تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان S90 و S58

تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان s90

تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان S90 و S58

تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان S90 و S58 ، کارتخوان s90 جزو بهترین و مقاومترین کارتخوان‌های سیار موجود در کشور و البته برند پکس است. این کارتخوان سیار در بین پذیرندگان طرفداران زیادی دارد و همه کم و بیش نام این مدل پکس را شنیده اند.

اما گاه اتفاق می‌افتد که این کارتخوان سیار با مشکلاتی مواجه شود. برای رفع این مشکلات نیاز نیست تخصص خواصی داشته باشید چون شرکت پکس همیشه سعی در ساده سازی و تعمیر پذیری دستگاه‌های خود داشته و مدل کارتخوان s90 نیز از این قائده مستثنا نیست.

سلب مسئولیت:

برای انجام این کار نیازمند این هستید که کلیه روند انجام پاک کردن اپ قبلی و نصب اپ جدید توسط یه فرد متخصص انجام شود و پایاپوز هیچگونه مسئولیتی در قبال خرابی احتمالی دستگاه کارتخوان شما نمی‌پذیرد.

رفع ایراد و خرابی و تمپر کارتخوان S90 و S58

مهمترین ایرادی که در دستگاه‌های کارتخوان سیار بوجود می‌آید ارور تمپر است. برای رفع این ارور در دستگاه کارتخوان سیار s90 نیاز دارید ابتدا مطئن شوید این ارور سخت افزاریست و یا نرم افزاری بوده . برای این منظور ابتدا دستگاه را روشن کرده و زمانی که دستگاه روشن شد و با علامت تمپر بر روی کارتخوان مواجه شدید از شما رمز می‌خواهد. رمز ۹۸۷۶ را بزنید تا اپ دستگاه پاک شود. تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان s90

اگر هر نوشته ای غیر از no aplication مشاهده کردید ایراد سخت افزاریست و باید به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید. بعد از رفع تمپر دستگاه را خاموش و روشن کنید اگر باز تمپر شد ایراد از باطری بکاپ دستگاه هست و باید تعویض شود و علت آن نیر این است که ولتاژ آن به زیر ۳ ولت رسیده.

اما اگر دستگاه ارو تمپر نداد می‌توانید به راحتی اپ دستگاه کارت خوان را تعویض کنید

نرم افزار رفع ارور پوز تمپر pos tampered

نکته : برای استفاده از این نرم افزار ابتدا دستگاه باید توسط باکس مربوطه پروگرم شود و بعد از پروگرم کردن دستگاه، از نرم افزار استفاده کنید

تنظیمات پیکربندی کارتخوان s90 برای شرکت پاسارگاد

کارتخوان s90 را به راحتی میتوان پیکربندی کرد. روش کار بدین صورت است که زمانی که دستگاه روشن است تاریخ و ساعت دستگاه را یادداشت کنید دکمه منو را بزنید (دکمه بالای عدد ۳) و وارد منو شوید عدد ۲ را بزنید تا وارد پیکربندی دستگاه شوید. در منو پیکربندی از شما رمز می‌خواهد که رمز دستگاه‌های پاسارگاد بدین صورت است، دو رقم آخر سریال بعد دو رقم روز و دو رقم ساعت مثلا اگر سریال دستگاه ۳c754512 و تاریخ روز آن ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ و ساعت دستگاه ۱۲:۱۷ دقیقه است رمز دستگاه میشود ۱۲۰۵۱۲ . حال راه اندازی اولیه را بزنید تا دستگاه ریست شود و کل اطلاعات قبلی پاک شوند. تنظیمات و رفع خرابی کارتخوان s90

نکته : اگر دستگاه ریست نشد دستی خودتان خاموش و روشن کنید

حال دستگاه از شما پایانه و پذیرنده را می‌خواهد اطلاعات پایانه و پذیرنده خود را وارد کنید و ای پی و پورت را تغییر ندهید و بعد از پرینت اطلاعات دستگاه به سرور وصل خواهد شد و پیکربندی با موفقیت انجام خواهد شد

همه این کارها را کردم نشد علت چیست؟

در صورتی که تمام مراحل بالا را طی کردید و پیکربندی موفقیت آمیز نبود و با ارور خطای اتصال به شبکه و یا ناموفق بودن روبرو شدید مراحل زیر را چک کنید

  1. از قرارگرفتن سیمکارت در داخل دستگاه مطمئن شوبد. سیمکارت باید پین کد نداشته باشد شارژ پولی داشته باشد و برای ۱ بار هم که شده به اینترنت متصل شده باشد.
  2. شماره پایانه و پذیرنده خود را با خروجی پرینت دستگاه چک کنید و ببینید که اطلاعاتی که وارد کرده اید درست است یا نه در صورتی که درست نبود با ۰۲۱۲۳۵۰۵ تماس بگیرید و نسبت به صحت اطلاعات دستگاه کارتخوان s90 خود مطمئن شوید
  3. در صورتی که حساب شما پاسارگاد است ای پی و پورت متفاوت است. عدد اخر ای پی را به جای ۴۱ بکنید ۴۰ و پورت را به ۷۵۰۷ تغییر دهید این ای پی و پورت مخصوص پذیرندگانیست که حساب آنها پاسارگاد است و حساب پاسارگاد خود را روی دستگاه سوییچ کرده اند

آموزش رفع ایراد خطای ارتباط با سرور

آمورش رفع خطای رمز ترمینال مسدود است

چه بسیار اتفاق افتاده که رمز دستگاه کارتخوان سیار پکس خود را اشتباه وارد کرده ایم و در صورتی که این عمل ۳ بار انجام شود رمز ترمینال دستگاه که به صورت پیش فرض ۱۲۳۴ است مسدود می‌شود.

برای باز نشانی رمز سرپرست کافیست به منو دستگاه وارد شده وارد قسمت فروشنده شویم و در قسمت ترمینال بازنشانی رمز را انتخاب کنیم. از ما یک کد ۳ رقمی‌می‌خواهد با تماس با ۰۲۱۲۳۵۰۵ که پشتیبانی دستگاه‌های شرکت پاسارگاد است از تیم پشتیبان رمز بازنشانی را دریافت کرده و با وارد کردن رمز ترمینال دستگاه باز شده و شما میتوانید به گزارشات خود دسترسی داشته باشید.

آموزش فعالسازی کارتخوان سیار پکس بعد از نصب نرم افزار

دانلود اپ S90 و S910 و S58 پاسارگاد (فناپ) :

اپ پاسارگاد مخصوص پکس S58 فعال سازی دستی

اپ پاسارگاد مخصوص پکس S58 فعال سازی اتوماتیک

اپ پاسارگاد مخصوص پکس S58 صفحه نمایش رنگی

اپ پاسارگاد مخصوص پکس S90 صفحه نمایش رنگی

اپ پاسارگاد مخصوص پکس S90 صفحه نمایش سیاه و سفید

اپ پاسارگاد مخصوص پکس S910 صفحه نمایش رنگی

اپ پاسارگاد مخصوص پکس S910 مینی

اپ پاسارگاد مخصوص پکس D210 تایپ G

اپ پاسارگاد مخصوص پکس D210 Combo : توجه : در این اپ وای فای کار نمی‌کند

 

دانلود اپ S90 و S910 فناوا کارت : نیاز به فعال سازی با کارت کلید

اپ فناوا مخصوص پکس S90

اپ فناوا مخصوص S910

دانلود نرم افزار Pc Loader برای پکس اس۹۰ تک پورت

 

دانلود اپ S90 و S910 و S58 ایران کیش : موقع اپ زدن دو گزینه MONTOR  و ALL DOWNLOAD  رو هرگز نزنید نزنید که دستگاه صفحه سفید می‌شود

اپ ایران کیش مخصوص پکس S90 صفحه نمایش رنگی

اپ ایران کیش مخصوص پکس S90 صفحه نمایش سیاه و سفید

اپ ایران کیش مخصوص پکس S58 سیاه و سفید

اپ ایران کیش مخصوص پکس S58 صفحه رنگی

اپ ایران کیش مخصوص پکس S910 صفحه نمایش رنگی

اپ ایران کیش مخصوص پکس S910 مینی

اپ ایران کیش مخصوص پکس D210 تایپ G

اپ ایران کیش مخصوص پکس D210 Combo

 

