حل مشکل تاریخ اشتباه ۱۳۱۰۰ در دستگاه کارتخوان سیار پکس
حل مشکل تاریخ اشتباه 13100 در کارتخوان سیار ، با شروع سال ۱۴۰۰ در بعضی دستگاه های کارتخوانسیار پکس بخصوص مدلهای پکس S90 و پکس S910 Mini تاریخ بجای تغییر به سال ۱۴۰۰ به سال ۱۳۱۰۰ تغییر پیدا کرده و همانطور که میدانیم دو رقم اخر سال از ۹۹ به ۱۰۰ و دو رقم اول نیز همان ۱۳ باقی مانده.
این بروز نشدن تاریخ مشکلات خواصی برای اکثر پذیرندگان به همراه داشته به نحوی که برای دریافت گزارش رسید و تراکنش با مشکل مواجه شده اند. لازم به ذکر است که این به روز نشدن تاریخ تاثیری در روند خرید و انجام تراکنش صحیح نداشته و تنها ایراد همان حل مشکل تاریخ اشتباه 13100 است.
چگونگی حل مشکل تاریخ اشتباه 13100
اولین سوالی که برای همه پذیرندگان مطرح می شود چگونگی بروزرسانی تاریخ دستگاه کارتخوان سیار ست. برای انجام این کار شما نیازمند این هستید که اپ دستگاه کارتخوان سیار خود را بروز کنید. حل مشکل تاریخ اشتباه 13100 در کارتخوان سیار
برای بروزرسانی دستگاه کافیست اپ مورد نظر دستگاه خود را دانلود کرده و همانند آموزشی که در سایت موجود است بر روی دستگاه خود نصب کنید. حل مشکل تاریخ اشتباه 13100 در کارتخوان سیار
آموزش نصب اپ بر روی پکس S90 و S910 و S58
آموزش فعالسازی کارتخوان سیار پکس بعد از نصب نرم افزار
دانلود اپ S90 و S910 و S58 پاسارگاد (فناپ) :
دانلود تغییر زبان چینی به انگلیسی در منو پکس S90 , S910 , S910Mini , S58
در صورتیکه با سوالی در مورد حل مشکل تاریخ اشتباه 13100 مواجه شدید در زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید تا همکاران ما شما را رهنمایی کنند و دیگر دوستان نیز در صورتیکه با همان مشکل روبرو شدند بتوانند مشکل خود را مرتفع کنند
سلام دستگاه کارت خوان سیار انفو AF70 گرفتم داعم تنظیمات ساعت به هم میخورد علت چیست ممنون
درود دوست عزیز
دستگاه رو بروزرسانی کنید تا این مشکل برطرف بشه
بروز رسانی کردم میزنه تراکنش نا معتبر است برای دریافت مجوز آبدیت کنید تازه تاریخش هم شده1448
درود دوست عزیز
دستگاه باید پیکربندی بشه کامل آموزش رو بخونید توضیح داده شده
سلام من دستگاه پوز سیار s910دارم ولی تاریخش اشتباه ثبت شده میشه راهنماییم کنید
درود دوست عزیز
اگه 13100 شده طبق اموزش برید مشکلتون حل میشه