کارتخوان سیار نو یا دست دوم : کارتخوان نو بخریم یا دست دوم؟

کارتخوان سیار نو یا دست دوم ، کارت خوان سیار یا بعبارتی کارت خوان امروزه جزو اقلام ضروری هر کسب و کاریست ، به نحوی که با الکترونیکی شدن سیستم بانکی دیگر کسی پول نقد همراه خود حمل نمی کند. و برای پیشبرد خرید مغازه دار نیازمند داشتن حداقل یک کارت خوان در مغازه خود می باشد.

کارت خوان سیار یا بعبارتی کارت خوان امروزه جزو اقلام ضروری هر کسب و کاریست ، به نحوی که با الکترونیکی شدن سیستم بانکی دیگر کسی پول نقد همراه خود حمل نمی کند. و برای پیشبرد خرید مغازه دار نیازمند داشتن حداقل یک کارت خوان در مغازه خود می باشد. کارتخوان سیار نو یا دست دوم

برای فروش شرکتهای توزیع کننده به تبلیغات روی آورده و با انواع و اقسام وعده ها و تبلیغات پذیرنده را مجاب به خرید کالای خود کرده و می کنند. از مهمترین این تبلیغات فروش کارت خوان های نو با قیمت پایین است که این خود برای کسی که در این کسب و کار فعالیت می کند کمی شک برانگیز است.

حال بیایید نگاه دقیقتری به کارتخوان سیار نو یا دست دوم داشته باشیم. با ما همراه باشید

با شروع خرید و فروش کارت خوان سیار و حتی ثابت در بین پذیرندگان ، عمده ترین دستگاه کارت خوانی که وارد کشور میشد دستگاه های استوک یا به عبارتی کارکرده در کشور های اروپایی و عمدتاً کشور ترکیه بود.قیمت پایین تمام شده این دستگاه ها در کشور خیلی از وارد کننده گان را بر آن داشت تا دستی در واردات این گونه کالا ها نیز داشته باشند.

بودند شرکتهایی نیز که محصولات نو و آکبند را از کشور چین وارد می کردند که از جمله مدل های آن می توان به کسل Castles V3 ، پکس PAX S910 و پکس PAX D210 اشاره کرد که البته این گونه کارت خوان های سیار برای آنکه تازه وارد کشور شده بودند هیچ گونه پشتیبانی و خدماتی از فروشنده دریافت نمی کردند در صورتی که دستگاه مشکلی برایش بوجود می آمد و یا به اصطلاع تمپر می شد بین ۱ تا ۳ ماه طول میکشید تا آن را تعمییر و دوباره به چرخه بانکی وارد کنند.

کارتخوان سیار تملیکی یا امانی

کارتخوان سیار نو یا دست دوم

اما با شروع تحریم ها و بالا رفتن قیمت دلار و البته هزینه بالای تعمیر ، همین شرکت ها نیز از وارد کردن دستگاه های نو دست کشیده و رو به وارد کردن دستگ ها های استوک در حد نو و دستگاه های محکم و کیفیت نمودند که از جمله این مدلها می توان به مدلهای معروف پکس PAX S90 ، پکس PAX S910 و وریفون ۶۷۵ Verifone را نام برد.

تمامی این دستگاه ها از کشور چین وارد شده و کیفیت نسبتاً خوبی نیز دارند و بواسطه همین کیفیت شرکت توزیع کننده و وارد کننده بدون هیچ گونه نگرانی نسبت به گارانتی آنها اقدام می کند. کارتخوان سیار نو یا دست دوم

حال این همه گفتیم تا به اینجا برسیم که با شرایط فعلی کشور و قیمت دلار دستگاه های نو قیمتی بین ۳ تا ۴ میلیون دارند و همه دستگاهایی که با قیمت های زیر ۲ میلیون عرضه می شوند و البته کیفیتهای متفاوتی نیز دارند همگی استوک بوده و بسته به نوع سرویسی که بر روی آنها انجام شده و تمیزی و ظاهر آنها قیمتهای متفاوتی نیز دارند.

مثلاً وریفون ۶۷۵ Verifone با قیمتی بین ۱میلیون و ۳۰۰ تا ۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومان در بازار پیدا می شود.با کمی تامل و مقایسه قیمت های متفاوت یه مدل با هم می توان تفاوت ها را دید و به اصطلاع ما ایرانی ها هر ارزانی بی علت نیست.

در هر حال برای اینکه خریدی مطمئن داشته باشید همه روزه میتوانید با کارشناسان فروش ما بصورت تمام وقت در تماس باشید.

Visits: 3188