بازدیدها: 51939

دیدگاه‌ها 271

*
*

    فرهاد پاسخ

    سلام ارور تمپر میده و نمیره کد هم نمیگیره اصلا

      payacom پاسخ

      سلام دستگاه به احتمال زیاد باید باطری بکاپش عوض بشه تا از تمپری در بیاد

    ناصر پاسخ

    بعد از بستن دستگاه
    اخطار تمپر و پلیز ریبوت. و اوتروتی میده

      payacom پاسخ

      شما باید با برنامه پوز تمپر این ایراد رو رفع کنید
      برنامه ریگان نیست و شما باید خریداری کنید

    مهران پاسخ

    سلام دستگاه من هر تراکنشش نزدیک ۲ دقیقه طول میکشه مشتریام کلافه میشه انتشم پره پره سیمکارتم ایرادی نداره همچیزیشو چک کردم نمیدونم مشکل از کجاس شما میدونید؟

      payacom پاسخ

      سلام عمده ترین مشکل از سیمکارت هستش چک کنید ببینید چی بهتر آنتن میده اگه مثلا رایتل رو دستگاه هست ایرانسل و یا همراه اول رو تست کنید و اگه سوییچ دستگاهتون فناوا کارت هستش با نمایندتون تماس بگیرید و سوییچتون رو تغییر بدید به پاسارگاد

    ابراهیم پاسخ

    سلام دستگاه من پاسپورت میخواد

      payacom پاسخ

      سلام چه پسوردی
      اه روشنش میکنید و علامت تمپر روی دستگاه هست دستگاه باید اپش عوض بشه
      رمز معمول دستگاه های پکس S90 98765 هستش بزنید و دستگاه رو خاموش و روشن کنید اگه باز رمز خواست دستگاه باید باطری بکاپش تعویض بشه و باید بدید دست یه تعمیر کار

    مرصاد پاسخ

    دستگاه من تمپر میشه و با رمز و تعویض باطری هم درست نمیشه درضمن وقت این خطای تمپر میاد رمزی نمیخوره و مینویسه
    pos be attaoked
    all apps are cleared
    all keys are cleared
    tamper status=000D00
    نحوه بستن دستگاه هم کاملا درسته و هیچ مشکلی نداره
    لطفا راهنمایی کنید متشکرم ...

      محمد مهکی پاسخ

      این ارور متاسفانه از برد دستگاه هستش چک کنید ببینید آیا برد ایرادی داره یا نه و خوب قاب دستگاه رو بستید یا نه اگه مطمین نیستید دستگاه حتما باید به یک متخصص نشون داده بشه

    ایمان پاسخ

    سلام دستگاه s90 وقتی روشن میکنم این نوشته No Program میاد حالا باید چه کار کنم لطفا راهنمایی کنید

      payacom پاسخ

      باید اپ دستگاه رو نصب کنید
      https://www.payasamaneh.ir/news/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%be%da%a9%d8%b3-s90-%d9%88-s910/

    مژگان پاسخ

    سلام دستگاهs90 من
    SELF-TEST
    SUCCESS
    این علامت ها رو میاره، باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید

      محمد مهکی پاسخ

      سلام دستگاهتون یا آب خورده یا ضربه و باید به یه متخصص نشونش بدید

    Amiri پاسخ

    سلام. ببخشید من با مشکل تمپر روی کارتخوانم مواجه شدم بعد از اینکه رمز۹۸۷۶رو وارد کردمno applicationنمایش داده میشه و وقتی دستگاهو خاموش و روشن میکنم دوباره همین no application رو صفحه هست چیکار باید بکنم؟

      payacom پاسخ

      دوست عزیز در صورتی که سوییچ دستگاه کارتخوان سیار شما مربوط به پاسارگاد هستش آموزش تغییر اپ رو دنبال کنید و در غیر اینصورت برای نصب اپ مربوط به شرکت psp خود باید با پشتیبانی تماس بگیرید

    امیرحسین پاسخ

    سلام دستگاه من میگهmAC پاسخ نا معتبر تراکنش انجام نمیده

      payacom پاسخ

      دستگاهتون سوییچ کدوم شرکت psp هستش ؟
      اگه پاسارگاد هست اموزش تغییر اپ رو دنبال کنید و اگه ایران کیش یا فناوا کارت هست حتما باید با پشتیبانی تماس بگیرید که شمارش روی رسید دستگاه میتونید پیدا کنید

    مهران پاسخ

    سلام دستگاه من موقع چاپ صدا میده نمیدونم این صدا طبیعی است یا نه؟؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز صدایی که بیشتر دستگاه های کارتخوان موقع پرینت گرفتن میدن بیشتر مربوط به نوع رول دستگاه کارتخوان شماست
      اصولاً رول های آبی رنگ کیفیت پایینی دارن و موقع پرینت شدن صدا میدن البته اگه با تعویض رول دستگاه صدا برطرف نشد یا کمتر نشد باید پرینتر دستگاهتون سرویس بشه

    یوسف دلاوری نژاد پاسخ

    سلام
    قیمت دستگاه s90صفحه رنگی چند هستش

    ممنون میشم جواب بدین...

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      قیمت دستگاه S90 صفحه رنگی ۲۶۰۰۰۰۰ و صفحه سیاه و سفید ۲۵۰۰۰۰۰ تومان هستش

    علی قناعتی پاسخ

    سلام رمز ترمینال دستگاه رو فراموش کردم باید چکار کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اگه دستگاه کارتخوان سیار شما سوییچ پاسارگاد هست رمز پیشفرض ۱۲۳۴ هستش
      اگه رمز رو تغییر دادید باید برگردونید تنظیمات پیشفرض. برای این کار آموزش رو تو سایت قرار دادیم میتونید با انجام اینکار دستگاه رو دوباره فعال کنید و اگه باز هم با مشکل روبرو شدید میتونید با پشتیبانی پاسارگاد ۰۲۱۲۳۵۰۵ تماس بگیرید.

    قربانی پاسخ

    سلام دستگاه من بعد از اینکه کارت میکشم و منتظر رسیدش میمونم،بعداز تقریباً یک دقیقه میگه خطا در دریافت اطلاعات

      محمد مهکی پاسخ

      سلام دوست عزیز
      مشکل خطا در دیافت اطلاعات به سیمکارت شما مربوط میشه سیمکارت رو چک کنید که فعال باشه، شارژ پولی داشته باشه و پین کد نداشته باشه اگر مشکل حل نشد سیمکارت رو تعویض کنید

    سعید پاسخ

    سلام . صفحه نمایشگر پوز رنگی s90 واسه من نصف صفخه اش قاط زده مشکلش چیه ؟

      محمد مهکی پاسخ

      سلام دوست عزیز
      به احتمال زیاد صفحه نمایش کارتخوان سیارتون رطوبت خورده و یا ضربه بهش وارد شده
      تنها راه تعویض نمایشگر دستگاه کارتخوان شماست
      در صورت تمایل جهت تعمیر با این شماره میتونید تماس بگیرید
      02162999850

    s پاسخ

    سلام دستگاه من زبانش از فارسی به چینی تغییر پیدا کرده میخواستم راهنمایی کنید چطور زبانس را عوض کنم مننونم

      محمد مهکی پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اگه زبان چینی نوشته شده ثابت هستش دستگاه شما تمپر شده و در بهترین حالت اپ دستگاه کارتخوان شما پریده بسته به نوع سوییچ کارتخوان سیار شما باید اپ مخصوص رو روی دستگاه نصب کنید. در صورتیکه نمیدونید با پشتیبانتون تماس بگیرید
      اما اگه زبان چینی نوشته شده چشمک زن هست و از شما رمز میخواد ۹۸۷۶ رو بزنید اگه باز چشمک زن بود دستگاه کارتخوان شما پوز تمپر شده و نیاز هست یک متخصص دستگاه شما رو چک کنه در صورت لزوم میتونید با تیم تعمیرات تماس بگیرید
      02162999850

    یوسف پاسخ

    سلام. من از این دستگاه دارم و شماره پذیرنده رو دارم ولی شماره مدیر رو ندارم.. چطوری و با چه روشی رمز مدیرشو پیدا کنم؟
    حسابمم بانک. ملت هستش

      paya پاسخ

      سلام دوست گرامی
      اگر سوییچ دستگاه شما پاسارگاد هستش با شماره ۰۲۱۲۳۵۰۵ تماس بگیرید و اگر یر پاسارگاد هستش شماره پشتیبانی روی خود رسید دستگاهتون هستش میتونید با اونا تماس بگیرید تا رمز رو بهتون بدن

