تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان S90 و S58

تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان S90 و S58

تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان S90 و S58 ، کارتخوان s90 جزو بهترین و مقاومترین کارتخوان های سیار موجود در کشور و البته برند پکس است. این کارتخوان سیار در بین پذیرندگان طرفداران زیادی دارد و همه کم و بیش نام این مدل پکس را شنیده اند.

اما گاه اتفاق می افتد که این کارتخوان سیار با مشکلاتی مواجه شود. برای رفع این مشکلات نیاز نیست تخصص خواصی داشته باشید چون شرکت پکس همیشه سعی در ساده سازی و تعمیر پذیری دستگاه های خود داشته و مدل کارتخوان s90 نیز از این قائده مستثنا نیست.

سلب مسئولیت:

برای انجام این کار نیازمند این هستید که کلیه روند انجام پاک کردن اپ قبلی و نصب اپ جدید توسط یه فرد متخصص انجام شود و پایاپوز هیچگونه مسئولیتی در قبال خرابی احتمالی دستگاه کارتخوان شما نمی پذیرد.

رفع ایراد و خرابی و تمپر کارتخوان S90 و S58

نکته : ارور تمپر یک ارور سخت افزاری بوده و با آموزش فوق موقتاً دستگاه فعال می شود و ایراد همچنان به قوت خود باقیست. پیشنهاد ما ارایه دستگاه به کارشناسان و تعمیرکاران مجرب است

مهمترین ایرادی که در دستگاه های کارتخوان سیار بوجود می آید ارور تمپر است. برای رفع این ارور در دستگاه کارتخوان سیار s90 نیاز دارید ابتدا مطئن شوید این ارور سخت افزاریست و یا نرم افزاری بوده . برای این منظور ابتدا دستگاه را روشن کرده و زمانی که دستگاه روشن شد و با علامت تمپر بر روی کارتخوان مواجه شدید از شما رمز می خواهد. رمز ۹۸۷۶ را بزنید تا اپ دستگاه پاک شود. تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان s90

اگر هر نوشته ای غیر از no aplication مشاهده کردید ایراد سخت افزاریست و باید به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید. بعد از رفع تمپر دستگاه را خاموش و روشن کنید اگر باز تمپر شد ایراد از باطری بکاپ دستگاه هست و باید تعویض شود و علت آن نیر این است که ولتاژ آن به زیر ۳ ولت رسیده.

اما اگر دستگاه ارو تمپر نداد می توانید به راحتی اپ دستگاه کارت خوان را تعویض کنید

نرم افزار رفع ارور پوز تمپر pos tampered

نکته : برای استفاده از این نرم افزار ابتدا دستگاه باید توسط باکس مربوطه پروگرم شود و بعد از پروگرم کردن دستگاه، از نرم افزار استفاده کنید

 

تنظیمات پیکربندی کارتخوان s90 برای شرکت پاسارگاد

کارتخوان s90 را به راحتی میتوان پیکربندی کرد. روش کار بدین صورت است که زمانی که دستگاه روشن است تاریخ و ساعت دستگاه را یادداشت کنید دکمه منو را بزنید (دکمه بالای عدد ۳) و وارد منو شوید عدد ۲ را بزنید تا وارد پیکربندی دستگاه شوید. در منو پیکربندی از شما رمز می خواهد که رمز دستگاه های پاسارگاد بدین صورت است، دو رقم آخر سریال بعد دو رقم روز و دو رقم ساعت مثلا اگر سریال دستگاه ۳c754512 و تاریخ روز آن ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ و ساعت دستگاه ۱۲:۱۷ دقیقه است رمز دستگاه میشود ۱۲۰۵۱۲ . حال راه اندازی اولیه را بزنید تا دستگاه ریست شود و کل اطلاعات قبلی پاک شوند. تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان s90

نکته : اگر دستگاه ریست نشد دستی خودتان خاموش و روشن کنید

حال دستگاه از شما پایانه و پذیرنده را می خواهد اطلاعات پایانه و پذیرنده خود را وارد کنید و ای پی و پورت را تغییر ندهید و بعد از پرینت اطلاعات دستگاه به سرور وصل خواهد شد و پیکربندی با موفقیت انجام خواهد شد

همه این کارها را کردم نشد علت چیست؟

در صورتی که تمام مراحل بالا را طی کردید و پیکربندی موفقیت آمیز نبود و با ارور خطای اتصال به شبکه و یا ناموفق بودن روبرو شدید مراحل زیر را چک کنید

  1. از قرارگرفتن سیمکارت در داخل دستگاه مطمئن شوبد. سیمکارت باید پین کد نداشته باشد شارژ پولی داشته باشد و برای ۱ بار هم که شده به اینترنت متصل شده باشد.
  2. شماره پایانه و پذیرنده خود را با خروجی پرینت دستگاه چک کنید و ببینید که اطلاعاتی که وارد کرده اید درست است یا نه در صورتی که درست نبود با ۰۲۱۲۳۵۰۵ تماس بگیرید و نسبت به صحت اطلاعات دستگاه کارتخوان s90 خود مطمئن شوید
  3. در صورتی که حساب شما پاسارگاد است ای پی و پورت متفاوت است. عدد اخر ای پی را به جای ۴۱ بکنید ۴۰ و پورت را به ۷۵۰۷ تغییر دهید این ای پی و پورت مخصوص پذیرندگانیست که حساب آنها پاسارگاد است و حساب پاسارگاد خود را روی دستگاه سوییچ کرده اند

در صورتیکه تخصص لازم جهت انجام کار فوق را ندارید و یا با پشتیبان کارتخوان سیار خود در ارتباط نیستید جهت انجام تعمیر دستگاه کارتخوان خود می توانید با همکاران ما در تماس باشید

ثبت دستگاه تعمیری

آموزش رفع ایراد خطای ارتباط با سرور

آمورش رفع خطای رمز ترمینال مسدود است

چه بسیار اتفاق افتاده که رمز دستگاه کارتخوان سیار پکس خود را اشتباه وارد کرده ایم و در صورتی که این عمل ۳ بار انجام شود رمز ترمینال دستگاه که به صورت پیش فرض ۱۲۳۴ است مسدود می شود.

برای باز نشانی رمز سرپرست کافیست به منو دستگاه وارد شده وارد قسمت فروشنده شویم و در قسمت ترمینال بازنشانی رمز را انتخاب کنیم. از ما یک کد ۳ رقمی می خواهد با تماس با ۰۲۱۲۳۵۰۵ که پشتیبانی دستگاه های شرکت پاسارگاد است از تیم پشتیبان رمز بازنشانی را دریافت کرده و با وارد کردن رمز ترمینال دستگاه باز شده و شما میتوانید به گزارشات خود دسترسی داشته باشید.

آموزش نصب اپ بر روی پکس S90 و S910 و S58

آموزش فعالسازی کارتخوان سیار پکس بعد از نصب نرم افزار

توجه : مواظب تعمیرکاران غیر مجاز باشید

در صورتیکه دستگاه کارتخوان سیار شما با مشکل مواجه شده و نیاز به تعمیر دارد، دستگاه کارتخوان سیار خود را در اختیار تعمیرکاران غیر مجاز و نابلد قرار ندهید. بسیار اتفاق افتاده که دستگاه کارتخوان سیار پذیرنده با مشکل روبرو شده و مشکل سخت افزاری پیدا کرده، وقتی جهت تعمیر به یک تعمیرکار مراجعه کرده اند دستگاه کارتخوان نه تنها درست تعمیر نشده و ایراد آن رفع نشده بلکه بخاطر نداشتن تخصص کافی در شناخت برد و کارکرد دستگاه، کارتخوان با مشکلات متعددی مواجه شده و برای تعمیر درست نیاز به صرف زمان و هزینه بیشتری می باشد. در نتیجه کارتخوان سیار خود را بواسطه هزینه کمتر در اختیار تعمیرکاران غیر مجاز قرار ندهید.

تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان

تعمیر غیر اصولی باطری بکاپ کارتخوان s90

تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان

تعمیر غیر اصولی سوکت سیم کارت D210

تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان

تعمیر غیر اصولی باطری بکاپ کارتخوان s90

تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان

تعمیر غیر اصولی باطری بکاپ کارتخوان s90

تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان

تعمیر غیر اصولی سوکت سیم کارت s90

دانلود اپ S90 و S910 و S58 پاسارگاد (فناپ) :

دانلود تغییر زبان چینی به انگلیسی در منو پکس S90 , S910 , S910Mini , S58

دانلود اپ پاسارگاد مخصوص پکس S58 سیاه و سفید

دانلود اپ پاسارگاد مخصوص پکس S58 صفحه نمایش رنگی

دانلود اپ پاسارگاد مخصوص پکس S80 سیاه و سفید

دانلود اپ پاسارگاد مخصوص پکس S80 صفحه نمایش رنگی

دانلود اپ پاسارگاد مخصوص پکس S90 صفحه نمایش رنگی

دانلود اپ پاسارگاد مخصوص پکس S90 صفحه نمایش سیاه و سفید

دانلود اپ پاسارگاد مخصوص پکس S910 صفحه نمایش رنگی

دانلود اپ پاسارگاد مخصوص پکس S910 مینی

دانلود اپ پاسارگاد مخصوص پکس D210 تایپ G

دانلود اپ پاسارگاد مخصوص پکس D210 Combo : توجه : در این اپ وای فای کار نمی کند

 

دانلود اپ S90 و S910 فناوا کارت : نیاز به فعال سازی با کارت کلید

دانلود اپ فناوا مخصوص پکس S90 سیاه و سفید

دانلود اپ فناوا مخصوص پکس S90 صفحه رنگی

دانلود اپ فناوا مخصوص S910

دانلود نرم افزار Pc Loader برای پکس اس۹۰ تک پورت

 

دانلود اپ S90 و S910 و S58 ایران کیش : موقع اپ زدن دو گزینه MONTOR  و ALL DOWNLOAD  رو هرگز نزنید نزنید که دستگاه صفحه سفید می شود

دانلود اپ ایران کیش مخصوص پکس S90 صفحه نمایش رنگی

دانلود اپ ایران کیش مخصوص پکس S90 صفحه نمایش سیاه و سفید

دانلود اپ ایران کیش مخصوص پکس S58 سیاه و سفید

دانلود اپ ایران کیش مخصوص پکس S58 صفحه رنگی

دانلود اپ ایران کیش مخصوص پکس S910 صفحه نمایش رنگی

دانلود اپ ایران کیش مخصوص پکس S910 مینی

دانلود اپ ایران کیش مخصوص پکس D210 تایپ G

دانلود اپ ایران کیش مخصوص پکس D210 Combo

دانلود نرم افزار POS LOADER

در صورتیکه با سوالی مواجه شدید در زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید تا همکاران ما شما را رهنمایی کنند و دیگر دوستان نیز در صورتیکه با همان مشکل روبرو شدند بتوانند مشکل خود را مرتفع کنند

بازدیدها: 98029

354 دیدگاه دربارهٔ «تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان S90 و S58»

    • شما باید با برنامه پوز تمپر این ایراد رو رفع کنید
      برنامه ریگان نیست و شما باید خریداری کنید

      پاسخ
        • درود دوست عزیز
          سیمکارت رو تعویض کنید اگر مشکل حل نشد با پشتیبان جهت بررسی سخت افزاری تماس بگیرید

          پاسخ
  1. سلام دستگاه من هر تراکنشش نزدیک ۲ دقیقه طول میکشه مشتریام کلافه میشه انتشم پره پره سیمکارتم ایرادی نداره همچیزیشو چک کردم نمیدونم مشکل از کجاس شما میدونید؟

    پاسخ
    • سلام عمده ترین مشکل از سیمکارت هستش چک کنید ببینید چی بهتر آنتن میده اگه مثلا رایتل رو دستگاه هست ایرانسل و یا همراه اول رو تست کنید و اگه سوییچ دستگاهتون فناوا کارت هستش با نمایندتون تماس بگیرید و سوییچتون رو تغییر بدید به پاسارگاد

      پاسخ
    • سلام چه پسوردی
      اه روشنش میکنید و علامت تمپر روی دستگاه هست دستگاه باید اپش عوض بشه
      رمز معمول دستگاه های پکس S90 98765 هستش بزنید و دستگاه رو خاموش و روشن کنید اگه باز رمز خواست دستگاه باید باطری بکاپش تعویض بشه و باید بدید دست یه تعمیر کار

      پاسخ
  2. دستگاه من تمپر میشه و با رمز و تعویض باطری هم درست نمیشه درضمن وقت این خطای تمپر میاد رمزی نمیخوره و مینویسه
    pos be attaoked
    all apps are cleared
    all keys are cleared
    tamper status=000D00
    نحوه بستن دستگاه هم کاملا درسته و هیچ مشکلی نداره
    لطفا راهنمایی کنید متشکرم …

    پاسخ
    • این ارور متاسفانه از برد دستگاه هستش چک کنید ببینید آیا برد ایرادی داره یا نه و خوب قاب دستگاه رو بستید یا نه اگه مطمین نیستید دستگاه حتما باید به یک متخصص نشون داده بشه

      پاسخ
  3. سلام دستگاه s90 وقتی روشن میکنم این نوشته No Program میاد حالا باید چه کار کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  4. سلام دستگاهs90 من
    SELF-TEST
    SUCCESS
    این علامت ها رو میاره، باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ
  5. سلام. ببخشید من با مشکل تمپر روی کارتخوانم مواجه شدم بعد از اینکه رمز۹۸۷۶رو وارد کردمno applicationنمایش داده میشه و وقتی دستگاهو خاموش و روشن میکنم دوباره همین no application رو صفحه هست چیکار باید بکنم؟

    پاسخ
    • دوست عزیز در صورتی که سوییچ دستگاه کارتخوان سیار شما مربوط به پاسارگاد هستش آموزش تغییر اپ رو دنبال کنید و در غیر اینصورت برای نصب اپ مربوط به شرکت psp خود باید با پشتیبانی تماس بگیرید

      پاسخ
      • سلام من می‌خوام صبح ها دستگاهم شیفت جدید باز نکنه چیکار کنم دستگاه s58
        وقتی باز می‌کنه جمع تراکنش روز قبل میاد نمیخوام شاگردهام ببینن

        پاسخ
    • دستگاهتون سوییچ کدوم شرکت psp هستش ؟
      اگه پاسارگاد هست اموزش تغییر اپ رو دنبال کنید و اگه ایران کیش یا فناوا کارت هست حتما باید با پشتیبانی تماس بگیرید که شمارش روی رسید دستگاه میتونید پیدا کنید

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز صدایی که بیشتر دستگاه های کارتخوان موقع پرینت گرفتن میدن بیشتر مربوط به نوع رول دستگاه کارتخوان شماست
      اصولاً رول های آبی رنگ کیفیت پایینی دارن و موقع پرینت شدن صدا میدن البته اگه با تعویض رول دستگاه صدا برطرف نشد یا کمتر نشد باید پرینتر دستگاهتون سرویس بشه

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      قیمت دستگاه S90 صفحه رنگی ۲۶۰۰۰۰۰ و صفحه سیاه و سفید ۲۵۰۰۰۰۰ تومان هستش

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      اگه دستگاه کارتخوان سیار شما سوییچ پاسارگاد هست رمز پیشفرض ۱۲۳۴ هستش
      اگه رمز رو تغییر دادید باید برگردونید تنظیمات پیشفرض. برای این کار آموزش رو تو سایت قرار دادیم میتونید با انجام اینکار دستگاه رو دوباره فعال کنید و اگه باز هم با مشکل روبرو شدید میتونید با پشتیبانی پاسارگاد ۰۲۱۲۳۵۰۵ تماس بگیرید.

      پاسخ
  6. سلام دستگاه من بعد از اینکه کارت میکشم و منتظر رسیدش میمونم،بعداز تقریباً یک دقیقه میگه خطا در دریافت اطلاعات

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      مشکل خطا در دیافت اطلاعات به سیمکارت شما مربوط میشه سیمکارت رو چک کنید که فعال باشه، شارژ پولی داشته باشه و پین کد نداشته باشه اگر مشکل حل نشد سیمکارت رو تعویض کنید

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      به احتمال زیاد صفحه نمایش کارتخوان سیارتون رطوبت خورده و یا ضربه بهش وارد شده
      تنها راه تعویض نمایشگر دستگاه کارتخوان شماست
      در صورت تمایل جهت تعمیر با این شماره میتونید تماس بگیرید
      02162999850

      پاسخ
  7. سلام دستگاه من زبانش از فارسی به چینی تغییر پیدا کرده میخواستم راهنمایی کنید چطور زبانس را عوض کنم مننونم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      اگه زبان چینی نوشته شده ثابت هستش دستگاه شما تمپر شده و در بهترین حالت اپ دستگاه کارتخوان شما پریده بسته به نوع سوییچ کارتخوان سیار شما باید اپ مخصوص رو روی دستگاه نصب کنید. در صورتیکه نمیدونید با پشتیبانتون تماس بگیرید
      اما اگه زبان چینی نوشته شده چشمک زن هست و از شما رمز میخواد ۹۸۷۶ رو بزنید اگه باز چشمک زن بود دستگاه کارتخوان شما پوز تمپر شده و نیاز هست یک متخصص دستگاه شما رو چک کنه در صورت لزوم میتونید با تیم تعمیرات تماس بگیرید
      02162999850

      پاسخ
  8. سلام. من از این دستگاه دارم و شماره پذیرنده رو دارم ولی شماره مدیر رو ندارم.. چطوری و با چه روشی رمز مدیرشو پیدا کنم؟
    حسابمم بانک. ملت هستش

