خرید کارتخوان سیار یا دریافت پوز امانی؟

خرید کارتخوان سیار امروزه راهی برای داشتن یک دستگاه پوز سیار است. از دیر باز کارتخوان توسط بانکها به صورت امانی داده میشد اما امروزه پذیرنده می تواند کارتخوان خود را خریداری کند.

محاصن خرید کارت خوان سیار

از جمله محاصن دریافت کارتخوان بیسیم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بدون نیاز به مدارک زیاد از جمله جواز کسب یک کارتخوان سیار خریداری کنید :

برای خرید پوز سیار نیاز نیست مدارک پیچیده بانکی را ارائه دهید از جمله جواز کسب. دلیل آن هم عدم نیاز شاپرک به جواز کسب است و با تکمیل فرم استشهاد یا یک اجاره نامه نیز می توان کارتخوان خود را خریداری کنید.

  • با خرید پوز سیار بدون نگرانی از تعداد تراکنش :

با خرید کارتخوان سیار چون دستگاه تملیکیست و خریداری شده و صاحب آن شخص پذیرنده است در نتیجه هیچگونه تعهدی نسبت به تراکنش برای بانک ندارد و می تواند هر زمان که نیاز بود از دستگاه کارتخوان سیار خود استفاده کند.

  • مدلهای متنوع :

دستگاه های کارتخوان سیار مدلهای متنوعی نسبت به دستگاه های امانی بانک ها دارند و با خرید پوز سیار می توانید مدلهای متنوعی را انتخاب کنید بسته به نوع نیاز شما.

  • ثبت سفارش سریع برای خرید پوز بیسیم :

با ارسال مدارک به شرکت پایاپوز و ثبت درخواست طی ۲ تا ۳ روز کاری شما صاحب یک دستگاه کارتخوان سیار خواهید شد اما این در صورتیست که در سیستم کارتخوان سیار امانی این روند ممکن است بین ۲ تا ۳ ماه بطول بینجامد.

خرید پوز سیار از جمله راه های سریع جهت داشتن پوز سیار و شروع و ادامه کسب کار شماست.

برای خرید کارتخوان سیار از شرکت پایا پوز کافیست با همکاران ما تماس گرفته تا نسبت به تکمیل مدارک و ثبت اطلاعات شما در سامانه شاپرک اقدام کرده تا هر چه سریعتر شما صاحب یه کارتخوان سیار با قیمت عالی و البته تنوع محصولات بالا شوید

با ما در تماس باشید.

Visits: 143