تعمیرات تخصصی انواع دستگاه کارتخوان سیار

تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار برندهای پکس و وریفون. اگر شما صاحب یک دستگاه کارتخوان سیار باشید و دستگاه کارتخوان شما شامل گارانتی نباشد و یا از شرکت های متفرقه خریداری کرده باشید، در صورتیکه دستگاه کارتخوان سیار شما با مشکل مواجه شود کسی نیست که جوابگوی شما باشد و شما میمانید و یک دستگاه پوز ایراد دار.

حال آنکه ممکن است این ایراد مسئله ای جزیی بوده و براحتی قابل حل و تعمیر باشد. اینجاست که نبود یک پشتیبان خوب برای دستگاه کارتخوان سیار شما نمود پیدا می کند. شرکت پایاپوز با دارا بودن کادر مجرب آماده ارائه انواع خدمات پشتیبانی و تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار به پذیرندگان محترم می باشد.

خدماتی که در برای تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار این مرکز ارائه می شود :

نصب و بروزرسانی انواع اپ انواع دستگاه کارتخوان سیار

حل مشکل تاریخ اشتباه ۱۳۱۰۰ در دستگاه کارتخوان

در صورتیکه اپ کارتخوان شما پاک شده و با مشکل no aplication مواجه شدید، بسته به نوع شرکت پشتیبانتان شما باید اپ مخصوص شرکت را نصب و دستگاه را راه‌اندازی کنید. این کار مستلزم داشتن اطلاعات کافی نسبت به دستگاه کارتخوان مورد نظر می باشد. در صورتیکه هیچگونه اطلاعاتی در این مورد ندارید تنها کافیست با متخصصان ما تماس بگیرید تا این مشکل را برای شما حل کنند

رفع انواع تمپری (tampered) برند پکس PAX

خطاهای رایج کارتخوان های سیار

یکی از مشکلاتی که برای کارتخوان های سیار بوجود می‌آید مشکل تمپر شدن دستگاه کارتخوان است. ریشه کلمه تمپر به معنی دستکاریست و این پیغام زمانی برای شما نمایش داده می شود که دستگاه با ضربه و یا رطوبت نزدیک باشد.

راه های نرم‌افزاری برای حل این مشکل وجود دارد اما در دراز مدت جواب نداده و دستگاه دوباره به حالت تمپر قفل می شود. تنها راه حل مشکل تمپری کارتخوان از راه سخت‌افزاریست و برای انجام این کار شما نیازمند تخصص کافی و وسایل مورد نیاز برای حل این مشکل هستید. تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار

تنها راه ممکن سپردن دستگاه به دست متخصصین این کار است و تیم تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار پایاپوز به راحتی می تواند این مشکل را برای شما حل و فصل نماید.

رفع انواع تمپری برند وریفون VERIFONE

رفع انواع تمپری برند وریفون VERIFONE

دستگاه های کارتخوان سیار برند وریفون از جمله کارتخوان های حساس به ضربه و رطوبت می باشند که سریعتر از دیگر دستگاه های کارتخوان سیار سایر برندها با ارور تمپر از کار می‌افتند و غیر فعال می شوند.

رفع تمپر دستگاه های این برند بسیار سخت تر از دیگر کارتخوان های سیار است و درست کردن آن مستلزم تعمیرکاران ویژه ای می باشد. در نتیجه تعمیر تمپر این گونه برندها حتی در تخصص بعضی تعمیرکاران نیست و حتماً باید دستگاه کارتخوان شما توسط یه متخصص ویژه تعمیر شود.

رفع ایراد pos tempered مدلهای پکس S910 , S90

رفع ایراد pos tempered مدلهای پکس S910 , S90

پوز تمپر از جمله بدترین ارورهایست که دستگاه های کارتخوان سیار برند پکس با آن مواجه می شوند. این ارور بقدری بدقلق می باشد که حتی برای رفع آن شاید نیازمند تعویض برد باشید. این ارور عمدتاً به بایوس دستگاه مربوط می شود و اطلاعات کلی دستگاه که در بایوس ذخیره شده را شامل می شود. ارور پوز تمپر باعث پاک شدن اطلاعات بایوس شده و در موارد خاصی قابل برگشت می باشد.

در خیلی از مواقع بایوس دستگاه کارتخوان شما باید توسط دستگاه های مخصوص پروگرم شده و دوباره بازنویسی شود. این کار بقدری پیچیده است که در خیلی مواقع و بسته به نوع بایوس ممکن است بازنویسی انجام نشده و دستگاه نیازمند تعویض برد شود.

رفع ایراد انواع برد کارتخوان

تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار

باتوجه به امنیتی بودن دستگاه های کارتخوان سیار، در بیشتر مواقع دستگاه کارتخوان شما با مشکلات جدی مواجه می شود ایراد از برد دستگاه می باشد. همه دستگاه های کارتخوان چه سیار و چه ثابت از دو برد A و B  تشکیل شده اند که برد A عمدتا برد اصلی دستگاه کارتخوان سیار شما می باشد. تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار

این برد شامل اطلاعات سریال، صفحه کلید یا کیبورد و صفحه نمایش دستگاه کارتخوان است. و اصلی ترین قطعات کارتخوان روی این برد قرار دارند. در صورت ایراد پیدا کردن این برد در موارد خاص می توان برد دستگاه را تعمیر کرد و از هزینه اضافی جلوگیری کرد. اما در صورتیکه ایراد شامل شکستگی باشد حتما باید برد تعویض شود.