    پاسخ
    • سلام دوست گرامی
      اگر سوییچ دستگاه شما پاسارگاد هستش با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۵ تماس بگیرید و اگر یر پاسارگاد هستش شماره پشتیبانی روی خود رسید دستگاهتون هستش میتونید با اونا تماس بگیرید تا رمز رو بهتون بدن

      پاسخ
  9. عرض سلام خدمت شما
    کارت خان ما s90هستش والان روش نوشته شده حافظه دستگاه پراست لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      این مشکل برای این بوجود میاد که ورژن قدیمی اپ روی دستگاه کارتخوان سیار شما نصب هستش. برای رفع این مشکل شما باید دوباره روی دستگاه اپ جدید نصب کنید در صورتی که دستگاهتون مدل پکسs90 بدنه سرمه ای و کنار سوکت شارژر دو پورت usb هست میشه اپ رو عوض کرد و هزینه اون هم ۱۰۰ تومن میشه اما اگه رنگش خاکستری و کنار سوکت شارژر ۱ پورت یو اس بی هستش باید با پشتیبانیتون تماس بگیرید

      پاسخ
  10. با سلام و خسته نباشید
    رمز سرپرست دستگاه پوز پکس s90که شماره سریالش ۳e911128 هست چی هست ممنون

    پاسخ
    • سلام دوست گرامی
      رمز سرپرست به ترتیب دو رقم اخر سریال دو رقم روز و دو رقم ساعت دستگاه هستش تو اپ پاسارگاد

      پاسخ
  11. سلام خدا قوت دستگاه من گزارشات را نمیده رمز پیگربندی را ندارم هر کاری میکنم باز نمیشه و هم رمز پیکر بندی و رمز سرپرست را گم کردم چکار کنم دستگاه s90 میباشد راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ
  12. سلام کارت خان ما s90 هس و ایران کیش هس کار که میکشیم اکثر وقت ها مینویسه ارتباط با مرکز مقدور نمیباشد ۴تا سیم کارت هم عوض کردم بازم همون مشکل رو داره

    پاسخ
      • درود دوست گرامی
        اگه سوییچ پاسارگاد هستش توی صفحه اول که زده کارت را بکشید عدد 4 رو بزنید صدا قطع میشه و اگه ایرانکیش هستش توی منو فورشنده هستش

        پاسخ
  13. سلام کارت خان ما s90 هس و ایران کیش هس کارت که میکشیم اکثر وقت ها مینویسه ارتباط با مرکز مقدور نمیباشد ۴تا سیم کارت هم عوض کردم بازم همون مشکل رو داره

    پاسخ
    • سلام دوست گرامی
      ایراد ارتباط با مرکز در همه شرکتها خطای سیمکارت هستش
      سیم کارت رو روی گوشی بندازید باهاش برید تو اینترنت و خوب چک کنید که اینترنت سیمکارت فعال هستش و شارژ پولی هم داشته باشه بعد روی کارتخوان سیار خودتون چک کنید
      ایشالا مشکلتون حل میشه

      پاسخ
  14. سلام بعد از روشن کردن این نمایش داده میشه باید چکار کنیم. Pos tampered pls rebot and a uthority.

    پاسخ
    • سلام دوست گرامی
      دستگاه شما پوز تمپر شده برای تعمیر تمپر میتونید با تیم تعمیرات تماس بگیرید
      02162999850

      پاسخ
  15. سلام.دستگاهم s90هست چگونه شارژمستقیم بگیرم چون نزده شارژمستقیم ممنون ازراهنماییتون

    پاسخ
    • سلام دوست گرامی
      کلیه دستگاه های شرکت پاسارگاد اعم از پکس و وریفون شارژ مستقیم دارن ممکنه دستگاه شما سوییچش برای شرکتی غیر از پاسارگاد مثل ایرانکیش یا فناوا باشه که در اون صورت جزو امکانات دستگاه نیست و کاری نمی تونید بکنید.

      پاسخ
  16. سلام.وقتبخیر.
    موقعی که سیمکارت همراه اول را جایگزین ایرانسل کنیم کدام گزینه را در منو باید تغییر بدم تا دریافت سیگنال پر شود.؟

    پاسخ
    • سلام دوست گرامی
      برای تغییر سیمکارت نیاز نیست کار خاصی انجام بدید. سیمکارت یک وسیله ارتباطی دستگاه کارتخوان سیار شما با سرور بانک هستش و تنظیمات خاصی روس دستگاه نیاز نداره از هر سیمکارتی که مد نظرتون هست میتونید استفاده کنید

      پاسخ
  17. سلام من شارژ میزنم مستقیم نگه میداره و اصلا بتطری رو شارژ نمیکنه و پایین چراغ سبز روشن میشه ولی باطری رو شارژ نمیکنه

    پاسخ
    • سلام دوست گرامی
      ایراد به احتمال زیاد از باطری یا ای سی پاور دستگاه هستش باید به یک متخصص نشون داده بشه و تست بشه

      پاسخ
  18. سلام پکس اس۹۰رنگی دارم روصفحه فقط نوشته حافظه دستگاه پرشده هیچ دکمه ای کارنمیکنه که پیکربندی کنم چیکارکنم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      اپ باید تعویض بشه آموزش تغییر اپ رو گذاشتیم میتونید چک کنید

      پاسخ
  19. سلام
    دستگاه بنده اس ۹۰ هستش. مشکلم اینه فقط با سیمکارت همراه اول کار میکنه .چنتا سیمکارت ایرانسل فعال دارم هیچکدومشو جواب نمیده

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      اپ دستگاه رو دوباره نصب کنید و در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانتون تماس بگیرید

      پاسخ
  20. سلام دستگاه من S90هست no program زده رو صفحه چطوری راه اندازی کنم دوباره……

    پاسخ
  21. سلام
    دستگاه اس۹۰ با اپ پاسارگاد خطای Attack Trigger رو صفحه اومده
    مشکل از کجا میتونه باشه
    پیشاپیش ممنون از راهنمایی

    پاسخ
  22. توضیحاتی که داد اصلا ربطی به موضوع نداشت. همش حاشیه رفت. ” رفع خطا ” عنوان خوبی برای این ویدئو نیست. بنظرم ” توضیحاتی پیرامون کارتخوان های s58 و s90 ” عنوان بهتریه واسش…
    مرسی 😐

    پاسخ
  23. سلام خسته نباشین دستگاه پوز S90 دارم ه بالا نمیاد میزنه حافظه دستگاه پر شده باید من چکاری کنم

    پاسخ
  24. سلام کارت خوان من برای بار اول یک دقیقه طول میکشه تا جواب بده ولی بلافاصله برای بار دوم سریع جواب میده
    و بعد از گذشت چند دقیقه باز دوباره یک دقیقه طول میکشه تا جواب بده مشکل از چیع؟انتن کامل پر هست

    پاسخ
  25. سلام دستگاه من است ۹۰هست ۳بار رمز اشتباه زدم الان سرجمع تراکنش نمیتونم بگیرم میزنه رمز مسدود شده چیکار کنم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      برای رفع مسدودی رمز ترمینال با پشتیبانی روی رسید دستگاه تماس بگیرید

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      تو کامنت ها خدمت دوستان دیگه هم عرض شده که باید اپ رو تعویض کنید

      پاسخ
  26. سلام میشه منو دقیق راهنمایی کنید
    اگر سیم کارت همراه اول بزارم رو دستگاه آنتن دهی خوب هست ولی تراکنش ها معمولا مشکل داره و میگه خطلا در دیافت اطلاعات
    ولی اگر سیم کارت ایرانسل بزارم این مشکل رو نداره ولی خیلی جاها آنتن نداره و آنتن نمیاد ؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      دستگاه کارتخوان سیار بسته به نوع سیمکارتی که روش میندازید ممکنه آنتن دهی متغیری داشته باشه باید ببینید بهترین آنتن دهی رو چه اپراتوری هستش از همون استفاده کنید و البته اگه باز هم اذیتتون مکنه تغییر اپ رو تست کنید و اگر باز هم مشکل حل نشد باید با پشتیبانی تماس بگیرید.

