نمایندگی فروش کارتخوان سیار

نمایندگی فروش کارتخوان سیار ؛ اگر بشما بگویند که شغلی پردرآمد سراغ دارند که نیاز به سرمایه کمی دارد و زمان زیادی نیز از شما تلف نمی‌کند ناخوداگاه به فکر شرکتهای هرمی و شبه کلاهبرداری می‌افتید. اما واقعا همچین شغلی وجود دارد و آن فروش کارتخوان سیار است.

فروش کارتخوان سیار یکی از پردرآمدترین و کم دردسرترین شغلهای موجود در کشور است و نیاز به تخصص خواصی ندارد. از این سو خیلی ها در پی کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند. شرکت حامی الکترونیک سینا با کادری مجرب و تیم پشتیبانی قوی از دوستانی که در این زمینه مایل به همکاری باشند دعوت بعمل می آورد.

روند کار بسیار سادست و شما نیازمند تخصص خواص و سرمایه بالایی نمی باشید و با داشتن حداقل ۲ میلیون تونمان می تواند درآمد خوبی حتی در ماه اول کار خود داشته باشید. درآمد این کار بقدری بالاست که خیلی از اصناف دیگر در کنار شغل اصلی خود فروش کارتخوان سیار را نیز در دستور کار خود دارند. چه بسیار دوست و آشنای خود را دیده اید که از این راه امرار معاش می‌کنند و در کنار شغل اصلی خود این کار را نیز انجام می‌دهند.

 

دریافت پنل نمایندگی فروش کارتخوان سیار

شما با دریافت نمایندگی فروش کارتخوان سیار بصورت مستقیم از مجموعه پایا پوز و دریافت پنل نمایندگی امکان ثبت بصورت مستقیم، همچنین امکان تخصیص، جابجایی هر زمان از شبانه روز بدون هیچ گونه واسطه ای را در اختیار خواهید داشت.

در کنار پنل کاربری، ما یک اپلیکیشن هم در اختیار شما قرار میدهیم که کلیه امکانات پنل کاربری را در اختیار شما قرار میدهد و شما با مدیریت پنل کاربری و اپلیکیشن خود به راحتی میتوانید کنترل کاملی بر روی فروش خود داشته باشید.

لازم به ذکر است که شما برای دریافت نمایندگی فروش کارتخوان سیار از مجموعه پایا پوز اجبار به خرید هیچ دستگاه کارتخوانی از شرکت نبوده و میتوانید دستگاه های کارتخوان سیار خود را بصورت انبار آزاد از دیگر فروشندگان دیگر دریافت کنید.

نمایندگی فروش کارتخوان سیار

پنل کاربری تخصصی مخصوص کارگزاران رسمی هدایت تراکنش

مجموعه پایا پوز شرکتهای همکار و کارگزاران رسمی هدایت تراکنش شرکتهای PSP را نیز از یاد نبرده و برای آنها آیتم ویژه ای در نظر گرفته است. شما در صورتیکه کارگزار رسمی هدایت تراکنش یکی از شرکتهای PSP هستید، برای کنترل مجموعه خود نیاز به یک پنل کاربری با امکانات کامل همراه با امکان سوییچ مستقیم به پنل اصلی خود را دارید.

اماده کردن و تهیه یک پنل کاربری که بتواند کلیه نیازهای شما را برآورده سازد نیازمند زمان، حوصله و هزینه زیادیست که همین عوامل باعث کندی کار شما و به تعویق انداختن سطح برآورد ثبت پذیرنده در مجموعه شما خواهد شد. نمایندگی فروش کارتخوان سیار

مجموعه پایا با در اختیار گذاشتن یک پنل کاربری با امکانات کامل این امکان را برای کارگزاران محترم فراهم می سازد که با هزینه کمتر و در سریعترین زمان ممکن پنل کاربری خود را در اختیار گرفته و مجموعه خود را مدیریت کنند.

امکانات پنل کاربری هدایت تراکنش

  • کاملاً یوزرفرندلی (کاربر پسند)

  • امکان سوییچ به شرکت PSP و اتصال به API

  • امکان تعریف و مدیریت نماینده به صورت نامحدود

  • امکان دسترسی اتصال مستقیم به API برای نماینده های خاص

  • امکان تعریف بازاریاب هم در پنل اصلی هم در پنل نماینده

  • امکان تعریف کاربران با دسترسی های متفاوت

  • امکان ارائه بر روی سرور اختصاصی خود شرکت

  • و….

پنل کاربری تخصصی مخصوص کارگزاران رسمی شرکتهای PSP

مجموعه های کارگزاران رسمی شرکت های PSP با توجه به اینکه باید بصورت ماهیانه پذیرندگان خود را مدیریت و PM کنند نیازمند ساختاری هستند تا بتوانند این افراد را مدیرت و از کارکرد درست آنها مطلع شوند.

مجموعه پایا در نظر دارد تا با ارائه یک سامانه مخصوص کارگزاران رسمی شرکت های PSP ای مشکل را حل کرده و این امکان را برای کارگزاران محترم فراهم سازد تا با ساختاری منسجم مجموعه خود را بهتر مدیریت کرده و راحتر تر بتوانند میزان PM های خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرند.

امکانات پنل کاربری تخصصی کارکزاران PSP

  • امکان تعریف و مدیریت ویزیتور

  • امکان ثبت پذیرنده توسط ویزیتور

  • امکان ثبت PM و EM

  • امکان ثبت تعویض کارتخوان

  • امکان ثبت تحویل کارتخوان

  • امکان ثبت جمع آوری کارتخوان

  • امکان تعریف و مدیریت سوپروایزر

  • امکان تعریف نماینده و مدیریت آن

  • و…

بازارچه فروش کارتخوان سیار و ثابت بصورت عمده

اگر شما یک فروشنده کارتخوان سیار هستید همیشه این مسئله را دارید که از کجا و با چه اعتمادی کارتخوان های مورد نیاز برای مجموعه خود را تهیه کنم؟ این فقط مسئله یک نفر و چند نفر نیست و مشکلیست که در بازار وجود دارد.

بسیار اتفاق افتاده که شما با عضویت در گروه تلگرامی و یا واتساپ از یک فرد و یا گروهی تعدادی کارتخوان خریداری میکنید اما نمیدانید که در چه حد می توان به این کارتخوان ها اعتماد کرد و یا گارانتی که شرکت مذکور در مورد ان صحبت می کند اعتبار دارد یا خیر.

مجموعه پایا در نظر دارد تا با ایجاد یک بازارچه اینترنتی این مشکل را مرتفع کرده و این نوید را به فروشندگان کارتخوان سیار می دهد که با ارائه یه ساختار واحد امکان فروش کارتخوان از شرکتهای معتبر را فراهم سازد.

شما با دریافت نمایندگی فروش کارتخوان سیار از مجموعه پایا پوز و یا خرید پنل کاربری هدایت تراکنش میتوانید به صدها شرکت واردکننده و عمده فروشان انواع کارتخوان سیار و ثابت در سراسر کشور در ارتباط باشید.

ساختار مارکت پلیس مجموعه پایا بشکلی طراحی شده تا شما بتوانید از بهترین شرکت بهترین کارتخوان سیار را با گارانتی معتبر خریداری کنید.

Visits: 3816