    توفیق نادری پاسخ

    عرض سلام خدمت شما
    کارت خان ما s90هستش والان روش نوشته شده حافظه دستگاه پراست لطفا راهنمایی کنید

      paya پاسخ

      سلام دوست عزیز
      این مشکل برای این بوجود میاد که ورژن قدیمی اپ روی دستگاه کارتخوان سیار شما نصب هستش. برای رفع این مشکل شما باید دوباره روی دستگاه اپ جدید نصب کنید در صورتی که دستگاهتون مدل پکسs90 بدنه سرمه ای و کنار سوکت شارژر دو پورت usb هست میشه اپ رو عوض کرد و هزینه اون هم ۱۰۰ تومن میشه اما اگه رنگش خاکستری و کنار سوکت شارژر ۱ پورت یو اس بی هستش باید با پشتیبانیتون تماس بگیرید

    سیامک پاسخ

    با سلام و خسته نباشید
    رمز سرپرست دستگاه پوز پکس s90که شماره سریالش ۳e911128 هست چی هست ممنون

      paya پاسخ

      سلام دوست گرامی
      رمز سرپرست به ترتیب دو رقم اخر سریال دو رقم روز و دو رقم ساعت دستگاه هستش تو اپ پاسارگاد

    احمد خدایی پاسخ

    سلام خدا قوت دستگاه من گزارشات را نمیده رمز پیگربندی را ندارم هر کاری میکنم باز نمیشه و هم رمز پیکر بندی و رمز سرپرست را گم کردم چکار کنم دستگاه s90 میباشد راهنمایی کنید ممنون میشم

      paya پاسخ

      سلام دوست گرامی
      برای دستگاه کارتخوان سیار پاسارگاد این آموزش رو دنبال کنید
      https://www.payasamaneh.ir/news/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%be%da%a9%d8%b3-s90-%d9%88-s910/

    فرشاد عبادی پاسخ

    سلام کارت خان ما s90 هس و ایران کیش هس کار که میکشیم اکثر وقت ها مینویسه ارتباط با مرکز مقدور نمیباشد ۴تا سیم کارت هم عوض کردم بازم همون مشکل رو داره

    فرشاد عبادی پاسخ

    سلام کارت خان ما s90 هس و ایران کیش هس کارت که میکشیم اکثر وقت ها مینویسه ارتباط با مرکز مقدور نمیباشد ۴تا سیم کارت هم عوض کردم بازم همون مشکل رو داره

      payacom پاسخ

      سلام دوست گرامی
      ایراد ارتباط با مرکز در همه شرکتها خطای سیمکارت هستش
      سیم کارت رو روی گوشی بندازید باهاش برید تو اینترنت و خوب چک کنید که اینترنت سیمکارت فعال هستش و شارژ پولی هم داشته باشه بعد روی کارتخوان سیار خودتون چک کنید
      ایشالا مشکلتون حل میشه

    Hasan پاسخ

    سلام بعد از روشن کردن این نمایش داده میشه باید چکار کنیم. Pos tampered pls rebot and a uthority.

      payacom پاسخ

      سلام دوست گرامی
      دستگاه شما پوز تمپر شده برای تعمیر تمپر میتونید با تیم تعمیرات تماس بگیرید
      02162999850

    مجتبی پاسخ

    خسته نباشید دستگاه منs 90 هستش
    چطوری صداشو قطع کنم خیلی صدا میکنه

      paya پاسخ

      سلام دوست عزیز
      تو صفحه اصلی عدد ۴ رو بزنید صداش قطع میشه

    مجتبی پاسخ

    خسته نباشید دستگاه منs 90 هستش
    چطوری صداشو قطع کنم خیلی صدا میکنه

    نصرت پاسخ

    سلام دستگاهs90شارژمستقیم نداره چگونه تنظیم کنم

    نصرت پاسخ

    سلام.دستگاهم s90هست چگونه شارژمستقیم بگیرم چون نزده شارژمستقیم ممنون ازراهنماییتون

      payacom پاسخ

      سلام دوست گرامی
      کلیه دستگاه های شرکت پاسارگاد اعم از پکس و وریفون شارژ مستقیم دارن ممکنه دستگاه شما سوییچش برای شرکتی غیر از پاسارگاد مثل ایرانکیش یا فناوا باشه که در اون صورت جزو امکانات دستگاه نیست و کاری نمی تونید بکنید.

    حسن مطلبی پاسخ

    سلام.وقتبخیر.
    موقعی که سیمکارت همراه اول را جایگزین ایرانسل کنیم کدام گزینه را در منو باید تغییر بدم تا دریافت سیگنال پر شود.؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست گرامی
      برای تغییر سیمکارت نیاز نیست کار خاصی انجام بدید. سیمکارت یک وسیله ارتباطی دستگاه کارتخوان سیار شما با سرور بانک هستش و تنظیمات خاصی روس دستگاه نیاز نداره از هر سیمکارتی که مد نظرتون هست میتونید استفاده کنید

    سعید پاسخ

    سلام من شارژ میزنم مستقیم نگه میداره و اصلا بتطری رو شارژ نمیکنه و پایین چراغ سبز روشن میشه ولی باطری رو شارژ نمیکنه

      payacom پاسخ

      سلام دوست گرامی
      ایراد به احتمال زیاد از باطری یا ای سی پاور دستگاه هستش باید به یک متخصص نشون داده بشه و تست بشه

    ادریس پاسخ

    سلام پکس اس۹۰رنگی دارم روصفحه فقط نوشته حافظه دستگاه پرشده هیچ دکمه ای کارنمیکنه که پیکربندی کنم چیکارکنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اپ باید تعویض بشه آموزش تغییر اپ رو گذاشتیم میتونید چک کنید

    محمد علی پاسخ

    سلام
    دستگاه بنده اس ۹۰ هستش. مشکلم اینه فقط با سیمکارت همراه اول کار میکنه .چنتا سیمکارت ایرانسل فعال دارم هیچکدومشو جواب نمیده

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اپ دستگاه رو دوباره نصب کنید و در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانتون تماس بگیرید

    امیر هوشنگ عباسی پاسخ

    سلام دستگاه من S90هست no program زده رو صفحه چطوری راه اندازی کنم دوباره......

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      باید اپ نصب کنید

    امید پاسخ

    سلام
    دستگاه اس۹۰ با اپ پاسارگاد خطای Attack Trigger رو صفحه اومده
    مشکل از کجا میتونه باشه
    پیشاپیش ممنون از راهنمایی

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      باید اپ نصب کنید

    امیر پاسخ

    با سلام
    دستگاه اس ۹۰ میره رو جستجوی شبکه و آنتن نمیده
    چکار باید کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارتتون رو چک کنید

    هشمت پاسخ

    توضیحاتی که داد اصلا ربطی به موضوع نداشت. همش حاشیه رفت. " رفع خطا " عنوان خوبی برای این ویدئو نیست. بنظرم " توضیحاتی پیرامون کارتخوان های s58 و s90 " عنوان بهتریه واسش...
    مرسی :|

      payacom پاسخ

      مرسی از نظر سازندتتون دوست عزیز

    یاسر پاسخ

    سلام خسته نباشین دستگاه پوز S90 دارم ه بالا نمیاد میزنه حافظه دستگاه پر شده باید من چکاری کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اپ دستگاه باید نصب بشه
      آموزش نصب اپ در سایت موجود هستش

    زهیر پاسخ

    سلام کارت خوان من برای بار اول یک دقیقه طول میکشه تا جواب بده ولی بلافاصله برای بار دوم سریع جواب میده
    و بعد از گذشت چند دقیقه باز دوباره یک دقیقه طول میکشه تا جواب بده مشکل از چیع؟انتن کامل پر هست

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارت خودتون رو چک کنید

    مهیار پاسخ

    سلام دستگاه من است ۹۰هست ۳بار رمز اشتباه زدم الان سرجمع تراکنش نمیتونم بگیرم میزنه رمز مسدود شده چیکار کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      برای رفع مسدودی رمز ترمینال با پشتیبانی روی رسید دستگاه تماس بگیرید

    یگانه پاسخ

    کارت خوانs90 میاره حافظه پر است چجوری میشه پاکش کرد؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      تو کامنت ها خدمت دوستان دیگه هم عرض شده که باید اپ رو تعویض کنید

    میلاد پاسخ

    سلام میشه منو دقیق راهنمایی کنید
    اگر سیم کارت همراه اول بزارم رو دستگاه آنتن دهی خوب هست ولی تراکنش ها معمولا مشکل داره و میگه خطلا در دیافت اطلاعات
    ولی اگر سیم کارت ایرانسل بزارم این مشکل رو نداره ولی خیلی جاها آنتن نداره و آنتن نمیاد ؟

      paya پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه کارتخوان سیار بسته به نوع سیمکارتی که روش میندازید ممکنه آنتن دهی متغیری داشته باشه باید ببینید بهترین آنتن دهی رو چه اپراتوری هستش از همون استفاده کنید و البته اگه باز هم اذیتتون مکنه تغییر اپ رو تست کنید و اگر باز هم مشکل حل نشد باید با پشتیبانی تماس بگیرید.