      پاسخ
  27. سلام
    وقتی میخوام شارژ بگیرم میزنه سرویس غیر مجاز فروشنده
    دستگاه s90
    سوییچ فن آوا

    پاسخ
  28. سلام
    دستگاه من s90تک پورت است میشه اموزش زدن اپ رو بفرمائید و اخرین اپ موجود برای این مدل چه ورژنی است.
    درضمن از نظر کیفیت و کارایی چه تفاوت های با مدل های دو پورته دارد؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      دستگاه های کارتخوان اس۹۰ تک پورت فقط با برنامه pcloader قابلنصب هستند و اخرین اپ پاسارگاد هم ورژن ۱۱۴ هستش

      پاسخ
  29. سلام وقت شما بخیر مدت یک ماه هست دستگاه رو خریداری نموده ام و تنها مشکل آن آنتن دهی بسیار ضعیف دستگاه هست که با توجه به مراجعه به نمایندگی شهرستان جواب سر بالا داده و مشکل دستگاه رو حل نمی کنند چندین بار هم با پشتیبانی تماس و اشکال رو برای ایشان واتساپ نمودم ولی پاسخی دریافت نکردم سیم کارت نصب شده روی دستگاه ایرانسل هست برابر گفته کارپردازتون در اداره پست شهرستان اگه ایراد داره و بایستی سیم کارت تعویض بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون از لطف شما

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      دستگاه کارتخوان سیار در هر منطقه با سیمکارتی که بهترین انتن دهی را وی دهد کار میکند سیمکارت را تعویض نمایید مشکل حل خواهد شد

      پاسخ
  30. سلام من دستگاه پوزم روشن نمیشه رو صفحه استارتش میمونه هیچ کاری نمیکنه… ریستی چیزی نداره؟

    پاسخ
  31. با سلام و خسته نباشید
    وقتی وارد گزارشات میشم و چاپ میخام بگیرم دستگاه خطای warining app exception میدهد
    دلیلش چی میتونه باشه؟s90 هست دستگام

    پاسخ
  32. سلام.دستگاهی دارم که از شرکت آیریک اصفهان خریدم،مدل s90
    متاسفانه باطری تمام شد و به شارژ که زدم بعداز روشن شدن دستگاه تمپر و رمز خواست.۹۸۷۶ رو زدم و وارد یه منویی شد گزینه دوم رو زدم اما کانکت نمیشد و اینکه ارور نو پروگرتم میده.چکار کنم الان، شرکت هم گفته باید بفرستیش شرکت

    پاسخ
  33. سلام خسته نباشید من تو دستگام سیم کارت همراه اول بود کار مکرد بعد اوردم ایرانسد انداختم یه مدت کار کرد الان باز همون همراه اول رو انداختم کار نمیکنه انتن داره ولی میزنه عملیات ناموفق میشه بگید چ کار کنم

    پاسخ
  34. سلام دستگاه کارتخوانs90دارم باطری پره شارژ ولی دستگاه روشن نمیشه وقتی تو برق مستقیم باشه شارژ میشه علت چیه

    پاسخ
  35. سلام دستگاه کارتخوانs90دارم باطری پره شارژ ولی دستگاه روشن نمیشه وقتی تو برق مستقیم باشه شارژ میشه علت چیه باید چکارکنم

    پاسخ
  36. سلام دستگاه کارتخوانs90دارم فقد برق مسقیم میتونم روشنش کنم بدون برق نمیشه باطری هم پره شارژ چکارکنم

    پاسخ
  37. سلام دستگاه کارتخوانs90دارم فقد برق مسقیم میتونم روشنش کنم بدون برق نمیشه باطری هم پره شارژ چکارکنم

    پاسخ
  38. سام دستگاه رو با شارژر سوزنی شارژ میکنم و چراغ قرمز زیرش روشن میشه دلیلش چیه ؟؟

    پاسخ
  39. سلام دستگاه اس ۹۰ سیاه سفید دارم وقتی میخواد روشن بشه ۱ دقیقه طول میکشه سرعت تراکنش خوبه اما وقتی روی خواب میره اولین تراکنش مجددا ۱ دقیقه طول میکشه چنید سیمکارت امتحان کردم اما بازهم فزقی نکرد…

    پاسخ
  40. سلام من دستگاه پوز اس ۹۱۰ دارم ، ورژن برنامه پاسارگاد که روی دستگاه هست ۴۰۱۵۸ هست ، می خوام به ورژن ۴۰۱۷۰ ارتقا بدم بازپس دستگاه ۵۴ و مانیتور ۳٫۰۹ هست ، آیا امکان بروزرسانی هست؟ اگر هست نحوه بروز رسانی چطوره؟ آیا بعد از بروز رسانی نیاز به پیکربندی هم هست؟ در ضمن رمز سرپرست برای اس ۹۱۰ چی هست چون تو منوی دستگاه گزینه آپدیت با فلش هست ولی رمز سرپرست می خواد ، ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    پاسخ
      • سلام. کارتخوان s90 دارم تازگیا تا به شارژ میزنم یکم شارژ میکنه بعد چزاغ قرمز تند تند حالت چشمک زن میزنه یا قطع میشه درمیارم دوباره میزنم یکم ثابت روشن میشه شارژ میکنه باز دوباره بصورت چشمک زن تند تند میزنه مشکل از دستگاس یا آداپتور؟

        پاسخ
        • درود دوست عزیز
          شارژر رو چک کنید اگه درست نشد ایراد از برد دستگاه هستش و باید تعمیرکار بهش یه نگاهی بندازه

          پاسخ
  41. سلام یه دستگاه pax s90 دارم وقتی تو شارژ میزارمش علامت نمایشی شارژ روی صحفه نشان داده می شود ولی وقتی روشن یا خاموش کنم علامت نمایشی به همون به همان یک خط نشان میدهد با اینکه باطری و باطری بک آپ سالم هستند مشکل این دستگاه چیست ؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      اگه شاژ میشه و میشه کارت کشید پس مشکل نرم افزاری هستش و باید اپ عوض بشه
      اما اگه شارژ نمیشه ایراد از اداپتور یا باطری هستش

      پاسخ
  42. سلام دستگاه s90 وقتی روشن میکنم مینویسه ped pci certified فقط اینو میاره بردم پیش تعمیرکار هر کاری کرد درست نشد مشکلش چیه دوستم گفت گواهی بین المللیش تموم ش

    پاسخ
  43. سلام،اپ پاسارگاد ورژن ۴۰۱۷۰ روی دستگاه پکس اس ۹۱۰ من نصب نمیشه و خطای sig میده چطور این مشکل رو حل کنم ؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    پاسخ
  44. سلام خسته نباشید
    من دستگاه s910رو یک هفته ای هس خریدم واسه خودم
    الان دو روز ک همش میزنه تراکنش اصلاحیه انجام نشد
    ی قسمت دیه میزنه سقف تعداد تراکنش های شیفت را تغییر دهید.
    لطفا جوابمو بدین
    ممنون

    پاسخ
  45. سلام خسته نباشید
    من دستگاه s910رو یک هفته ای هس خریدم واسه خودم
    الان دو روز ک همش میزنه تراکنش اصلاحیه انجام نشد
    ی قسمت دیه میزنه سقف تعداد تراکنش های شیفت را تغییر دهید.
    لطفا جوابمو بدین
    ممنون

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      تراکنش اصلاحیه با یک موجودی گرفتن حل میشه یعنی روی دستگاه یه موجودی بگیرید

      پاسخ
      • سلام موجودی هم میگیرم بازم میزنه ارسال تراکنش اصلاحیه بعدشم میزنه عدم ارتباط با مرکز.چیه مشکلش؟؟

        پاسخ
        • درود دوست عزیز
          سیمکارت رو تعویض کنید مشکل حل نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید

          پاسخ
      • سلام.
        یه دستگاه d210 دارم ‌میخواستم بدونم اگه ریست کنم شماره حساب و سایر اطلاعاتم پاک میشه یا نمیشه.
        ممنونم پاسخ بدین

        پاسخ
  46. سلام دستگاه ما تمپر شده بود بعد که برنامه زدیم روشن میشه ولی آنتن نداره بعد از تنظیمات م دستی آنتنشو میاریم بازم میگه ارتباط با مرکز مقدور نمیباشد
    چندبارم سیمکارتشو عوض کردیم بازم کار نکرد
    دستگاهs90

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      سیمکارتتون رو تعویض کنید اگه مشکل حل نشد ممکنه ایراد سخت افزاری باشه و باید باتیم پشتیبانیتون تماس بگیرید

      پاسخ
  47. سلام خسته نباشین
    دستگاه من s90 هستش و هر دفعه که میره رو حالت ذخیره انرژی و دوباره میخوام تراکنش انجام بدم میگه عدم ارتباط با مرکز و باید روشن خاموشش کنم تا ارتباط برقرار شه ممنون میشم بگین مشکلش چیه

    پاسخ
  48. با سلام دستگاه من s90 سیاه سفید است مشکل اینه وقتی روشن میکنم No Program مینویسه اپ هم دانلود کردم روی فلش ریختم ولی وقتی وصل میکنم به کارت خوان چیزی بالا نمیاد و صفحه تغییری نمیکنه البته فایل هم از زیپ خارج کردم و مستقیم ریختم داخل فلش ولی بازم فرقی نداره راه کار چیه لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    پاسخ
  49. سلام دستگاه من s58 هسته یه هفته باهاش کار کردم
    ولی الان میزنه سیم کارت شما شناسایی نشد
    چند بار هم سیم کارت رو در آوردم جا زدم اما بازم می زنه سیمکارت شناسایی نشد

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      کارت کلید یک کارت مثل کارت سوخت دارای چیپست هستش که توسط شرکتهای psp تولید میشه و برای فعالسازی دستگاه کارتخوان بعد از نصب اپ بکار میره
      شرکتهایی مثل فناوا کارت و پرداخت نوین از این روش برای فعالسازی دستگاه های کارتخوان خودشون استفاده می کنن