اما برد دوم که به برد B معروف است مسئول منبع تغذیه، آنتن دهی دستگاه و نوع اتصال دستگاه که شامل سیمکارت و یا پورتهای تلفن و LAN می باشد. برد B نسبت به برد A بیشتر دچار مشکل شده و تعمیر آن نیز آسانتر است.

تعمیر سوکت سیمکارت انواع دستگاه کارتخوان سیار

مشکل آنتن دهی دستگاه کارتخوان سیار

یکی از قطعاتی که بیشتر از دیگر قطعات دستگاه کارتخوان سیار ایراد پیدا میکند سوکت سیم کارت دستگاه کارتخوان سیار می باشد. تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار

با توجه به اینکه اکثر دستگاه های کارتخوان سیار که در کشور وجود دارند از پورت سوکت سیم کارت قطع بزرگ استفاده می کنند، جا زدن سیم کارت و پیدا کردن قالب کامل سیم کارت برای این گونه دستگاه ها کمی دشوار است.

چون که اکثر سیمکارتهایی که در اختیار مردم قرار دارد به صورت میکرو و نیز یافت می شود. در نتیجه جازدن اینگونه سیم کارت ها که اندازه کوچک دارند در یک سوکت قطعه بزرگ کمی دشوار است.

و مورد دوم نوع آنتن‌دهی دستگاه‌های کارت‌خوان است به طوری که بعضی اپراتورها در محل‌های خاصی آنتن می دهند و چون دستگاه های کارتخوان سیار که به صورت است که در کشور وجود دارند از یک سوکت سیم کارت استفاده می کنند. تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار

در نتیجه پذیرنده به صورت مداوم سیم کارت ها را جابجا می‌کند و همین جا به جایی سیمکارت باعث شکستن پایه های سیم کارت می شود.

تعویض سوکت سیم کارت شاید به ظاهر کاری بسیار راحت باشد و یک تعمیرکار معمولی و یا تعمیرکاران موبایل به راحتی بتوانند این کار را انجام دهند، اما محل قرار گیری سوکت ها بر روی کارتخوان به گونه ای است که شما نیاز دارید دستگاه را باز کنید. تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار

به خاطر امنیتی بودن ساختار دستگاه‌های کارتخوان سیار باز کردن دستگاه کارتخوان سیار برابر است با تمپر و یا حتی پوز تمپر کردن دستگاه کارتخوان.

حتی در صورتیکه سوکت سیم کارت را هم بتوانید تعویض کنید راه اندازی دوباره دستگاه کار پیچیده‌ای است حال آنکه همه اینها در صورتی است که شما را بدون معیوب کردن برد بتوانید جابجا کنید.

تعویض سوکت شکسته سیم‌کارت دستگاه کارتخوان سیار با اینکه ظاهراً کار راحتی است اما نیازمند تخصص ویژه می باشد در نتیجه پیشنهاد ما این است که کار را به متخصصان بسپارید.

تعویض انواع قطعات و بردهای معیوب انواع دستگاه کارتخوان سیار

تعویض انواع قطعات و بردهای معیوب کارتخوان سیار

در صورتی که دستگاه کارتخوان سیار شما ایراد اساسی پیدا کند و نتوان این ایراد را تعمیر کرد، شما نیازمند آن هستید که قطعه مورد نظر را تعویض نمایید و با یک قطعه اصلی و نو جایگزین کنید. تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار

تعویض اینگونه قطعات نیازمند اعتماد به شرکت تعمیرکار مورد نظر می باشد. این اعتماد به راحتی به دست نمی‌آید و نیازمند شناخته کامل از تعمیرکار مورد نظر است.

تیم پشتیبانی پایا پوز این اطمینان را به پذیرندگان و همکاران گرامی می دهد که کلیه قطعات تعویضی این شرکت اورجینال بوده و با گارانتی بر روی دستگاه های کارتخوان سیار معیوب قرار می‌گیرند.

حل مشکل سریال های معیوب برند پکس PAX

حل مشکل سریال های معیوب برند پکس PAX

بسیار اتفاق افتاده که بعضی از همکاران گرامی یک دستگاه را خریداری کردند و حال آنکه این دستگاه چون به صورت ریفر خریداری شده در نتیجه ممکن است قاب دستگاه تعویض شود و سریالی که بر روی قاب قرار گرفته با سریال روی برد یکی نباشد.  حال آنکه سریال روی قاب در انبار شرکت مربوطه ثبت شده و سریال برد هیچ‌گونه اعتباری ندارد

حل این مشکل نیازمند تعویض سریال معیوب توسط تیم مطمئن و مجرب می باشد. به طوری که بتوان از صحت تعویض سریال اطمینان پیدا کرد و شرکت مربوطه این قابلیت را داشته باشد که از این شرایط سوءاستفاده نکند.

دیگر خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود :

حل مشکل پرینتر پکس و وریفون

رفع خطاهای برد پکس و وریفون

خام کردن بایوس پکس PAX

تعمیر دستگاه های آب خورده پکس و وریفون

تعمیر دستگاه های ضربه خورده پکس و وریفون

برای دریافت مشاوره رایگان جهت تعمیرات انواع دستگاه کارتخوان سیار با کارشناسان ما تماس بگرید
تهران – مترو نواب برج گردون طبقه همکف پلاک 125 تهران, تهران 1319651970
شنبه, یکشنبه, دوشنبه, سه‌شنبه, چهارشنبه, پنج‌شنبه09:00 – 22:00
جمعه14:00 – 22:00
02167586
02162999850
09365893712

Visits: 4954