویدی

برند های محبوب

بهترین برندهای محبوب و مطمین انواع کارتخوان در کشور

Call Now Button