      پاسخ
  50. سلام دستگاه s58 هر سیم کارتی میزارم آنتن نمیده ایراد چیه محل سیم کارت هم اسپره زدم درست نشد/ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      همه دستگاه های کارتخوان سیار آنتن دهیشون به میزان شارژ باطری رابطه مستقیم داره . اگه شارژ پایین باشه آنتن قطع میشه بزنید شارژ درست میشه

      پاسخ
  51. سلام دستگاه من فقط مشکل آنتن دهی داره
    زمان روشن شدن تایم زیادی میزنه در جستجوی آنتن
    زمان تراکنش هم همینطور
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  52. دستگاه s58 از یکی از شرکتهای زیرمجموعه پاسارگاد خریدم دو عدد دستگاه هر دو باطریش دو روز بعد قابل استفاده نبود و با شرکت ک چه عرض کنم دوتا تلفن اعتباری دارم ازشون آدرشون هم رفتم سمت شرق آدرس گویا صحت نداشت .تماس گرفتم گفتن باطری شرکت پاسارگاد ۳ روز بیشتر ضمانت ندارد

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      گارانتی دستگاه های کارتخوان ربطی به پاسارگاد نداره و مربوط به شرکتی میشه که ازش خرید کردید اگه دستگاهتون گارانتی نداره ایراد از شرکت فروشندست
      ما زیاد به دوستان توصیه می کنیم از جای معتبر خرید کنن و اپلیکیشن های خرید و فروش کالاهای دست دوم مانند دیوار اعتباری بهشون نیست

      پاسخ
  53. سلام رول دستگاه من گیر میکنه بیرون نمیاد صدا میده ولی کاغذ نمیده بیرون تعمیرکار هم نداریم شهر چیکار کنم

    پاسخ
  54. با عرض سلام وخسته نباشید.دستگاه من ارور تمپر میداد بعد به نمایندگی سپردم و از فنا وا کارت به ایران کیش تبدیل کردن که سریع تر عملیات تراکنش انجام بده.در ضمن باطری بکاپ تعویض کردن.الان خیلی سریع و عالی شده…فقط دوتا ایراد داره.وقتی دستگاه روشن میکنم شروع چینی می نویسه و بعد که راه اندازی میشه فارسی میشه. دوم اینکه رسید کاغذ خیلی بزرگ شده و مصرف کاغذ زیاده…ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      هر دو مشکل شما مشکل فنی نیست
      مشکل اول که فرمودین زیان بایوس همه دستگاه های وارداتی به ایران چینی هستش
      و اندازه رسید هم برمیگرده به ورژن اپ مورد نظر
      با پشتیبانتون تماس بگیرید تا اپ رسید کوچیک رو براتون نصب کنه

      پاسخ
  55. سلام من یه دستگاه s90دارم ۳ روز بیکار بودم و اصلا دستگاه رو روشن نکردم بعد الان اومدم تراکنش کنم دیدم که اسم با شماره تلفن برا یکی دیگس زده میوه فروشی رضا با یه شماره مغازه خود به خود عوض شده و اون تراکنشی که کردم خدارو شکر ۱۰۰۰ تومان لود اونم به حسابم نیامده الان با ۱۶۸۸ تماس گرفتم گفت میان درست کنن میشه بگید چرا اینطوری شده نمیدونم چرا همش استرس دارم

    پاسخ
  56. وقتی میخوام شارژ بگیرم خطا میده که مبلغ بیش از مجاز و یا MAC نامعتبر میشه خواهش کنم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      ممکنه کارت مورد نظر مبلغ شارژ مورد نظر شما رو پشتیبانی نکنه با یه کارت دیگه تست کنید

      پاسخ
      • وقتی میخوام شارژ بگیرم خطا میده که مبلغ بیش از مجاز است با دوتا کارتم تست کردم نمیشه چرا.مبلغ ۵۰۰۰۰و۲۰۰۰۰ ریالی بود خوب. زیاد نبود که

        پاسخ
    • وقتی میخوام شارژ بگیرم خطا میده که مبلغ بیش از مجاز است با دوتا کارتم تست کردم نمیشه چرا.مبلغ ۵۰۰۰۰و۲۰۰۰۰ ریالی بود خوب. زیاد نبود که

      پاسخ
  57. سلام خسته نباشید
    دستگاه من s58 ازش راضی هستم ولی چند روزی هست گزارش نمیده وقتی میخوام گزارش خرید بزنم بعد از وارد کردن رمز و انتخاب نوع گزارش این پیام میاد warning app exception
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    پاسخ
  58. سلام وقتتون بخیر
    من دستگاه پوز s58 اینترنتی خرید کردم از یه شرکتی که نمیدونم اسمشو بگم یا نه ولی از همون روز اول به مشکل خورد و فرستادم گارانتی بعد یک ماه برام فرستادن بعد که فرستادن اومد باز بعد چن روز به مشکل خورد. اون بالا نشون نمیده باطری چقدر پره و من نمیدونم چقد باید بذارمش تو شارژ چراغ هم نداره معلوم شه هر موقه نگاه میکنی باطری پره یعنی اون چهار تا خط پره ولی گاهی پیش میاد تراکنش میکشم وقتی میخاد چاپ کنه دستگاه خاموش میشه و کاغذ تا نصفه چاپ میشه و باید حتما شارژر رو بزنم و دوباره روشن کنم. لطفا کمک کنید خودشون اصلا کمک نمیکنن خیلی اذیتم کردن.ممنون

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      دستگاه کارتخوان سیار پکس S58 یک دستگاه هیبریدی ثابت و سیار هستش که بیشتر برای ثابت بودن طراحی شده و باطری این دستگاه نهایت ممکن بین ۲ تا ۳ ساعت بیشتر جواب نمیده. و شما نمی تونید روی سیار بودن این دستگاه حساب کنید. اپی هم که روی دستگاه نصب هستش بخصوص اپ پاسارگاد برای دستگاه پکس S90 هستش برای همین ایتم باطری کار نمیکنه و شما چه شارژتون ۰ و چه ۱۰۰ باشه دوخط نشون میده. خاموش شدن هم بخاطر خالی شدن شارژ باطریه
      در نتیجه زیاد روی سیار بودنش حساب نکنید و همیشه یه پریز برق کنارتون باشه

      پاسخ
  59. سلام،خسته نباشید.
    دستگاه کارتخوان s90 گرفتم که جای ۳ سیم کارت داره، اگه از هر اپراتور یک سیم‌کارت بزارم، در صورتیکه یکی از سیمکارتها جواب ندهد، بصورت خودکار روی سیم‌کارت دوم یا سوم سوئیچ میشود یا خیر. با تشکر.

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      این ارور دلایل زیادی داره از جمله ورژن بالای دستگاه و اینکه اپ مخصوص به سوییچتون باید روش نصب بشه

      پاسخ
  60. سلام دستگاه s58 خریدم خرد زمین صفحش آبی شد اما علامت آنتن ونمایشگر و بقیه چیزا رو بالاش داره وهیچ کاری نمیشه باهاش کرد تا روشن میکنی صفحه آبی رو نشون میده لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      حتما باید باز بشه و چک یشه که آیا قطعات دستگاه از هم جدا شدن یا نه
      حتما به یه متخصص نشون بدید

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      اگه اپدیت مورد نظر شما اومده باشه میشه
      باید با پشتیبانتون تماس بگیرید

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      دستگاه باید بروز بشه در صورتیکه بلیدی اپش تو نت سایت هست در صورتیکه بلد نیستید نصب کنید با پشتیبانتون تماس بگیرید

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      دستگاه باید بروز بشه در صورتیکه بلیدی اپش تو نت سایت هست در صورتیکه بلد نیستید نصب کنید با پشتیبانتون تماس بگیرید

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      دستگاه باید بروز بشه در صورتیکه بلیدی اپش تو نت سایت هست در صورتیکه بلد نیستید نصب کنید با پشتیبانتون تماس بگیرید

      پاسخ
  61. سلام تاریخ دستگاه s58
    میزنه ۱۳۱۰۰٫اگر نرم افزار اپدیت نشه.مشکلی پیش میاد؟
    به همین صورت بمونه

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      دستگاه باید بروز بشه در صورتیکه بلیدی اپش تو نت سایت هست در صورتیکه بلد نیستید نصب کنید با پشتیبانتون تماس بگیرید

      پاسخ
  62. سلام s90. دستگاهم میخوام اسم فروشگاه تو رسیدمو عوض کنم تو تنظیمات میشه یا باید ببرم جایی که خریدم دستگاه رو باتشکر

    پاسخ
  63. سلام دستگاه سیاره s90 اگر مدام تو شارژ بزارم باطری خراب میشه چون رو میزه هر وقت میخوام بیام کارت بکشم شارژش تموم شده خاموش شده میشه مدام. بزارم تو شارژ

