مدارک مورد نیاز جهت خرید کارتخوان سیار
مدارک مورد نیاز جهت دریافت خرید دستگاه کارتخوان سیار
مدارک مورد نیاز جهت خرید کارتخوان سیار ، پذیرنده محترم ، با مراجعه به محصولات ما و انتخاب دستگاه کارتخوان مورد نظر خود ، می توانید جهت تکمیل روند ثبت دستگاه مدارک مورد نیاز را از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره موبایل 09365893712 ارسال نموده تا همکاران ما جهت تکمیل روند ثبت اطلاعات شما در سامانه شاپرک و سوییچ دستگاه شما اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز جهت خرید کارتخوان سیار
روند تایید مدارک در سامانه شاپرک 1 روز کاری زمان بر است و پس از این روند و تایید مدارک شما توسط سامانه شاپرک ، شما با مراجعه حضوری به دفتر ما و یا ارسال آن پس از تسویه از طریق پیک می توانید نسبت به دریافت دستگاه خود اقدام کنید.
مدارک مورد نیاز جهت خرید کارتخوان سیار حقیقی
⭕ کپی یا تصویر شناسنامه
⭕ کپی یا تصویر کارت ملی پشت و رو
⭕ تاییدیه شبا از بانک و یا تصویر شبای روی کارت بانکی یا اسکرینشات همراه بانک یا اینترنت بانک و یا کپی دفترچه حساب و یا یا تصویر روی کارت بانکی که شبا بر روی آن قید شده باشد جهت سویچ روی کارتخوان
⭕ نام روی رسید دستگاه ( مثلا سوپرمارکت احمدی)
⭕ تلفن ثابت که روی رسید ثبت می شود
⭕ موبایل که به نام خود شخص متقاضی باشه
⭕ کد مالیاتی (در صورت نداشتن کد مالیاتی برای شما ثبت نام کد مالیاتی انجام می شود)
مدارک مورد نیاز جهت خرید کارتخوان سیار حقوقی
⭕ تصویر تمام صفحات اساسنامه
⭕ تصویر آخرین روزنامه رسمی
⭕ تصویر تاییدیه شبا بانکی
⭕ تصویر شناسنامه صاحبان حساب و حق امضا
⭕ تصویر کارت ملی پشت و رو صاحبان حساب و حق امضا
⭕ کد پستی معتبر
⭕ تلفن ثابت (روی رسید دستگاه ثبت می شود)
⭕ کد رهگیری مالیاتی
اسامی بانکهای مجاز پرداخت الکترونیک پاسارگاد جهت خرید کارتخوان سیار
✅ بانک پاسارگاد
✅ بانک صادرات
✅ بانک سپه
✅ بانک گردشگری
✅ بانک دی
✅ بانک رفاه کارگران
✅ بانک قرض الحسنه مهر ایران
✅ بانک مسکن
✅ بانک شهر
✅ بانک توسعه تعاون
✅ موسسه اعتباری ملل
✅ بانک سینا
✅ پست بانک
✅ بانک تجارت
بازدیدها: 4910