دستگاه پوز سیار ، مناسب ترین دستگاه پوز سیار

دستگاه پوز ، در مورد دستگاه پوز بسیار صحبت شده و عمدتاً پذیرنده ها میدانند چه می‌خواهند و باید دنبال چگونه دستگاهی بگردند اما مهمترین سوال این است که دستگاه پوز خود را از کجا میتوانیم تهیه کنیم و بهترین جا کجاست؟

هستند پذیرندگانی که می دانند چگونه دستگاه ای مد نظر آنهاست و به چه دستگاهی نیاز دارند اما نمی دانند این دستگاه را از کجا باید تهیه کنند. اولین جایی که شما سراغ محصولی که  نمی دانید کجا باید تهیه بکنید و جستجو میکنید اینترنت است

و با یک جستجوی ساده هزاران سایت به شما معرفی می شود که نمی دانید چگونه باید در بین سایت ها و فروشگاه های اینترنتی دستگاه خود را انتخاب کنید و مهمتر از همه آیا میشود به اینگونه سایتها اعتماد کرد و یا از فروشگاه های اینترنتی نظیر دیوار هیچ نظارتی بر آنها نمی شود دستگاه پوز سیار خود را تهیه کرد این سوالی است که ما سعی در جواب دادن آن داریم.

دستگاه پوز خود را از کجا پیدا کنم؟

اولین جایی که یک فروشگاه و یا یک فروشنده دستگاه پوز باید داشته باشد محل اقامت آن فروشگاه است ست که بسیار هستند فروشگاه های اینترنتی که در خانه اداره می شوند البته ما نمی‌خواهیم بگوییم این گونه فروشگاه ها قابل اعتماد نیستند اما در مورد کالاهایی مانند دستگاه پوز سیار و یا هر دستگاه‌پوز سیار دیگری کمی اعتماد و سوء ظن داشتن بد نیست.

دفتر کار برای فروش دستگاه پوز

داشتن یک محله اقامت فروشگاه اینترنتی که از قدمت بالایی نیز برخوردار باشد می تواند آن حس اعتماد را به وجود بیاورد. این حرف را می زنیم چون اکثر کسانی که نیازمند یک دستگاه پوز سیار هستند از کسبه محترم هستند و کسی که صاحب یک کسب و کار است میداند که اعتبار چیست و این اعتبار به راحتی به وجود نمی آید و باید آن را به وجود آورد و تنها راه به وجود آمدن آن را نیز زمان مشخص میکند.

جدایی از بحث اعتبار یک فروشگاه که با محل آن و قدمت آن مشخص میشود در دسترس بودن این فروشگاه به طوری که راحت بتوان به آنجا مراجعه کرد و هر گونه سوال و مشکلی به وجود آمد برطرف نمود نیز یکی از محاسن داشتن یک محل اقامت برای یک فروشگاه است.

نکته بسیار مهمی که ما با آن روبرو هستیم وجود بازاریاب های دستگاه های پوز سیار است که نمیدانیم برای چه شرکتی کار میکنند و نمی دانیم محل اقامت شرکت کجاست ست و مهمتر از همه اینها خیلی از بازاریابان برای شروع کار از پذیرندگان مبلغی به عنوان بیعانه دریافت می‌کنند که از دیدگاه ما این کار بسیار اشتباهی است.

فراموش نکنیم که روند انجام خرید دستگاه پوز سیار نیاز به هیچ گونه هزینه ای ندارد و تنها هزینه ای که یک پذیرنده باید پرداخت کند هزینه خود دستگاه پوز است در نتیجه دادن به یا نه به هرکس و تحت هر شرایطی اشتباه است ست و می تواند در صورت تغییر نذر پذیرنده مبلغ خود را از دست دهد.

دستگاه پوز

پشتیبانی از دستگاه پوز

مورد دیگر نیز که برای یک فروشگاه اینترنتی مورد نیاز است است جوابگوی به صورت تمام وقت و نه ۲۴ ساعته بلکه درساعات عرف کاری می باشد به طوری که مثلاً در ساعت ۶ یا ۷ بعد از ظهر در صورتی که نیاز به تماس و یا سوالی بود بتوان به کارکنان فروشگاه ارتباط برقرار کرد و دسترسی داشت.

این قابلیت این حس را به پذیرنده القا می کند که پشتوانه ای برای یک کالایی که موردنیاز اوست و خریداری نموده وجود دارد و می تواند به واسطه همین پشتوانه کالای با اطمینان و با کیفیت تهیه کند. در صورت بروز هر گونه مشکلی با مراجعه به فروشگاه و یا تماس با شرکت نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدام کند.

گارانتی دستگاه کارتخوان سیار

مورد دیگری نیز که برای یک فروشگاه اینترنتی دستگاه پوز بسیار مورد نیاز است گارانتی داشتن دستگاه های کارتخوان سیار آن فروشگاه است. از یاد نبریم که دستگاه پوز نیز همانند دیگر دستگاه‌های الکترونیکی ممکن است به هر دلیلی خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد تعمیر و پشتیبانی ممکن است مستلزم هزینه گزافی باشد.

چه بوده اند پذیرندگان ای که به ما مراجعه می کنند و یک دستگاه پوز سیار خریداری نموده اند اما هیچ شرکت نبوده که بعد از این خرید پشتیبان آنها شود و زمانی که دستگاه‌پوز سیار آنها به مشکل بر خورده هیچ کسی جوابگوی آنها نبوده. و مهمتر از همه این دستگاهها هیچگونه ضمانت و گارانتی ندارند و به صورت فله ای در اختیار پذیرنده قرار می گیرند که عمده ترین این نوع فروش از طریق سامانه دیوار انجام می شود.

یکی دیگر از مواردی که نیازمند یک فروشگاه معتبر و با اعتبار است برخورد خوب کارکنان فروشگاه است است اگر بگوییم هستند فروشگاههایی که تنها به فکر فروختن کالای خود هستند و با هر لحنی با پذیرنده صحبت می کنند و هیچ گونه احترامی مابین مکالمات آنها وجود ندارد ایران گفته ایم این را می گویم چون قریب به ۱۵ سال است در این کسب و کار عرق ریخته ایم و دیدیم که چگونه بعضی فروشندگان با مشتریان خود صحبت می کنند و چه برخوردی بین آنها به وجود می آید.

اولین چیزی که برای ما مهم است احترام به پذیرنده است ست و تحت هر شرایطی همیشه حق با مشتری است این شعاری است که همیشه شرکت پایا پوز آن را سرلوحه خود قرار داده و به آن می بالد

شرکت پایاپوز افتخار دارد که با داشتن سابقه ۱۵ سال در زمینه کارگزاری دستگاه‌های پوز بانکی و ۵ سال فروش انواع دستگاه پوز سیار از همان ابتدای کار، کار خود را در برج گردون جنب مترو نواب شروع کرد و تا به امروز نیز پذیرای پذیرندگان محترم می باشد این شرکت با دارا بودن کادری مجرب کارآزموده و پاسخگو تمامی تلاش خود را جهت پیشبرد ارائه بهترین خدمات و کالاها به پذیرندگان محترم و همچنین ارائه بهترین خدمات و گارانتی نسبت به دستگاههای پوز سیار خود نموده است.

در صورتیکه با سوالی مواجه شدید در زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید تا همکاران ما شما را رهنمایی کنند و دیگر دوستان نیز در صورتیکه با همان مشکل روبرو شدند بتوانند مشکل خود را مرتفع کنند

Visits: 291