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      هفته ای یکبار باید از شارژ در بیارید و بزارید خالی بشه
      اما اگه زیاد تو شارژ نباشه بهتره

      پاسخ
  64. سلام یه دستگاهs58دارم خیلی سرعت تراکنش ضعیف است چکر کنم درست بشه یه s90 داشتم عالی بود رفتم که تعمیرش کنم گفتن s58هم مثلs90 سرعت و همه چیش خوب هست اما واسه من اینطور نیست چکار کنم ایا با ابدیت کردن یا تعمیر درست میشه من فقط مشکل سرعت عملکرد تراکنش دارم و خیلی معطل میکنه.
    با تشکر

    پاسخ
  65. سلام
    دستگاه من s90 هست توی فصل گرما وقتی دستگاه گرم میشه نمیشه استفاده کرد مینویسه جستجوی شبکه
    میارم خونه کمی خنک میشه مشکلی نداره

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      احتمالا دستگاهتون مشکل سخت افزاری داره
      اپ دستگاه رو به روز کنید اگه درست نشد باید یه تعمیرکار چکش کنه
      چون دستگاه های کارتخوان اصولا داغ نمیکنن

      پاسخ
  66. سلام کابل شارژ دستگاه قطعی داشت .دستگاه تمپر شد طبق آموزش رمز دادم و اپ خریداری کردم ولی دستگاه s58 وقتی روشن میکنم این نوشته No Program میاد حالا باید چه کار کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  67. سلام
    دستگاه من s90 رنگی هست و برمامه موجود در سایت را دانلود کردم .پس از اتصال یو اس بی صفحه delate all app , us puk ,app pakage آمد پس از پاک کردن برنامه زمانی که app pakage را اجرا می کنم نوشته pasargad-pos verify app میاد و بلافاصله failed to verify signature میاد.
    مشکل از کجاست؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      ورژن دستگاه شما بالاست و باید اپ مخصوص دستگاه های ساین شده رو دانلود کنید البته ممکنه اپ مربوط به شرکت خودتون رو هم دانلود نکرده باشید مثلا اگه دستگاه شما ایرانکیش هستش باید حتماً ایرانکیش نصب کنید در غیر اینصورت با ارور ساین ماجه میشید

      پاسخ
  68. سلام
    مشکل دستگاه من حل شد.لطف کنید که همراه فایل زیپ شده آپ پاسارگاد برای پور های s90 رنگی فایل pukرا هم قرار بدید.
    من در دستگاه خودم ابتدا فایل puk ورژن قدیمی آپ پاسارگاد که در قسمت بالا (توضیحات) قرار داره اجرا کردم و بعد پکیج جدید را بدون مشکل اجرا و نصب کردم.

    پاسخ
  69. سلام ، من اس نودهای زیادی رو تغییر سوییچ دادم ، مثلا اس نود ایران کیش رو فناپ زدم یا فناپ رو پارسیان زدم .. اما اس نود پرداخت نوین سیاه سفید رو هیچ اپی نتونستم بزنم و خطای ساین میده … میشه راهنمایی کنید چطور میتونم تغییر سویبچ بدم؟ ورژن پایین هستن ، کارت کلید هم دارم ،نرم افزتر تغییر سریال هم دارم … ممنون میشم راهش رو بهم بگین

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      دستگاه های پکس کنار برنامه اصلی باید یه برنامه دیکه بنام puk روشون نصب بشه که برنامه امنیتی دستگاه هستش و روی بایوس میشینه
      اگه puk شرکت خاصی روی دستگاه بشینه دیگه نمیشه اپ شرکت دیگه ای رو روش نصب کرد و تنها راه پروگرم کردن بایوس هستش

      پاسخ
  70. سلام دستگاه من s58هست و از لحظه اولی که خریدمش خطا در برقراری ارتباط میده،سیم کارت ایرانسل رو که اصلاً نمیخوند همراه اول گذاشتم هر دو رو هم قبل از گذاشتن توی گوشی تست کردم،مشکلی ندارن به اینترنتم وصل میشن،پس ایراد از سیمکارت نیست چیکار کنم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      شارژ باطریتون رو چک کنید اگه درست نشد ایراد از انت دستگاه هستش و باید به یک تعمیرکار نشون بدید

      پاسخ
  71. اس نود سیاه سفید پرداخت نوین رو چطور میشه پاسارگادی کرد؟ ورژن پایین هست … هر اپی میزنم خطای ساین میده

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      سوییچ رو باید عوض کنید و باید با پشتیبانتون تماس بگیرید
      برای ساین هم باید بایوس پروگرم بشه

      پاسخ
  72. سلام تو تنظیمات شماره تلفن رو عوض میکنم ولی بعد از خاموش روشن شدن دستگاه باز همون شماره قبلی میشه باید چیکار کنم؟
    و میشه اسم کارت خوان را عوض کرد؟

    پاسخ
  73. سلام خسته نباشید رمز کارتخوان من مسدود شده با اپراتور تماس میگیرم و کد رو دریافت میکنم ولی بازنشانی رمز رو که میزنم مینویسه خطا در بازنشانی قبلا بار ها انجام دادم ولی الان نمیشه مشکل چیه؟

    پاسخ
  74. سلام دستگاه s90 من مشکل سویچ ارور داره وقتی وار منو مدیر میشم و تنظیمات وقتی تنظیمات سویچ ارور و ارتباط را تایید میکنم دستگاه بازم همون ارور را میده

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      اگه سوییچتون پاسارگاد هستش عدد ۴ رو بزنید و اگه ایرانکیش برید تو تنظیمات فروشنده

      پاسخ
  75. سلام خسته نباشین
    دستگاه من از وقتی خریدم همراه اول گذاشتم وقتی روشن میشه میزنه در حال بررسی سیمکارت و سریع آنتن میگیره اما بعضا توی تراکنش ها خطا میداد
    برا همین جدیدا یه ایرانسل گذاشتم ولی اکثرا وقتی روشن میشه حدود 1 دقیقه روی بررسی سیمکارت میمونه.. بعد آنتن میگیره.. بعضی وقتام اصن آنتن نمیگیره.
    سیم رو سوزوندم یکی دیگه گرفتم بازم همینه
    بنظرتون مشکل از کجاست؟

    پاسخ
  76. سلام وریفون 680دارم خطای اتصال به سرور میزنه هنگام روشن شدن وگاهی هم بعد کارت کشیدن و زدن رمز رو این قسمت هنگ می‌کنه علت چیه

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      بیشتر خطاهای وریفون680 از سیمکارت هستش سیمکارت رو چک کنید و در صورت لزوم تعویض کنید و حتما هم باطری دستگاه شارژ داشته باشه اگه مشکل حل نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید

      پاسخ
  77. سلام و احترام.هزینه به روز رسانی دستگاه کارت خوان s90 و رفع تمپر و رفع puk حدودا طبق تعرفه نمایندگی های فروش کارت خوان چقدر هست؟ممنون

    پاسخ
  78. سلام دستگاه s90رو میزنم شارژ صفحه میاد ولی شارژ نمیشه باطری و شارژرش رو هم عوض کردم درست نمیشه مشگلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ
  79. سلام دستگاه s90رو میزنم شارژ صفحه میاد ولی شارژ نمیشه باطری و شارژرش رو هم عوض کردم درست نمیشه مشگلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنین مرسی

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      اگه شارژر و باطری رو تعویض کردید و درست نشده پس حتماً ایراد از سوکت شارژ هستش

      پاسخ
    • با سلام کارتخوان من اس 90 سیاه و سفید هست تازه خریدم روشن که میکنم روی صفحه می‌نویسد آغاز یک روز کاری جدید وهیچ کلیدی کار نمی‌کند خاستم ببینم مشکلش چیه

      پاسخ
      • درود دوست گرامی
        اپ دستگاه رو تعویض کنید اگه مشکل حل نشد بایوس باید پروگرم بشه

        پاسخ
  80. سلام دستگاه من وقتی کارت میکشی ،میزنه در حال ارتباط اما وقتی صفحه در حال ارتباط میره صفحه خرید نمیاد که باید دوباره کارت بکشی اما بازم نمیشه کارت بکشی مشکل از کجاست

    پاسخ
  81. سلام
    دستگاه من کارت میکشی میزنه در حال ارتباط اما بد از این حرف دیگه صفحه خرید نمیاره میره صفحه اصلی،مشکل از کجاست ؟

    پاسخ
  82. سلام کارتخان ما s58 مشکل اول کارت میکشم میگه تلفن وصل نیست دوم موقع کارت کشیدن کلید اول که خریدباشه رانداره ممنون

    پاسخ
  83. سلام من کارتخوان s58 دارم
    ۱ ماه کار نکرده
    الان مشکل پیدا کرده
    وقتی روشن میشه رمز میخواد .۹۸۷۶ رو میزنم
    بعد SELF-TEST و SUCCESS
    و بعد چند کلمه چینی روی صفحه میمونه

    پاسخ
  84. سلام
    صدای کلید دستگاه و چجوری قطع کنم .و همچنین نور صفحه چطور کم کنم .یا وقتی با دستگاه کار نمیکنیم صفحه خودش خاموش بشه. بخاطر مصرف باطری

    پاسخ
  85. سلام دستگاه من به جای اسم مغازه فامیلمو نوشته الان میخام تغییرش بدم باید چیکار کنم. به شرکت گفتم گفت هزینه میگیرن درست میکنند.