    مهدی پاسخ

    سلام
    وقتی میخوام شارژ بگیرم میزنه سرویس غیر مجاز فروشنده
    دستگاه s90
    سوییچ فن آوا

      paya پاسخ

      سلام دوست عزیز
      فناوا کارت بیشتر مواقع سرویس شارژ و قبضش کار نمیکنه

    خالد پاسخ

    سلام
    دستگاه من s90تک پورت است میشه اموزش زدن اپ رو بفرمائید و اخرین اپ موجود برای این مدل چه ورژنی است.
    درضمن از نظر کیفیت و کارایی چه تفاوت های با مدل های دو پورته دارد؟

      paya پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه های کارتخوان اس۹۰ تک پورت فقط با برنامه pcloader قابلنصب هستند و اخرین اپ پاسارگاد هم ورژن ۱۱۴ هستش

    مرضیه شارخی پور کد ملی ۱۰۶۲۸۸۹۸۲۷ پاسخ

    سلام وقت شما بخیر مدت یک ماه هست دستگاه رو خریداری نموده ام و تنها مشکل آن آنتن دهی بسیار ضعیف دستگاه هست که با توجه به مراجعه به نمایندگی شهرستان جواب سر بالا داده و مشکل دستگاه رو حل نمی کنند چندین بار هم با پشتیبانی تماس و اشکال رو برای ایشان واتساپ نمودم ولی پاسخی دریافت نکردم سیم کارت نصب شده روی دستگاه ایرانسل هست برابر گفته کارپردازتون در اداره پست شهرستان اگه ایراد داره و بایستی سیم کارت تعویض بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون از لطف شما

      paya پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه کارتخوان سیار در هر منطقه با سیمکارتی که بهترین انتن دهی را وی دهد کار میکند سیمکارت را تعویض نمایید مشکل حل خواهد شد

    ارش پاسخ

    سلام من دستگاه پوزم روشن نمیشه رو صفحه استارتش میمونه هیچ کاری نمیکنه... ریستی چیزی نداره؟

      paya پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه باید دوباره اپ بخوره با پشتیبانتون تماس بگیرید

    ستوده پاسخ

    با سلام و خسته نباشید
    وقتی وارد گزارشات میشم و چاپ میخام بگیرم دستگاه خطای warining app exception میدهد
    دلیلش چی میتونه باشه؟s90 هست دستگام

      paya پاسخ

      سلام دوست عزیز اپ دستگاه باید دوباره نصب بشه تو آموزشها اموزشش رو گذاشتیم

    میثم پاسخ

    سلام.دستگاهی دارم که از شرکت آیریک اصفهان خریدم،مدل s90
    متاسفانه باطری تمام شد و به شارژ که زدم بعداز روشن شدن دستگاه تمپر و رمز خواست.۹۸۷۶ رو زدم و وارد یه منویی شد گزینه دوم رو زدم اما کانکت نمیشد و اینکه ارور نو پروگرتم میده.چکار کنم الان، شرکت هم گفته باید بفرستیش شرکت

      paya پاسخ

      سلام دوست عزیز
      باید دوباره اپ نصب بشه با کارشناسان ایریک تماس بگیرید

    محمد قلانی پاسخ

    سلام خسته نباشید من تو دستگام سیم کارت همراه اول بود کار مکرد بعد اوردم ایرانسد انداختم یه مدت کار کرد الان باز همون همراه اول رو انداختم کار نمیکنه انتن داره ولی میزنه عملیات ناموفق میشه بگید چ کار کنم

      paya پاسخ

      سلام دوست عزیز
      شارژ و اینترنت سیمکارت و چک کنید

    محمود پاسخ

    سلام دستگاه کارتخوانs90دارم باطری پره شارژ ولی دستگاه روشن نمیشه وقتی تو برق مستقیم باشه شارژ میشه علت چیه

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ایراد باطری دستگاه هستش و باید تعویض بشه

    محمود پاسخ

    سلام دستگاه کارتخوانs90دارم باطری پره شارژ ولی دستگاه روشن نمیشه وقتی تو برق مستقیم باشه شارژ میشه علت چیه باید چکارکنم

    محمود پاسخ

    سلام دستگاه کارتخوانs90دارم فقد برق مسقیم میتونم روشنش کنم بدون برق نمیشه باطری هم پره شارژ چکارکنم

    محمودنیسی پاسخ

    سلام دستگاه کارتخوانs90دارم فقد برق مسقیم میتونم روشنش کنم بدون برق نمیشه باطری هم پره شارژ چکارکنم

    محمد پاسخ

    سام دستگاه رو با شارژر سوزنی شارژ میکنم و چراغ قرمز زیرش روشن میشه دلیلش چیه ؟؟

      payacom پاسخ

      سلام دوت عزیز
      هنگام شارژ باید چراغ روشن بشه و مشکلی نداره

    مجید پاسخ

    سلام دستگاه اس ۹۰ سیاه سفید دارم وقتی میخواد روشن بشه ۱ دقیقه طول میکشه سرعت تراکنش خوبه اما وقتی روی خواب میره اولین تراکنش مجددا ۱ دقیقه طول میکشه چنید سیمکارت امتحان کردم اما بازهم فزقی نکرد...

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اپ رو دوباره باید بزنید

    مجید پاسخ

    دستگاه من اپ ایران کیش نصب هست میتونم اپ شرکت پاسارگاد نصب کنم ....

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      خیر این امکان وجود نداره

    علی پاسخ

    ورژن اپ ایران کیش چنده ؟؟؟برای اس ۹۰

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      قیمت ۲۵۰۰۰ تومان هستش
      https://www.payasamaneh.ir/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%be-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%da%a9%d8%b3-s90/

    علی پاسخ

    برنامه نصب کردم پیغام دستگاه فاقد پیکربندی است...؟؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      برای فعالسازی باید با پشتیبانتوم تماس بگیرید

    رضا پاسخ

    سلام من دستگاه پوز اس ۹۱۰ دارم ، ورژن برنامه پاسارگاد که روی دستگاه هست ۴۰۱۵۸ هست ، می خوام به ورژن ۴۰۱۷۰ ارتقا بدم بازپس دستگاه ۵۴ و مانیتور ۳٫۰۹ هست ، آیا امکان بروزرسانی هست؟ اگر هست نحوه بروز رسانی چطوره؟ آیا بعد از بروز رسانی نیاز به پیکربندی هم هست؟ در ضمن رمز سرپرست برای اس ۹۱۰ چی هست چون تو منوی دستگاه گزینه آپدیت با فلش هست ولی رمز سرپرست می خواد ، ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      مشکلی نیست طبق آموزش راحت میتونید ارتقا بدید

    سجاد عباسی پاسخ

    سلام خطای no program میده لطفاً راهنمایی کنید ؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اپ دستگاه باید نصب بشه آموزش نصب اپ توی آموزشهامون هست

    محمود پاسخ

    سلام یه دستگاه pax s90 دارم وقتی تو شارژ میزارمش علامت نمایشی شارژ روی صحفه نشان داده می شود ولی وقتی روشن یا خاموش کنم علامت نمایشی به همون به همان یک خط نشان میدهد با اینکه باطری و باطری بک آپ سالم هستند مشکل این دستگاه چیست ؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اگه شاژ میشه و میشه کارت کشید پس مشکل نرم افزاری هستش و باید اپ عوض بشه
      اما اگه شارژ نمیشه ایراد از اداپتور یا باطری هستش

    علی پاسخ

    سلام بعد نصب برنامه گاهی مواقعه پیغام get task err no task list میده باید چکار کنیم؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اپ دستگاه باید نصب بشه آموزش نصب اپ توی آموزشهامون هست

    زهره پاسخ

    سلام خسته نباشید مدل کارتخوانمs58هست و میاره no applicationچطور این مشکلو حل کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اپ دستگاه باید نصب بشه آموزش نصب اپ توی آموزشهامون هست

    osi پاسخ

    سلام دستگاه s90 وقتی روشن میکنم مینویسه ped pci certified فقط اینو میاره بردم پیش تعمیرکار هر کاری کرد درست نشد مشکلش چیه دوستم گفت گواهی بین المللیش تموم ش

    سامان پاسخ

    سلام دستگاه من مینویسه ped pcicertified بردم پیش تعمیرکار اپم زد درست نشد مشکل چیه

    سامان پاسخ

    سلام دستگاه من مینویسه ped pcicertified بردم پیش تعمیرکار اپم زد درست نشد مشکل چیه.

