حل مشکل خطای ارتباط با سرور

در چند روز اخیر به خاطر اختلالات اینترنی کشور و مشکل در زیرساخت ارتباطات رادیویی، دستگاه های کارتخوان سیار که قدیمی و استوک هستند و از ماژول های 2G استفاده می کنند با مشکل مواجه شده اند.

این مشکل عمدتا با این گونه خطاها نمایش داده می شود

  • خطا در ارتباط با سرور
  • سیمکارت شناسایی نشد
  • تسویه با مرکز
  • خطا در تراکنش

چگونه حل مشکل خطای ارتباط با سرور را برطرف کنیم؟

اگر در چند روز اخیر با خطای حل مشکل خطای ارتباط با سرور رو برو شده اید نگران نباشید ما راه حل هایی برای حل مشکل خطای ارتباط با سرور به شما ارائه می دهیم کی می توانید این مشکل را برطرف کنید.

تعویض سیمکارت

اولین کاری که می توانید انجام دهید تعویض سیمکارت کارتخوان سیار شماست. برای این منظور سیمکارت دستگاه را با اپراتور همراه اول تعویض نمایید و سیمکارت شما اگر ایرانسل و یا رایتل است به همراه اول تغییر دهید. قبل از تعویض حتما موارد زیر را روی سیمکارت کارتخوان سیار خود انجام دهید.

  • سیمکارت را روی گوشی موبایل تست کنید که فعال باشد
  • بتوانید با سیمکارت وارد شبکه اینترنت شوید و دیتای سیمکارت فعال باشد. (خرید بسته اجباری نیست)
  • از سیمکارت های اعتباری استفاده کنید
  • سیمکارت شما حداقل 10000 تومان شارژ پولی داشته باشد
  • اگر سیمکارت شما پین کد دارد آن را غیرفعال کنید

بروزرسانی کارتخوان سیار برای حل مشکل خطای ارتباط با سرور

اگر با تعویض سیمکارت مشکل شما حل نشد چک کنید که دستگاه شما بروز می باشد یا خیر. برای این منظور وارد منو شوید و در قسمت تنظیمات و یا ترمینال گزینه بروزرسانی رو بزنید. در صورت قدیمی بودن ورژن دستگاه کارتخوان، دستگاه بروز خواهد شد.

در صورتیکه دستگاه کارتخوان شما بروز نشد باید بصورت دستی کارتخوان خود را بروز کنید. اگر اطلاعات کافی در این مورد را دارید می توانید به این لینک مراجعه کنید.

نکته مهم: شاپرک پشتیبانی از کارتخوان های سیار استوک و قدیمی را بزودی قطع خواهد کرد و در ماه های آینده کلیه کارتخوان های سیار استوک از رده خارج خواهند شد.

لذا ما پیشنهاد می هیم در صورتیکه کارتخوان سیار برای شما یک ابزار کاربردیست هرچه سریعتر نسبت به خرید کارتخوان سیار آکبند اقدام نمایید. در صورت نیاز می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید.

بازدیدها: 5