    رمز مدیر هم اگر دارید ممنون می شوم اعلام کنید

    با تشکر

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      برای تغییر نام با پشتیبانی روی رسید دستگاهتون تماس بگیرید اسم رو براتون تعویض می کنن

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      بازریشو چک کنید پر باشه و رول رو هم عوض کنید اگه درست نشد پرینتر باید تعویض بشه

      پاسخ
  86. سلام … دستگاه اس 58 هست که وقتی روشنش کردم علامت ped. tampered و pls. Input pwd نوشته شده چکار کنم اگه فوری جواب بدین ممنون میشم

    پاسخ
  87. سلام دستگاه من رو صفحه اش علامتPED TAMPERED PLS INPUT PWD رو میاره هرچی هم رمزشو میزنم جواب نمیده باید چکار کنم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      مشکل دستگاهتون سخت افزاری هستش و نیازمند اینه که یه متخصص ببیندش

      پاسخ
  88. سلام.دستگاه منs58 هست.همه چیش اوکیه فقط خریدکه میکنیم خطا میده.موجودی وشارژهم نمیده.مشکل چیه؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      هر خطایی مشکل خاصی رو نشون میده و خطاها متفاوتن باید ببینید چه خطایی میده

      پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      سیمکارت رو چک کنید و یک موجودی روی دستگاه با هر کارتی که دارید بکشید فرقی نمیکنه چه کارتی و یا تو قسمت فروشگاه نیاز با تسویه با مرکز رو بزنید

      پاسخ
  89. سلام
    دستگاه S58ایران کیش دارم رو صفحه علامت قفل اومده و هیچ کارتی کشیده نمیشه تو قسمت مدیر رمز 1356 رو که میزنم کار نمیکنه باید 5رقم باشه رمز رو میدونید چیه؟

    پاسخ
  90. سلام
    دستگاه من رسید رو میزنه موفق اما چاپ نمیکنه مجبورم بعد هر تراکنش داخل من رو نگاه کنم موفق بوده یا نه هر کاری میکنم چاپ نمیکنه
    چیکار باید کنم
    مدل s90 هستش

    پاسخ
  91. سلام بنده سریال دستگاه اس58 روعوض کردم .دستگاه پس ازبالاامدن بالای صفحه نوشته s.n123456456445 4D32578
    وهمینجاهنگ کرده راه چاره چیه یکدنیا ممنون

    پاسخ
  92. سلام دستگاه s90دارم روصفحه مینویسه شبکه موجودنمیباشد
    مشکلش چیه. درضمن علامت قفل بالای صفحه روشنه

    پاسخ
  93. سلام.
    من دستگاه اس 90 دارم/وقتی پیغام نداشتن برنامه رو زد آپ رو خریداری کردم.وقتی فلش رو میزنم گزینه پاسارگاد نداره.فقط گزینه puk و pax رو داره.برنامه هم که طبق ویدیو انجام دادم بعد از نصب که پرینت اومد شماره پایانه و شناسه فروشگاه رو عدد 0 زده/مجدد اپ جدید رو خریداری کردم که اونم ورژنش نخورد.علت رو میفرمایید؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      شما اپ رو درست نصب کردید برای فعال سازی باید پایانه و پذیرنده رو دستی وارد کنید توی آموزش هامون هست اگه پایانه و پذیرنده ندارید باید از کسی که دستگاه رو ازش خریداری کردید تهیه کنید

      پاسخ
  94. سلام دستگاه من s58هست موقعی کارت میکشم جواب میده ولی کارت بعدی که می‌خوام بکشم یک دقیقه طول می‌کشه می‌نویسه درحال تسویه بامرکز

    پاسخ
  95. باسلام
    من یک دستگاه کارتخوانs910دارم خواستم بپرسم زمان شارژش چند ساعته
    ویک سوال دیگه داشتم اشکال نداره بیشتر مواقع خاموشش میکنم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      بسته به نوع شارژرتون بین 2 تا 3 ساعت فول شارژ میشه و وقتی استفاده نمیکنید خاموشش می کنید هیچ موردی نداره

      پاسخ
  96. سلام.
    دستگاه s90 که مشکل نصب پایانه و پذیرنده داشتم با راهنمایی شما حل شد/
    دستگاه بعدی رو که مشکل تاریخ داشت خواستم اپ رو نصب کنم اما زبان چینی هست و داخل اپ خریداری شده فایل فونت نداره/یعنی دوتا برنامه خریدم هردو نداشت/بعد که در دستگاه دومم puk رو دلیت کردم دستگاه به زبان چین 6 گزینه زده و یه پیغام میاد که عدد 21 رو نشون میده/چه کنم؟سپاس

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      ببینید دستگاه پوز تمپر نباشه چون اگه پوز تمپر باشه نمیشه اپ زد و مشکل سخت افزاری هستش

      پاسخ
  97. سلام.دستگاه که گفتم زبان چینی هست و برنامه مشکل داره رو درست کردم/
    به این طریق که عدد 21 که نشون میداد رو صفحه پیغامی بود که میگفت سال 2021 هستیم.
    ورژن 14070 چون وقتی به دستگه میزدیم برای نصب چون باید puk رو که نصب میکردیم از صفحه خارج میشدیم دستگاه خطا میداد.
    اما ورژن 14080چون همه ی کارهای نصب داخل یه مجموعه بود و از صفحه خارج نمیشدیم با موفقیت نصب شد.
    امیدوارم متوجه توضیحاتم شده باشید.خداروشکر مشکل حل شد.سپاس

    پاسخ
  98. سلام
    بنده یک دستگاه وریفون 675 دارم و اپ فن آوا دارد مدتی ازش استفاده نکردم و تمپر شده بود خودم دوباره رفع تمپر کردم و با اپ فن آوا بالا آوردمش اما وقتی میخام وارد منوی پشتیبانی بشم رمز میخاد و نمیدونم رمز حسنچه هستش باید چکار کنم و رمز منوی پشتیبانی رو از کجا بیارم تا باقی تنظیمات رو انجام بدم

    پاسخ
  99. یه دستگاه s90سفارش دادم اومده ولی هرچی کارت میکشیم چیزی بالا نمیاد. دستگاه هیچ عکس العملی نداره

    پاسخ
  100. باسلام
    دستگاه s90 دارم ومشکل این نوشته میاد.pos tampered pls reboot and authority
    اگر مقدور باشه راهنمایی بفرمایید
    متشکرم

    پاسخ
  101. با سلام من دو هفته ای هستش که کارتخوان s90 گرفتم (برنامش واسه شرکت پاسارگاد هستش). چند اشکال داشتم که میخواستم بدونم چطور میتونم حلش کنم :
    1- رمز سرپرست رو به هیچ طریقی نتونستم پیدا کنم. سریال دستگاه دو رقم آخرش 89 ، روز 27 مرداد و ساعت 1 بامداد. عدد 892701 زدم نشد 012789 زدم بازم نشد . واقعا موندم چرا همش میگه رمز اشتباهه !!
    2- وقتی وارد منو میشی و بعدش بخش فروشندگان ، یه بخشی بنام کلیدهای میانبر داره ولی با زدن رمز ترمینال فقط میشه فعال یا غیر فعالش کرد ولی من میخوام مثلا کلید های آبی رنگی که سمت راست دستگاه هست یک کار خواصی انجام بده (مثل دستگاه های با سیم مشابهش که داریم) مثلا یکیش آخرین تراکنش بده ، یکیش گزارش روزانه و ….. چون عملا دستگاه فقط کلید میانبر 4 داره که صدا رو قطع و وصل میکنه و کلید میانبر دیگه ای واسش تعریف نشده . میخواستم ببینم آیا میشه کلید میانبر براش تعریف کرد یا این بخاطر نوع نرم افزارشه و راهی نداره…
    3- شما گفتید واسه اینکه ورژن دستگاه رو بفهمیم باید دکمه منو را چند بار بزنیم یا چند ثانیه اونو نگه داریم تا مشخصات و ورژن دستگاه بیاد ولی من هر چی دکمشو میزنم یا فشارش میدم عملا کاری نمیکنه و فقط وارد منو میشه . اینم بگم که کلید های دستگاه من چینی هست و بجای کلید های menu و func عبارات چینی نوشته شده و هر دو کلیدش وارد منو میشه یعنی دوتا کلید منو دارم !!! راه دیگه ای هست که بتونم ورژن و مشخصات دستگاه رو پیدا کنم؟