    سامان پاسخ

    چرا جواب نمیدید

    حسین پاسخ

    با سلام
    دستگاه اس ۹۰ من دیر تراکنش میکنه دلیلش چی میتونه باشع

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارت رو تعویض کنید

    رضا پاسخ

    سلام،اپ پاسارگاد ورژن ۴۰۱۷۰ روی دستگاه پکس اس ۹۱۰ من نصب نمیشه و خطای sig میده چطور این مشکل رو حل کنم ؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ورژن ۱۶۴ رو نصب کنید ۱۷۰ مشکل داره

    سعید پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من دستگاه s910رو یک هفته ای هس خریدم واسه خودم
    الان دو روز ک همش میزنه تراکنش اصلاحیه انجام نشد
    ی قسمت دیه میزنه سقف تعداد تراکنش های شیفت را تغییر دهید.
    لطفا جوابمو بدین
    ممنون

    سعید سلیمانی پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من دستگاه s910رو یک هفته ای هس خریدم واسه خودم
    الان دو روز ک همش میزنه تراکنش اصلاحیه انجام نشد
    ی قسمت دیه میزنه سقف تعداد تراکنش های شیفت را تغییر دهید.
    لطفا جوابمو بدین
    ممنون

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      تراکنش اصلاحیه با یک موجودی گرفتن حل میشه یعنی روی دستگاه یه موجودی بگیرید

    فرزاد پاسخ

    سلام دستگاه ما تمپر شده بود بعد که برنامه زدیم روشن میشه ولی آنتن نداره بعد از تنظیمات م دستی آنتنشو میاریم بازم میگه ارتباط با مرکز مقدور نمیباشد
    چندبارم سیمکارتشو عوض کردیم بازم کار نکرد
    دستگاهs90

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارتتون رو تعویض کنید اگه مشکل حل نشد ممکنه ایراد سخت افزاری باشه و باید باتیم پشتیبانیتون تماس بگیرید

    علیرضا پاسخ

    سلام خسته نباشین
    دستگاه من s90 هستش و هر دفعه که میره رو حالت ذخیره انرژی و دوباره میخوام تراکنش انجام بدم میگه عدم ارتباط با مرکز و باید روشن خاموشش کنم تا ارتباط برقرار شه ممنون میشم بگین مشکلش چیه

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      باید اپ رو تعویض کنید تا مشکل حل بشه

    اسکندر پاسخ

    با سلام دستگاه من s90 سیاه سفید است مشکل اینه وقتی روشن میکنم No Program مینویسه اپ هم دانلود کردم روی فلش ریختم ولی وقتی وصل میکنم به کارت خوان چیزی بالا نمیاد و صفحه تغییری نمیکنه البته فایل هم از زیپ خارج کردم و مستقیم ریختم داخل فلش ولی بازم فرقی نداره راه کار چیه لطفا راهنمایی کنید با تشکر

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      فلشتون رو چک کنید

    مهدی پاسخ

    سلام دستگاه من s58 هسته یه هفته باهاش کار کردم
    ولی الان میزنه سیم کارت شما شناسایی نشد
    چند بار هم سیم کارت رو در آوردم جا زدم اما بازم می زنه سیمکارت شناسایی نشد

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      شارژ رو چک کنید و سیمکارت رو تعویض کنید

    حسن پاسخ

    سلام کارت کلید چی هست؟ که برای نصب اپ فناوا لازم هست

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      کارت کلید یک کارت مثل کارت سوخت دارای چیپست هستش که توسط شرکتهای psp تولید میشه و برای فعالسازی دستگاه کارتخوان بعد از نصب اپ بکار میره
      شرکتهایی مثل فناوا کارت و پرداخت نوین از این روش برای فعالسازی دستگاه های کارتخوان خودشون استفاده می کنن

    رضا پاسخ

    سلام دستگاه s58 هر سیم کارتی میزارم آنتن نمیده ایراد چیه محل سیم کارت هم اسپره زدم درست نشد/ممنون میشم راهنمایی کنید

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      همه دستگاه های کارتخوان سیار آنتن دهیشون به میزان شارژ باطری رابطه مستقیم داره . اگه شارژ پایین باشه آنتن قطع میشه بزنید شارژ درست میشه

    حسن محمدی پاسخ

    سلام دستگاه من فقط مشکل آنتن دهی داره
    زمان روشن شدن تایم زیادی میزنه در جستجوی آنتن
    زمان تراکنش هم همینطور
    لطفا راهنمایی کنید

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارتتون رو چک کنید اگه درست نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید

    حسن محمدی پاسخ

    دستگاه s58 از یکی از شرکتهای زیرمجموعه پاسارگاد خریدم دو عدد دستگاه هر دو باطریش دو روز بعد قابل استفاده نبود و با شرکت ک چه عرض کنم دوتا تلفن اعتباری دارم ازشون آدرشون هم رفتم سمت شرق آدرس گویا صحت نداشت .تماس گرفتم گفتن باطری شرکت پاسارگاد ۳ روز بیشتر ضمانت ندارد

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      گارانتی دستگاه های کارتخوان ربطی به پاسارگاد نداره و مربوط به شرکتی میشه که ازش خرید کردید اگه دستگاهتون گارانتی نداره ایراد از شرکت فروشندست
      ما زیاد به دوستان توصیه می کنیم از جای معتبر خرید کنن و اپلیکیشن های خرید و فروش کالاهای دست دوم مانند دیوار اعتباری بهشون نیست

    بهمن پاسخ

    سلام رول دستگاه من گیر میکنه بیرون نمیاد صدا میده ولی کاغذ نمیده بیرون تعمیرکار هم نداریم شهر چیکار کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      با پشتیبانتون تماس بگیرید

    lpln پاسخ

    سلام دستگاه اس۹۰ پاسارگاد دارم خطای nand fail:880 میده

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      مشکل سخت افزاری هستش و باید به تعمیرکار نشون بدید

    مصطفی بهرامی پاسخ

    با عرض سلام وخسته نباشید.دستگاه من ارور تمپر میداد بعد به نمایندگی سپردم و از فنا وا کارت به ایران کیش تبدیل کردن که سریع تر عملیات تراکنش انجام بده.در ضمن باطری بکاپ تعویض کردن.الان خیلی سریع و عالی شده...فقط دوتا ایراد داره.وقتی دستگاه روشن میکنم شروع چینی می نویسه و بعد که راه اندازی میشه فارسی میشه. دوم اینکه رسید کاغذ خیلی بزرگ شده و مصرف کاغذ زیاده...ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      هر دو مشکل شما مشکل فنی نیست
      مشکل اول که فرمودین زیان بایوس همه دستگاه های وارداتی به ایران چینی هستش
      و اندازه رسید هم برمیگرده به ورژن اپ مورد نظر
      با پشتیبانتون تماس بگیرید تا اپ رسید کوچیک رو براتون نصب کنه

    امیر حسین پاسخ

    سلام من یه دستگاه s90دارم ۳ روز بیکار بودم و اصلا دستگاه رو روشن نکردم بعد الان اومدم تراکنش کنم دیدم که اسم با شماره تلفن برا یکی دیگس زده میوه فروشی رضا با یه شماره مغازه خود به خود عوض شده و اون تراکنشی که کردم خدارو شکر ۱۰۰۰ تومان لود اونم به حسابم نیامده الان با ۱۶۸۸ تماس گرفتم گفت میان درست کنن میشه بگید چرا اینطوری شده نمیدونم چرا همش استرس دارم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      با پشتیبانیتون تماس بگیرید

