تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان سیار آنفو AF70

تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو AF70 ، کارتخوان سیار آنفو وایفای دار آنفو AF70 از جمله کارتخوان هایی بود که زمانیکه وارد بازار شد در زمان کمی توانست بازار را قبضه کند و این سرعت رشد فروش این بود که تنها کارتخوان سیار وایفای دار که بتواند از دو سیمکارت هم پشتیبانی کند.

دارا بودن وای فای به این کارتخوان این امکان را میدهد که با سرعت بیشتری تراکنشات بانکی را انجام دهد. همچنین داشتن وای فای برای یک کارتخوان یک مزیت دیگر دارد و آن متصل شدن به شبکه اینترنت به غیر از شبکه سیمکارت.

زمانیکه کارتخوان سیار شما به وای فای متصل شود شما دیگر نیاز به آنتن سیمکارت ندارید. بسیار اتفاق افتاده که شما در محلی هستید که سیمکارت آنتن نمی دهد اما به اتصالات دیگر اینترنت دسترسی دارید. این دسترسی های مازاد بر اینترنت سیمکارت این مزیت را به شما می هد که بدون نگرانی از انتن دهی تراکنشات خود را انجام دهید.

در کنار اتصال وای فای دوشیار سیمکارت فعال یکی دیگر از مزیتهای کارتخوان سیار آنفو وایفای دار آنفو AF70 است که جذابیت آن را بیشتر هم میکند و شرایطی بوجود آورده که اکنون یکی از اولین انتخاب های پذیرندگان برای خرید دستگاه کارتخوان سیبار است چون همه نیازهای پذیرندگان را برآورده می سازد.

کارتخوان سیار آنفو وایفای دار آنفو AF70 در سال 1399 وارد کشور شد و شروع طوفانی نیز داشت اما در مقطعی به خاطر شرایط واردات در کشور پیدا نمیشد. اما شروع فروش دوباره آن در اواخر سال 1400 ادامه یافت.

اما کارتخوان سیار آنفو وایفای دار آنفو AF70 که در سری دوم به فروش می رسد تفاوتهایی با مدل قدیمی خود دارد که در ادامه بصورت کلی به ان می پردازیم. با پایاپوز همراه باشید. تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو

تفاوت ظاهری مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو AF70

تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو

اگر دو مدل قدیم و جدید را کنار هم قرار دهید در نگاه اول هیچ تفاوتی نمی بینید و اگر بخواهیم بگوییم چه تفاوتی با هم دارند باید بگوییم چند تفاوت جزیی وجود دارد که به انها می پردازیم. اولین تفاوتی که زمان خاموش بودن کارتخوان سیار به چشم میخورد لوگو AF70 در بالای ال سی دی و در سیمت دیگر آن لوگو شرکت وارد کننده است.

کارتخوان سیار آنفو وایفای دار آنفو AF70 اولین بار توسط شرکت الکترونیک کارت ارس وارد کشور شد و برای همین این شرکت لوگوی خود را روی کارتخواه ایی که وارد کشور کرد ثبت کرد.

با روشن کردن دستگاه تفاوتها بیشتر به چشم میخورد. تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو نرم افزار کارتخوان سیار آنفو وایفای دار آنفو AF70 است. هر دو کارتخوان سیار سوییچ شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد می باشند.

در ورژن قدیمی که مخصوص شرکت ارس می باشد تم برنامه آبی رنگ است که لوگو شاپرک و پاسارگاد به چشم میخورد. در قسمت پایی لوگوها یه فضای خالی به چشم میخورد که زمانی که فعال شود نام فروشگاه شما نمایان میشود.

اما در ورژن جدید تم نرم افزار همانند دیگر مدلهای پاسارگاد نارنجی و ساختار ان نیز مانند دیگر مدلهای سوییچ پاسارگاد است.

تفاوت درونی تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو AF70

تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو

مهمترین تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو  روبرو هستیم اتصال شبکه سیمکارت است. در مدل قدیم شبکه سیمکارت بر پایه 2G و GPRS بود. شبکه در بستر 2G از سرعت کمتری نسبت به نسلهای جدید شبکه برخوردار است.

به جرات میتوان گفت تمامی کارتخوان های موجود در کشور بر بستر 2G کار میکنند و دلیل آن هم قدیمی بودن آنهاست. چون دستگاه های کارتخوان جدید بخاطر تحریم وارد کشور نمی شوند.

تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو در مدل جدید کارتخوان سیار آنفو وایفای دار آنفو AF70 بستر شبکه بر پایه 4G استوار است که تاثیر زیادی در سرعت تراکنش دارد. شبکه 4G باعث می شود شما از آنتن دهی بهتری برخوردار باشید چون بیشتر دکل های آنتن کشور بر بستر 4G فعال هستند.

تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو

مورد دوم تفاوت مدل قدیم و جدید کارتخوان آنفو که رابطه مستقیم با شبکه 4G دارد نوع سوکت شارژر کارتخوان سیار آنفو وایفای دار آنفو AF70 است که از Miro USB به تایپ سی تغییر پیدا کرده. این تغییر سوکت ششارژر باعث شارژ سریعتر و بهتر باتری مشود.

Visits: 304