    پاسخ
    • درود دوست عزیز
      در صورتیکه رمز توی روز و ساعت قبلش صفر بود صفر رونزنید مثلا 1395/12/05 ساعت 05:42 و سریال اخرش 52 بود رمز میشه 5255
      در مورد سوال دوم اپ دستگاه پکس برای همه مدلها نوشته شده و بعضی ایتمها ممکنه توی برخی مدل ها کار نکنه
      در مورد سوال سوم هم منوی ائلی بالا سمت راست هستش

      پاسخ
  102. سلام من می‌خوام صبح ها دستگاهم شیفت جدید باز نکنه چیکار کنم دستگاه s58
    وقتی باز می‌کنه جمع تراکنش روز قبل میاد نمیخوام شاگردهام ببینن

    پاسخ
  103. سلام من کارتخوانم S910 هستش و وقتی دستگاه رو باز میکنم پایین صفحه مینویسه نیاز به تسویه با مرکز مشکلش چیه؟
    و حتی هیچ کدوم از دکمه هاش کار نمیکنه فقط خاموش و روشن میشه کرد اگه میشه راهنماییم کنین ممنون

    پاسخ
    • درود دوست عزیز
      برای حل مشکل تسویه با مرکز سیمکارت رو تعویض کنید و یه موجودی با هر کارتی که دارید بکشید اگه مشکل حل نشد با پشتیبان تماس بگیرید

      پاسخ
  104. با سلام
    دستگاه تمپر شده و پیام
    pos tempered
    pls reboot and a uthority
    را نشان میدهد . باطری بک اپ ضعیف نیست
    مشکل کجاست

    پاسخ
  105. سلام دستگاه کارت خوان s90تازه خریدم هر نیم ساعت یکبار خودش خاموش میشه البته تراکنش نمیزنما ولی روشن گذاشتم برا تست باطری خاموش میشه آیا این از قابلیتشه؟؟؟

    پاسخ
    • درود دوست عزیز
      همه دستگاه های کارتخوان سیار اگه ازشون استفاده نکنید بین 20 دقیقه تا 1 ساعت خاموش میشن و دستگاه شما قاعدتا مشکلی نداره

      پاسخ
  106. سلام
    دستگاه من اس90 است رمز سوپروایزر نمی دونن چیه میشه بگن
    در ضمن میگه شبکه موبایل قابل دست رسی نیست در حالی که چندین سیم کارت عوض کردم ام هیچی چکار کنم پلیززز بگید

    پاسخ
    • درود دوست عزیز
      رمز سوپر وایزر بر اسال نوع سوییچ ها متغیر هستش و اموزشش رو توی سایت گذاشتیم
      اگر هم سیمکارت جواب نمیده اموزش ها رو چک کنید توی سایت تا بتونید مشکل رو مرتفع کنید

      پاسخ
  107. با عرض سلام و خسته نباشید
    دستگاه POS ما تو صفحه نمایش نوشته no application
    میخواستم ببینم مشکل کجاست
    ممنون

    پاسخ
    • درود دوست عزیز
      برنامه کارتخوان شما پاک شده باید اپ مخصوص دستگاه هتون رو دانلود و نصب و بعد هم راه اندازی کنید در صورتی که تخصص لازم رو ندارید با یک تعمییر کار کار رو بسپرید

      پاسخ
        • درود دوست عزیز
          توی سوییچ پاسارگاد عدد 4 رو بزنید و توی بقیه سوییچ ها داخل منو فروشنده

          پاسخ
          • داداش سویچ پاسارگاد چی من حسابم بانک ملت
            گزینه ۴ زدم نشد مدل s58
            این شمارم موبایلم 09356516280
            میشه بیشتر توضیح بدی
            سپاس

          • عرض کردم خدمتتون با حسابتون کاری نیست اگه سوییچ دستگاه پرداخت الکترونیک پاسارگاد هستش عدد 4 رو بزنید تو صفحه ای که کارت رو میکشید و دستگاه اماده به کار هستش
            و اگرم سوییچ شرکت های دیگه ای مثل ایرانکیش و یا پرداخت نوبن هستش توی منو فروشنده گزینه صدای صفحه کلید پیدا میشه میتونید فعال و غیر فعالش کنید

  108. سلام کارتخوان بنده اینظوری شده بود رمزی که گفته بودین رو زدم الان اینو آورده چیکار کنم
    no program

    پاسخ
  109. سلام کارتخوان بنده اینطور شده رمزی که گفتین رو زدم که اینو آورد چیکار کنم no program

    پاسخ
    • درود دوست گرامی
      با پشتیبانتون تماس بگیرید تا رمز رو براتون باز بکنن 02123505

      پاسخ
    • درود دوست گرامی
      کاغذ رو تعویض کنید مشکل حل نشد پرینتر مشکل داره و باید تعویض بشه

      پاسخ
  110. سلام وقت بخیر دستگاه اس 58 دارم صفحه سفید شده باید چیکار کرد؟ممنون میشم پاسخ بدبد

    پاسخ
    • درود دوست گرامی
      صفحه سفید مربوط به بایوس میشه و اینکه اپ دستگاه درست نصب نشده و تنها راهش پزوگرم کردن بایوس دستگاه هستش

      پاسخ
  111. سلام، بنده D210_G دارم، پکس، سویچ هم پرداخت نوین، آیا امکانش هست سویچ رو به پرداخت الکترونیک سامان تغییر بدم،
    2.انتن دستگاه چه رو همراه اول چه ایرانسل و همیشه هرجای شهرم که باشم بازم یک خونه آنتن خالیه(خونه آخر) درصورتی که مشابه دستگاه من تو همون مناطق آنتن فوله

    پاسخ
    • درود دوست گرامی
      برای انتقال به پاسارگاد هم باید مدارکتون توی پاسارگاد تایید بشه هم دستگاه برای اپ چاسارگاد پروگرم بشه که هزینه زیاد میشه و منطقی نیست
      علامت انتن هم زیاد ذهنتون رو درگیرش نکنید مهم نیست

      پاسخ
  112. سلام دستگاه من در محل کارم به هیچ عنوان آنتن دهی ندارد حتی یک بار نتونستم کارت بکشم ولی میبرم خونه آنتن پر میشه و راحت میشه کترت کشید چکار باید بکنم ؟؟؟

    پاسخ
    • درود دوست گرامی
      مشکل از سیمکارت هستش ببینید توی محل کارتون چه سیمکارتی جواب میده از اون سیمکارت استفاده کنید

      پاسخ
  113. سلام
    دستگاه من اس 58 و الان ارور 661 میده کسی میتونه راهنماییم ککنه ممنوم میشم

    پاسخ
  114. سلام دستگاه من هر وقت روشنش میکنم مینویسه no program دیگه هیچی نمیاره بالا لطفا راهنماییم کنید ممنون

    پاسخ
  115. سلام دستگاه من s90میخوام روشنش کنم صفحه کلید چشمک میزنه ولی دستگاه روشن نمیشه چه مشکلی میتونه داشته باشه

    پاسخ
    • درود دوست عزیز
      مشکل سخت افزاری هستش و باید تعمیر بشه
      ببرید پیش کسی که ازش خریدید

      پاسخ
  116. سلام خسته نباشید دستگاه مدل s58دارم اماوقتی به برق وصل میکنی انتن میده ولی وقتی باباطری استفاده میکنی انتن نمیاد وبعضی وقتا هم که باباطری استفاده میکنی انتن نداره ولی تراکنش انجام میده ووقتیم که میخای روشن کنی خیلی طول میکشه بیاد هی میزنه راه اندازی GPRSعلتش چیه

    پاسخ
  117. سلام دستگاهs910دارم شارژش زودخالی میشه باطری نو هم گذاشتم براش ولی شارژکامل که میشه بعد 3تا4ساعت دوباره خالی میکنه

    پاسخ
  118. من یه مشکلی دارم کارت خوان مد لs58هست هر اپی که روش نصب میکنم با خطا verify sig fail [3] روبرو میشوم ممنون میشوم راهنمایی کنید

    پاسخ
  119. سلام ایا هد s80با s80پلاس یکی هست درکل ایا همه هدهای سیمی باهم شبیه به هم هستن یا همه هدهای فلتی مثل هم هستن اگه اژ یک دستگاه دیگه جایگزین بشه جواب میده؟
    درصورتی فروشی موجود دارید قیمت بدین ممنون میشم

    پاسخ
    • درود دوست عزیز
      بعضی مدلها به هم میخورن مثا S90 و D210
      سوکت بیشترشون هم با هم یکی هستش فقط میمونه اندازه فقط که به دستگاه بخوره یا نه
      برای مدل دستگاه شما هم باید تست کنید و ببینید هم اندازه هستن یا نه اما فکر نکنم مشکلی باشه

      پاسخ
    • درود دوست عزیز
      برنامه های ایریک رو فقط از خود شرکت ایریک باید پیکیر بشید و کسی غیر از اونا نمیتونه کمکتون کنه

      پاسخ
    • درود دوست عزیز
      همونطور که خودتون فرمودید ضربه خورده و ایراد سخت افزاری هستش و باید برد A چک بشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با کارشناس فروش