خرید دستگاه پوز سیار به چه صورت است؟

خرید دستگاه پوز کار چندان سختی نیست ست و برای خرید یک دستگاه‌ پوز‌سیار شما اول باید بدانید چه چه نوع دستگاه‌ پوز و کارت خوان سیار ایران را انتخاب کنید این اولین قدم است و با برداشتن اولین قدم می توانید دستگاه‌ پوز‌سیار انتخاب کنید که تحت هر شرایطی و بسته به نوع کار شما بهترین کارایی و خروجی را به شما تحویل دهد.

چه نوع دستگاه پوز سیاری به کار من می آید؟

این سوالی است که خیلی از پذیرندگان هنگام خرید دستگاه‌ پوز از ما می پرسند و ما نیز جواب این سوال را بسته به نوع کسب و کار آنها به آنها پاسخ می دهیم حال بیایید نگاهی جامعه نسبت به کارایی دستگاه های کارتخوان برای کسب و کار های متفاوت داشته باشیم. خرید دستگاه پوز
اگر کار شما بسته به ویزیتور و یا پیک است مثلاً دستگاه پوز را به دست یک پیک می دهید چه موقع تحویل کالا تراکنش را انجام دهد و یا مثلاً یک رستوران دارید یا دستگاه‌ پوز سیار را برای یک تهیه غذا استفاده می کنید بهترین مدلی که ما می توانیم به شما معرفی کنیم دستگاه هایی هستند که از بدنه محکمی برخوردارند چون این گونه دستگاه ها زمان جابجایی زیاد ضربه می خورند از جمله این دستگاه ها می توان به وریفون ۶۷۵ ، پکس s910 و پکس s90 اشاره کرد.
خرید دستگاه پوز
این مدل دستگاه ها با داشتن بدنه محکم این امکان را به پذیرنده می دهند که در صورتی که دستگاه‌ پوز‌سیار از روی موتور پیک یا کارگر شما به زمین افتاد صدمه آنچنانی نبیند بسیار دیده ایم که بعضی پیک و موتوری ها برای ما کالا تحویل می دهند و زمان تسویه کالا که از دستگاه پوز استفاده می کنند دستگاهی ضربه خورده و عمدتاً با بدنی شکسته روبرو هستیم.

مدلهای متفاوت برای خرید دستگاه پوز

حال اینکه مدل هایی که قید کردیم با دارا بودن بدنه محکم و البته تعمیرپذیری راحت دستگاه‌ پوز‌سیار ایده آلی برای این‌گونه کسب و کارها می باشند و شما با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید دستگاه پوز سیاز خود را به دست پیک یا کارگر خود داده تا کارهای شما را به دست مصرف کننده برسانند.
دسته دوم مربوط می شود به کسب و کارهایی که اندازه و حجم دستگاه‌ پوز‌سیار برایشان مهم است است و نیاز دارند دستگاهی در اختیار داشته باشند که بسیار کوچک باشد و به راحتی قابل حمل باشد و البته و مهمتر از همه بتوان این دستگاه‌ پوز‌سیار را خیلی راحت شارژ کرد. پیشنهاد ما مدل های وریفون ۶۷۵ ، پکس s910 و پکس s910 Mini میباشد.
خرید دستگاه پوز
این مدل دستگاه های پوز‌سیار  بسیار جمع و جور بوده و بدون هیچ گونه نگرانی آنها را میتوانید در کیف خود داشبورد ماشین و هر جای کوچکی قرار دهید و با دارا بودن سوکت شارژ مینی usb باهر شارژر اندرویدی می توان آنها را شارژ کرد و یا از usb ضبط ماشین استفاده کرد یا با شارژر فندکی ماشین این دستگاه ها را شارژ نمود.
البته ناگفته نماند این دستگاه‌های پوز نیز از همانند دسته اول از بدنه محکمی برخوردارند و بدون هیچ گونه نگرانی میتوان آنها را به دست پیک خود داد.اما در صورتیکه شما یک کسب و کار لوکس و یا خاص و ویژه را اداره می کنید و نیاز به یک دستگاه امروزی و به روز دارید
یا در کنار تراکنش دیگر کارها نظیر فروشگاه اینترنتی و یا هم چون اینگونه کسب و کارها را دارید می توانید از دستگاه های نسل جدید استفاده کنید این دستگاه‌های پوز سیار عمدتاً با سیستم عامل اندروید کار می کنند و قابلیت نصب برنامه بر روی آن ها وجود دارد از جمله این دستگاه ها می توان به پکس a۹۳۰ و وریفون ۶۸۰ اشاره کرد
خرید دستگاه پوز
برای خرید دستگاه‌ پوز ‌سیار فقط کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا هترین راهنمایی را به شما ارائه کنند.

Visits: 231