دستگاه کارتخوان سیار

دستگاه کارتخوان سیار از جمله دستگاه های پایانه فروش می باشد که برای هر کسب و کاری که سیاره است مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کارت خوان سیار به دو صورت امانی و تملیکی در اختیار پذیرنده قرار می‌گیرد که بسته به نوع آن می‌توانند از امکانات خاص این دستگاه ها استفاده کنند.
دستگاه کارتخوان سیار عمدتاً توسط سیم کارت به شبکه بانکی متصل شده و کار تراکنش را با این طریق انجام می دهد البته مدل های دیگری نیز وجود دارد از شبکه وایرلس و وای فای استفاده می کنند که اکثر این دستگاه ها و مدل ها محصول سال های ۲۰۱۸ به بعد هستند که از جمله آنها می توان به دستگاه های موبایل پوز و اندرویدی اشاره کرد.
دستگاه کارت خوان سیار از جمله وسایل مورد نیاز هر فروشگاهی می باشد که پذیرنده با داشتن آن می تواند بدون هیچ گونه نگرانی نسبت به قطع اتصال اینترنت خارجی خط تلفن و یا قطع خطوط برق با آن کار کرده و تراکنشات مردن نظر خود را انجام دهند.
در مورد دستگاه های کارتخوان سیار امانی زیاد گفته شده و همانطور که خود در جریان هستید این دستگاه ها توسط بانک پذیرنده ارائه میشوند و در قبال کار کرد دستگاه کارت خوان سیار بانک نیز انتظار تراکنش بالایی دارد حال آنکه دستگاه کارت خوان سیار تملیکی برای خود شخص پذیرنده است و هیچ گونه تعهدی نسبت به تراکنش برای بانک ندارد

چگونه یک دستگاه کارتخوان سیار تهیه کنیم؟

برای تهیه دستگاه کارتخوان سیار می توان به روش زیر عمل کرد اولین کار این است که وارد فروشگاه ما شوید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از انتخاب دستگاه مورد نظر خود با تماس با همکاران و کارشناسان فروش ما نسبت به تکمیل مدارک اقدام نموده و پس از ارسال مدارک برای کارشناسان و همکاران ما مدارک برای شاپرک ارسال شده و پس از تایید مدارک شما توسط شاپرک با شما تماس خواهیم گرفت تا دستگاه مورد نظر خود را یا در دفتر شرکت و یا به صورت ارسال با پیک و پست به دست شما برسانیم

Visits: 79