رفع خطای سریال غیر مجاز در وریفون ۶۷۰

رفع خطای سریال غیر مجاز در وریفون ۶۷۰ ، نرم افزار وریفون ۶۷۰ عمدتاً توسط شرکت فناوران انیاک تهیه و توسعه داده شده و این شرکت سخت گیری های خاصی جهت استفاده از این نرم افزار را در نظر دارد.

اما به علت ارزان بودن وریفون ۶۷۰ نسبت به دیگر مدل های کارتخوان سیار ، این مدل از اقبال بیشتری نسبت به مدل های دیگر بهرمند شد. اما به علت مشکلات خاص این دستگه و قدیمی بودن آن کم و بیش با مشکلاتی مواجه می شود که باعث ازرده خاطری پذیرنده می شود.

یکی از این مشکلها نرم افزار این دستگاه است. با اینکه شرکت فناوران انیاک سعی در بروز کردن نرم افزار این دستگاه نمود اما باز با خطاهایی مواجه می شود که باعث بروز مشکل در دستگاه می شود.

یکی از عمده ترین خطاهایی که در چند هفته اخیر با آن مواجه می شویم خطای سریال غیر مجاز است. برای رفع خطای سریال غیر مجاز در وریفون ۶۷۰ تنها راه موجود فلش کردن دستگاه کارتخوان وریفون ۶۷۰ می باشد.

اما زمانی که با این مشکل مواجه می شود به راحتی نمی توان اپ قبلی را پاک کرد و اپ جدید ریخت. برای حل این مشکل تنها راه باز کردن دستگاه و تمپر کردن آن است. اولین کاری که تمپر برای دستگاه های کارتخوان سیار انجام می دهد دستگاه را ریست می کند.

برای انجام این کار شما به یک متخصص نیاز دارید و پیشنهاد ما انجام ندادن این کار توسط خود شماست برای انجام تمپر باید دستگاه را کامل باز کنید و ببندید. خواهید دید اپ دستگاه کاملاً پاک شده و شما دوباره می توانید دستگاه خود را فلش کنید.

چکار کنم دوباره رفع خطای سریال غیر مجاز بوجود نیاید؟

چون اپ دستگاه کارتخوان به صورت انحصاری در اختیار شرکت فناوران انیاک است، این شرکت در ورژن جدید سریال دستگاه شما را با بانکاطلاعاتی خود مقایسه کرده و در صورتی که سریال دستگاه شما در لیست سریالهای شرکت نباشد دستگاه به صورت اتوماتیک قفل می شود و مدام صداب بیب بگوش می رسد.

برای حل این مشکل یه راه ساده وجود دارد و آن قطع اتصال دستگاه با سرور شرکت انیاک است. برای این منظور کافیست وارد منو شده وارد tmc شوید. وارد تنظیمات و ip و port دستگاه را بصورت دلخواه تغییر دهید و تنظیمات را ذخیره کنید. با انجام این کار دستگاه دیگر به سرور شرکت انیاک متصل نخواهد بود و شما بدون نگرانی می توانید از دستگاه خود استفاده کنید.

این مطلب جنبه آموزشی داشته و پایا پوز هیچگونه مسئولیتی در قبال خرابی یا دیگر مسایل نمی پذیرد.

در صورتیکه با سوالی مواجه شدید در زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید تا همکاران ما شما را رهنمایی کنند و دیگر دوستان نیز در صورتیکه با همان مشکل روبرو شدند بتوانند مشکل خود را مرتفع کنند

Visits: 510