دستگاه کارتخوان سیار رایگان

دستگاه کارتخوان سیار رایگان عمدتاً توسط بانکها ارائه می شود و بانکها در قبال تراکنشی که پذیرندگان انجام می دهند یک دستگاه کارتخوان سیار رایگان را در اختیار انها قرار می دهند.

چگونه یک دستگاه کارتخوان سیار رایگان بدست آوریم؟

برای داشتن پوز سیار رایگان تنها راه آن دریافت دستگاه کارتخوان سیار از شعب بانک هاست و شعب بانک ها نیز چون تعداد محدودی در اختیار دارند در نتیجه ترجیح میدهند دستگاه کارتخوان سیار رایگان خود را به پذیرنده ای اختصاص دهند که تراکنش بالایی داشته باشد و برای این منظور نیز شرایط پیچیده ای را جلوی پای پذیرنده قرار می دهند. که از جمله به موارد زیر می توان اشاره کرد :

دستگاه کارتخوان سیار رایگان

  • داشتن جواز کسب برای دریافت پوز رایگان :

مهمترین فاکتور برای داشتن یه پوز سیار رایگان داشتن جواز کسب است و دلیل آن هم این است که به خاطر محدود بودن تعداد کارت خوان بیسیم در شعب در نتیجه مداران شعب بانکی ترجیح می دهند دستگاه کارت خوان سیار خود را به کسی امانت دهند که تراکنش بالایی داشته باشد. برای همین نیز داشتن جواز کسب برای شعب بانکها به منزله داشتن یک کسب و کار با تراکنش بالاست.

  • گرفتن صورت حساب :

داشتن صورتحساب با تعداد و مبالغ تراکنش بالا برای شعب بانکها امری اجتناب ناپذیر است و شما برای داشتن یک دستگاه کارتخوان سیار  رایگان باید صورت حسابی با تراکنشات و مبالغ بالا به بانک ارائه دهید این بدین دلیل است که با آنها ترجیح می دهند کارتخوان سیار خود را که می خواهند به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند مطمئن باشند شما تراکنشات بالایی با این دستگاه انجام می دهید.

  • تراکنش بالا :

همه اینها را گفتیم که بدانید بانک بدون هیچ گونه درخواست یک دستگاه کارت خوان را به شما نمی دهد. مهمترین درخواست بانک از شما این است که حداقل تراکنش موجود را با این دستگاه انجام دهید که بانک ها در سال ۱۳۹۹ این رقم را به ۳۰۰ تراکنش در ماه بالا برده اند و با اینکه این رقم قابل توجهی برای خیلی از کسب و کارها نیست اما از تعداد تراکنش مبلغ تراکنش نیز باید رقم قابل توجهی باشد یعنی شما نمی‌توانید ۳۰۰ تراکنش ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ هزارتومانی بکشید.

این مبلغ حتماً باید بالای ۲۵ هزار تومان باشد البته در نگاه اول شاید کار زیاد پیچیده نباشد اما با توجه به شرایط خاص بازار ممکن است بعضی مواقع شما نتوانید به آن حد مورد نیاز بانک برسید و یا همزمان از چند دستگاه کارتخوان سیار استفاده کنید که همین تعداد تراکنش را در بین دستگاههای کارتخوان شیر می کند همیشه کردن باعث می شود تعداد تراکنش ها حتی اگر بالا باشد برای هر دستگاه کارتخوان هد نصاب نرسد

بانک این روند را به صورت سه ماه متوالی رصد میکند و در صورتی که شما سه ماه متوالی تراکنش ۲۵۰۰۰ تومانی زیر ۳۰۰ تعداد بر روی دستگاه خود نداشته باشید بانک دستگاه را جمع آوری می کند حتی اگر شما نخواهید این دستگاه را به بانک دهید به هر طریقی دستگاه را از شما دریافت می کنند.

  • بلوکه کردن پول در حساب :

شعببانک تحت هیچ شرایطی بدون ضمانت ویژه دستگاه کارت خوان سیار  خود را به شما نمی دهند مگر آنکه از مشتریان ویژه شعب باشید که آن هم به ندرت پیدا میشود

مهمترین چیزی که شعب بانک از شما طلب می کنند مبلغی به عنوان ولی یا رهن است که باید در حساب خود بلوکه کنید این رقم در سال‌های قبل چیزی مابین پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان بود اما امروزه بین ۲ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان بسته به نوع بانک متغیر است

چگونه از این همه پیجیدگی خلاص شوم؟

تنها راه خلاصی از این پیچیدگی خرید یک کارتخوان سیار تملیکی از شرکت پایا پوز است.

روند بدین گونه است که شما با تکمیل مدارک مورد نیاز و انتخاب دستگاه مورد نظر از فروشگاه ما با کارشناسان فروش ما جهت مشاوره رایگان تماس میگیرید تا بهترین مدل کارتخوان سیار را برای شما انتخاب کنند

Visits: 2404