    نسترن پاسخ

    وقتی میخوام شارژ بگیرم خطا میده که مبلغ بیش از مجاز و یا MAC نامعتبر میشه خواهش کنم راهنمایی کنید

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ممکنه کارت مورد نظر مبلغ شارژ مورد نظر شما رو پشتیبانی نکنه با یه کارت دیگه تست کنید

    مرتضی پاسخ

    سلام خسته نباشید
    دستگاه من s58 ازش راضی هستم ولی چند روزی هست گزارش نمیده وقتی میخوام گزارش خرید بزنم بعد از وارد کردن رمز و انتخاب نوع گزارش این پیام میاد warning app exception
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اپ رو باید عوض کنید

    بدشانس پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    من دستگاه پوز s58 اینترنتی خرید کردم از یه شرکتی که نمیدونم اسمشو بگم یا نه ولی از همون روز اول به مشکل خورد و فرستادم گارانتی بعد یک ماه برام فرستادن بعد که فرستادن اومد باز بعد چن روز به مشکل خورد. اون بالا نشون نمیده باطری چقدر پره و من نمیدونم چقد باید بذارمش تو شارژ چراغ هم نداره معلوم شه هر موقه نگاه میکنی باطری پره یعنی اون چهار تا خط پره ولی گاهی پیش میاد تراکنش میکشم وقتی میخاد چاپ کنه دستگاه خاموش میشه و کاغذ تا نصفه چاپ میشه و باید حتما شارژر رو بزنم و دوباره روشن کنم. لطفا کمک کنید خودشون اصلا کمک نمیکنن خیلی اذیتم کردن.ممنون

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه کارتخوان سیار پکس S58 یک دستگاه هیبریدی ثابت و سیار هستش که بیشتر برای ثابت بودن طراحی شده و باطری این دستگاه نهایت ممکن بین ۲ تا ۳ ساعت بیشتر جواب نمیده. و شما نمی تونید روی سیار بودن این دستگاه حساب کنید. اپی هم که روی دستگاه نصب هستش بخصوص اپ پاسارگاد برای دستگاه پکس S90 هستش برای همین ایتم باطری کار نمیکنه و شما چه شارژتون ۰ و چه ۱۰۰ باشه دوخط نشون میده. خاموش شدن هم بخاطر خالی شدن شارژ باطریه
      در نتیجه زیاد روی سیار بودنش حساب نکنید و همیشه یه پریز برق کنارتون باشه

    جواد پاسخ

    سلام،خسته نباشید.
    دستگاه کارتخوان s90 گرفتم که جای ۳ سیم کارت داره، اگه از هر اپراتور یک سیم‌کارت بزارم، در صورتیکه یکی از سیمکارتها جواب ندهد، بصورت خودکار روی سیم‌کارت دوم یا سوم سوئیچ میشود یا خیر. با تشکر.

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      خیر فقط سوکت tell sim توی اس ۹۰ کار میکنه

    جاسم الله پرست پاسخ

    با عرض سلام خدمت شما
    میخواستم اپ بزنم پیغام سیگ یا sig میده

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      این ارور دلایل زیادی داره از جمله ورژن بالای دستگاه و اینکه اپ مخصوص به سوییچتون باید روش نصب بشه

    Karen پاسخ

    سلام دستگاه s58 خریدم خرد زمین صفحش آبی شد اما علامت آنتن ونمایشگر و بقیه چیزا رو بالاش داره وهیچ کاری نمیشه باهاش کرد تا روشن میکنی صفحه آبی رو نشون میده لطفا راهنماییم کنید

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      حتما باید باز بشه و چک یشه که آیا قطعات دستگاه از هم جدا شدن یا نه
      حتما به یه متخصص نشون بدید

    مجید پاسخ

    سلام خسته نباشید کاغذ چاپ رسید چطور میشه کوچک کرد s58

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اگه اپدیت مورد نظر شما اومده باشه میشه
      باید با پشتیبانتون تماس بگیرید

    مرتضی پاسخ

    سلام،تاریخ دستگاه سال رو ۱۳۱۰۰نشون میده ،بروز رسانی هم درستش نکرد،چاره چیه؟مدل s90

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اپ جدید باید نصب بشه

    رضایی پاسخ

    سلام
    برای مشکل تاریخ جدید که ۱۳۱۰۰ نشون میده
    چه اپ ی باید بزنیم ؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه باید بروز بشه در صورتیکه بلیدی اپش تو نت سایت هست در صورتیکه بلد نیستید نصب کنید با پشتیبانتون تماس بگیرید

    رضا پاسخ

    سلام دستگاه من تاریخ بروز نیست باید چه کار کرد

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه باید بروز بشه در صورتیکه بلیدی اپش تو نت سایت هست در صورتیکه بلد نیستید نصب کنید با پشتیبانتون تماس بگیرید

    حمید پاسخ

    سلام تاریخ دستگاه s58
    میزنه ۱۳۱۰۰٫اگر نرم افزار اپدیت نشه.مشکلی پیش میاد؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه باید بروز بشه در صورتیکه بلیدی اپش تو نت سایت هست در صورتیکه بلد نیستید نصب کنید با پشتیبانتون تماس بگیرید

    حمید پاسخ

    سلام تاریخ دستگاه s58
    میزنه ۱۳۱۰۰٫اگر نرم افزار اپدیت نشه.مشکلی پیش میاد؟
    به همین صورت بمونه

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه باید بروز بشه در صورتیکه بلیدی اپش تو نت سایت هست در صورتیکه بلد نیستید نصب کنید با پشتیبانتون تماس بگیرید

    Majid پاسخ

    سلام s90. دستگاهم میخوام اسم فروشگاه تو رسیدمو عوض کنم تو تنظیمات میشه یا باید ببرم جایی که خریدم دستگاه رو باتشکر

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      باید با پشتیبانی تماس بگیرید برای تغییر نام

    Majid پاسخ

    سلام دستگاه سیاره s90 اگر مدام تو شارژ بزارم باطری خراب میشه چون رو میزه هر وقت میخوام بیام کارت بکشم شارژش تموم شده خاموش شده میشه مدام. بزارم تو شارژ

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      هفته ای یکبار باید از شارژ در بیارید و بزارید خالی بشه
      اما اگه زیاد تو شارژ نباشه بهتره

    مسعود پاسخ

    سلام من یه دستگاه s58 دارم که تاریخ رو اشتباه میزنه به جای ۱۴۰۰ میزنه ۱۳۱۰۰ مشکل چیه ؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      باید اپ مورد نظر رو نصب کنید

    تیام پاسخ

    سلام یه دستگاهs58دارم خیلی سرعت تراکنش ضعیف است چکر کنم درست بشه یه s90 داشتم عالی بود رفتم که تعمیرش کنم گفتن s58هم مثلs90 سرعت و همه چیش خوب هست اما واسه من اینطور نیست چکار کنم ایا با ابدیت کردن یا تعمیر درست میشه من فقط مشکل سرعت عملکرد تراکنش دارم و خیلی معطل میکنه.
    با تشکر

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اپدیت و تغییر سیمکارت تاثیر داره انجام بدید مشکلتون حل میشه

    قانع پاسخ

    سلام
    دستگاه من s90 هست توی فصل گرما وقتی دستگاه گرم میشه نمیشه استفاده کرد مینویسه جستجوی شبکه
    میارم خونه کمی خنک میشه مشکلی نداره

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      احتمالا دستگاهتون مشکل سخت افزاری داره
      اپ دستگاه رو به روز کنید اگه درست نشد باید یه تعمیرکار چکش کنه
      چون دستگاه های کارتخوان اصولا داغ نمیکنن

    رضا نوبری پاسخ

    سلام کابل شارژ دستگاه قطعی داشت .دستگاه تمپر شد طبق آموزش رمز دادم و اپ خریداری کردم ولی دستگاه s58 وقتی روشن میکنم این نوشته No Program میاد حالا باید چه کار کنم لطفا راهنمایی کنید

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      طبق آموزش اپ رو از طریق فلش روی دستگاه کارتخوان نصب کنید

    rasool87 پاسخ

    سلام
    دستگاه من s90 رنگی هست و برمامه موجود در سایت را دانلود کردم .پس از اتصال یو اس بی صفحه delate all app , us puk ,app pakage آمد پس از پاک کردن برنامه زمانی که app pakage را اجرا می کنم نوشته pasargad-pos verify app میاد و بلافاصله failed to verify signature میاد.
    مشکل از کجاست؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ورژن دستگاه شما بالاست و باید اپ مخصوص دستگاه های ساین شده رو دانلود کنید البته ممکنه اپ مربوط به شرکت خودتون رو هم دانلود نکرده باشید مثلا اگه دستگاه شما ایرانکیش هستش باید حتماً ایرانکیش نصب کنید در غیر اینصورت با ارور ساین ماجه میشید

    rasool87 پاسخ

    سلام
    مشکل دستگاه من حل شد.لطف کنید که همراه فایل زیپ شده آپ پاسارگاد برای پور های s90 رنگی فایل pukرا هم قرار بدید.
    من در دستگاه خودم ابتدا فایل puk ورژن قدیمی آپ پاسارگاد که در قسمت بالا (توضیحات) قرار داره اجرا کردم و بعد پکیج جدید را بدون مشکل اجرا و نصب کردم.

