ثبت نام کد مالیاتی

ثبت نام کد مالیاتی ، چند وقتی است که مسئله مالیات برای دستگاههای کارتخوان نقل محافل بوده و همه پذیرندگان ای که دستگاه کارتخوان سیار و ثابت دارند در این فکر بودند که چه موقع دستگاه های کارتخوان به سامانه مالیاتی وصل می شوند و آیا این امر انجام می شود یا خیر

در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ از طرف شاپرک بخشنامه‌ای به همه psp ها ارجاع شد که ثبت نام های جدید خود را باید به سامانه اداره مالیات متصل نموده و کد مالیاتی دریافت نمایند

این بخشنامه در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ اجرایی شد و از این تاریخ به بعد هر پذیرنده که بخواهد از دستگاه کارتخوان سیار و یا ثابت خود استفاده کند و یا دستگاه کارتخوان سیار جدید دریافت نمایند باید اطلاعات خود را در سامانه اداره مالیات ثبت نمایند. از همین رو شما نیازمند ثبت اطلاعات خود در سایت اداره مالیات هستید. برای اکثر پذیرندگان کار پیچیده ای می باشد برای همین ما به شما پیشنهاد این کار توسط کارشناسان خبره را می‌دهیم.

چگونه ثبت نام کد مالیاتی خود را انجام دهیم؟

در صورت تمایل شما می توانید ثبت نام اداره مالیاتی خود را به کارشناسان تیم پایا پوز بسپارید. روند کار بسیار ساده است شما می‌توانید به صورت حضوری در دفتر شرکت حضور به عمل آورده و ثبت اطلاعات شما انجام شود یا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ثبت‌نام کد اقتصادی مالیاتی را برای شما انجام دهند.

برای این امر کافیست فقط با کارشناسان ما تماس گرفته و مدارک مورد نظر را همراه با اطلاعات لازم از طریق واتساپ یا تلگرام ارسال کرده و یا حضوری به دفتر شرکت مراجعه کنید.

Visits: 208