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      چشم اگه نبود میزاریم

    رضا پاسخ

    سلام ، من اس نودهای زیادی رو تغییر سوییچ دادم ، مثلا اس نود ایران کیش رو فناپ زدم یا فناپ رو پارسیان زدم .. اما اس نود پرداخت نوین سیاه سفید رو هیچ اپی نتونستم بزنم و خطای ساین میده ... میشه راهنمایی کنید چطور میتونم تغییر سویبچ بدم؟ ورژن پایین هستن ، کارت کلید هم دارم ،نرم افزتر تغییر سریال هم دارم ... ممنون میشم راهش رو بهم بگین

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه های پکس کنار برنامه اصلی باید یه برنامه دیکه بنام puk روشون نصب بشه که برنامه امنیتی دستگاه هستش و روی بایوس میشینه
      اگه puk شرکت خاصی روی دستگاه بشینه دیگه نمیشه اپ شرکت دیگه ای رو روش نصب کرد و تنها راه پروگرم کردن بایوس هستش

    کمالی پاسخ

    سلام دستگاه من s58هست و از لحظه اولی که خریدمش خطا در برقراری ارتباط میده،سیم کارت ایرانسل رو که اصلاً نمیخوند همراه اول گذاشتم هر دو رو هم قبل از گذاشتن توی گوشی تست کردم،مشکلی ندارن به اینترنتم وصل میشن،پس ایراد از سیمکارت نیست چیکار کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      شارژ باطریتون رو چک کنید اگه درست نشد ایراد از انت دستگاه هستش و باید به یک تعمیرکار نشون بدید

    رضا پاسخ

    اس نود سیاه سفید پرداخت نوین رو چطور میشه پاسارگادی کرد؟ ورژن پایین هست ... هر اپی میزنم خطای ساین میده

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سوییچ رو باید عوض کنید و باید با پشتیبانتون تماس بگیرید
      برای ساین هم باید بایوس پروگرم بشه

    علی پاسخ

    سلام تو تنظیمات شماره تلفن رو عوض میکنم ولی بعد از خاموش روشن شدن دستگاه باز همون شماره قبلی میشه باید چیکار کنم؟
    و میشه اسم کارت خوان را عوض کرد؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      خیر نمیشه و باید حتما سیستمی عوض بشه

    مهدی پاسخ

    سلام خسته نباشید رمز کارتخوان من مسدود شده با اپراتور تماس میگیرم و کد رو دریافت میکنم ولی بازنشانی رمز رو که میزنم مینویسه خطا در بازنشانی قبلا بار ها انجام دادم ولی الان نمیشه مشکل چیه؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اگه جواب نمیده اپ دستگاه رو دوباره نصب کنید

    مهدی پاسخ

    سلام دستگاه s90 من مشکل سویچ ارور داره وقتی وار منو مدیر میشم و تنظیمات وقتی تنظیمات سویچ ارور و ارتباط را تایید میکنم دستگاه بازم همون ارور را میده

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سوییچ پرداخت نوین فعلا با مشکل مواجه شده و سراسری قطع شده

    رضا پاسخ

    سلام آپ ایران کیش نصب کردم بعد از راه اندازی مجدد warning!app exception میاد چکار کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ممکنه درست نصب نکرده باشید یه بار دیگه نصب کنید

    خبات پاسخ

    دستگاە رو چە جوری بی صدا کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اگه سوییچتون پاسارگاد هستش عدد ۴ رو بزنید و اگه ایرانکیش برید تو تنظیمات فروشنده

    ارسلان پاسخ

    سلام میشه سریال s90 بایوس بالای ۳۶ رو عوض کرد.

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      با پروگرم کردن بعضی مدل ها رو میشه عوض کرد

    ارسلان پاسخ

    سلام
    سریال دستگاه D210 رو چجوری عوض میکنند؟

      payacom پاسخ

      فایل مربوطه تو قسمت دانلود هاست میتونید دانلود کنید

    امیر پاسخ

    سلام
    دستگاه من شارژ نمیشه،چراغش روشن نمیشه و حتی چندتا شارژرم امتحان کردم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      احتمالا سوکت شارژ مشکل داره در هر صورت باید ببرید تعمیرگاه

    میثم احمدی پاسخ

    سلام رمز ریست کردن دستگاه های۷۲۱۰ رو میخواستم
    میخوام اپش رو عوض کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ادمین ۱ : ۷۵۸۲۴۱
      ادمین ۲ : ۱۴۲۸۵۷

    Reza پاسخ

    سلام خسته نباشین
    دستگاه من از وقتی خریدم همراه اول گذاشتم وقتی روشن میشه میزنه در حال بررسی سیمکارت و سریع آنتن میگیره اما بعضا توی تراکنش ها خطا میداد
    برا همین جدیدا یه ایرانسل گذاشتم ولی اکثرا وقتی روشن میشه حدود 1 دقیقه روی بررسی سیمکارت میمونه.. بعد آنتن میگیره.. بعضی وقتام اصن آنتن نمیگیره.
    سیم رو سوزوندم یکی دیگه گرفتم بازم همینه
    بنظرتون مشکل از کجاست؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمارت رایتل رو تست کنید اگه باز هم جواب نداد اپ رو عوض کنید

    حسین پاسخ

    سلام وریفون 680دارم خطای اتصال به سرور میزنه هنگام روشن شدن وگاهی هم بعد کارت کشیدن و زدن رمز رو این قسمت هنگ می‌کنه علت چیه

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      بیشتر خطاهای وریفون680 از سیمکارت هستش سیمکارت رو چک کنید و در صورت لزوم تعویض کنید و حتما هم باطری دستگاه شارژ داشته باشه اگه مشکل حل نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید

    سالار پاسخ

    سلام و احترام.هزینه به روز رسانی دستگاه کارت خوان s90 و رفع تمپر و رفع puk حدودا طبق تعرفه نمایندگی های فروش کارت خوان چقدر هست؟ممنون

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      تعرفه خاصی وجود نداره و بسته به نوع ایراد دستگاه ممکنه از 150 شروع بشته تا 500

    مهدی زارع پاسخ

    سلام،چرا تاریخ نرم افزار به جای ۱۴۰۰، ۱۳۱۰۰ است.این مشکل حل نمیشود. با تشکر

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      نرم افزار باید بروز بشه

    محمدرضا پاسخ

    سلام.دستگاه s58هنگام چاپ کاغذ خاموش می شود.

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      باطری و شارژر رو چک کنید

    Pedram پاسخ

    سلام دستگاه s90رو میزنم شارژ صفحه میاد ولی شارژ نمیشه باطری و شارژرش رو هم عوض کردم درست نمیشه مشگلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنین

    Pedram پاسخ

    سلام دستگاه s90رو میزنم شارژ صفحه میاد ولی شارژ نمیشه باطری و شارژرش رو هم عوض کردم درست نمیشه مشگلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنین مرسی

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      اگه شارژر و باطری رو تعویض کردید و درست نشده پس حتماً ایراد از سوکت شارژ هستش

    رضا پاسخ

    سلام دستگاه من وقتی کارت میکشی ،میزنه در حال ارتباط اما وقتی صفحه در حال ارتباط میره صفحه خرید نمیاد که باید دوباره کارت بکشی اما بازم نمیشه کارت بکشی مشکل از کجاست

    رضا پاسخ

    سلام
    دستگاه من کارت میکشی میزنه در حال ارتباط اما بد از این حرف دیگه صفحه خرید نمیاره میره صفحه اصلی،مشکل از کجاست ؟

    جهان پاسخ

    سلام کارتخان ما s58 مشکل اول کارت میکشم میگه تلفن وصل نیست دوم موقع کارت کشیدن کلید اول که خریدباشه رانداره ممنون

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      باید حتما باید با پشتیبانتون تماس بگیرید

    مهدی پاسخ

    سلام من کارتخوان s58 دارم
    ۱ ماه کار نکرده
    الان مشکل پیدا کرده
    وقتی روشن میشه رمز میخواد .۹۸۷۶ رو میزنم
    بعد SELF-TEST و SUCCESS
    و بعد چند کلمه چینی روی صفحه میمونه

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه شما تمپر شده و باید ببرید ایراد رو براتون پشتیبان برطرف کنه

    مجید عبدالعی پاسخ

    سلام
    صدای کلید دستگاه و چجوری قطع کنم .و همچنین نور صفحه چطور کم کنم .یا وقتی با دستگاه کار نمیکنیم صفحه خودش خاموش بشه. بخاطر مصرف باطری

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      صدای کلید با عدد 4 روشن و خاموش میشه
      نور صفحه هم تو تنظیمات هستش

    محسن پاسخ

    سلام دستگاه من به جای اسم مغازه فامیلمو نوشته الان میخام تغییرش بدم باید چیکار کنم. به شرکت گفتم گفت هزینه میگیرن درست میکنند.

    رمز مدیر هم اگر دارید ممنون می شوم اعلام کنید

    با تشکر

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      برای تغییر نام با پشتیبانی روی رسید دستگاهتون تماس بگیرید اسم رو براتون تعویض می کنن

    امیرحسین پاسخ

    سلام ببخشید کارت خوان ما رسیدش کم رنگه میخاستم پررنگش کنم باید چیکارکنم؟؟؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      بازریشو چک کنید پر باشه و رول رو هم عوض کنید اگه درست نشد پرینتر باید تعویض بشه

    عبدالله. پاسخ

    دستگاه من‌میگوید حافظه پر شده ...کار نمیکنه!

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      باید برنامه تعویض بشه

    آدم پاسخ

    سلام ... دستگاه اس 58 هست که وقتی روشنش کردم علامت ped. tampered و pls. Input pwd نوشته شده چکار کنم اگه فوری جواب بدین ممنون میشم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ارور تمپر یه مشکل سخت افزاری هستش با نرم افزار میتونید موقتی ایراد رو برطرف کنید اما در کل باید ببرید تعمیرگاه
      آموزش نصب اپ پکسhttps://www.payasamaneh.ir/news/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%ae%d8%b7%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%85%d9%be%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1/

    محمد پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشید دستگاه من ارور تمپر رو میده باید چی کار کنم؟

    Abolfazl پاسخ

    سلام دستگاه من رو صفحه اش علامتPED TAMPERED PLS INPUT PWD رو میاره هرچی هم رمزشو میزنم جواب نمیده باید چکار کنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      مشکل دستگاهتون سخت افزاری هستش و نیازمند اینه که یه متخصص ببیندش

    مسعودجهانگیری پاسخ

    سلام.دستگاه منs58 هست.همه چیش اوکیه فقط خریدکه میکنیم خطا میده.موجودی وشارژهم نمیده.مشکل چیه؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      هر خطایی مشکل خاصی رو نشون میده و خطاها متفاوتن باید ببینید چه خطایی میده

    مهدی حیدری پاسخ

    سلام کارت نمی کشه پایین صفحه نوشته نیاز به تسویه با مرکز

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارت رو چک کنید و یک موجودی روی دستگاه با هر کارتی که دارید بکشید فرقی نمیکنه چه کارتی و یا تو قسمت فروشگاه نیاز با تسویه با مرکز رو بزنید

    محمد پاسخ

    سلام
    دستگاه S58ایران کیش دارم رو صفحه علامت قفل اومده و هیچ کارتی کشیده نمیشه تو قسمت مدیر رمز 1356 رو که میزنم کار نمیکنه باید 5رقم باشه رمز رو میدونید چیه؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      فقط باید با پشتیبانتون تماس بگیرید

    بهروز پاسخ

    سلام
    دستگاه من رسید رو میزنه موفق اما چاپ نمیکنه مجبورم بعد هر تراکنش داخل من رو نگاه کنم موفق بوده یا نه هر کاری میکنم چاپ نمیکنه
    چیکار باید کنم
    مدل s90 هستش

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      پرینتر دستگاه مشکل داره باید تعویض و یا تعمیر بشه

    ناصر پاسخ

    سلام بنده سریال دستگاه اس58 روعوض کردم .دستگاه پس ازبالاامدن بالای صفحه نوشته s.n123456456445 4D32578
    وهمینجاهنگ کرده راه چاره چیه یکدنیا ممنون

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه کارتخوان سیار شما باید پروگرم بشه

    جعفری پاسخ

    دستگاه خاموش شده و میزنم تو شارژ روشن نمیشه

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      شارژر رو چک کنید درست نشد ببرید پیش کسی که ازش خریدید

    محمد پاسخ

    سلام دستگاه s90دارم روصفحه مینویسه شبکه موجودنمیباشد
    مشکلش چیه. درضمن علامت قفل بالای صفحه روشنه

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارت رو تعویض کنید

    elnaz پاسخ

    سلام.
    من دستگاه اس 90 دارم/وقتی پیغام نداشتن برنامه رو زد آپ رو خریداری کردم.وقتی فلش رو میزنم گزینه پاسارگاد نداره.فقط گزینه puk و pax رو داره.برنامه هم که طبق ویدیو انجام دادم بعد از نصب که پرینت اومد شماره پایانه و شناسه فروشگاه رو عدد 0 زده/مجدد اپ جدید رو خریداری کردم که اونم ورژنش نخورد.علت رو میفرمایید؟

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      شما اپ رو درست نصب کردید برای فعال سازی باید پایانه و پذیرنده رو دستی وارد کنید توی آموزش هامون هست اگه پایانه و پذیرنده ندارید باید از کسی که دستگاه رو ازش خریداری کردید تهیه کنید

    جلال پاسخ

    سلام دستگاه من s58هست موقعی کارت میکشم جواب میده ولی کارت بعدی که می‌خوام بکشم یک دقیقه طول می‌کشه می‌نویسه درحال تسویه بامرکز

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارت رو تعویض کنید

    الهام آدینه وند پاسخ

    باسلام
    من یک دستگاه کارتخوانs910دارم خواستم بپرسم زمان شارژش چند ساعته
    ویک سوال دیگه داشتم اشکال نداره بیشتر مواقع خاموشش میکنم

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      بسته به نوع شارژرتون بین 2 تا 3 ساعت فول شارژ میشه و وقتی استفاده نمیکنید خاموشش می کنید هیچ موردی نداره

    elnaz پاسخ

    سلام.
    دستگاه s90 که مشکل نصب پایانه و پذیرنده داشتم با راهنمایی شما حل شد/
    دستگاه بعدی رو که مشکل تاریخ داشت خواستم اپ رو نصب کنم اما زبان چینی هست و داخل اپ خریداری شده فایل فونت نداره/یعنی دوتا برنامه خریدم هردو نداشت/بعد که در دستگاه دومم puk رو دلیت کردم دستگاه به زبان چین 6 گزینه زده و یه پیغام میاد که عدد 21 رو نشون میده/چه کنم؟سپاس

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ببینید دستگاه پوز تمپر نباشه چون اگه پوز تمپر باشه نمیشه اپ زد و مشکل سخت افزاری هستش

    elnaz پاسخ

    سلام.دستگاه که گفتم زبان چینی هست و برنامه مشکل داره رو درست کردم/
    به این طریق که عدد 21 که نشون میداد رو صفحه پیغامی بود که میگفت سال 2021 هستیم.
    ورژن 14070 چون وقتی به دستگه میزدیم برای نصب چون باید puk رو که نصب میکردیم از صفحه خارج میشدیم دستگاه خطا میداد.
    اما ورژن 14080چون همه ی کارهای نصب داخل یه مجموعه بود و از صفحه خارج نمیشدیم با موفقیت نصب شد.
    امیدوارم متوجه توضیحاتم شده باشید.خداروشکر مشکل حل شد.سپاس

      payacom پاسخ

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که مشکلتون حل شد

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش support
به پشتیبانی نیاز دارید؟
درخواست پشتیبانی
Please Wait
Please Wait