کارتخوان‌ سیار - پوز سیار - معتبرترین فروشگاه کارتخوان و پوز سیار
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خطاهای رایج کارتخوان های سیار و آموزش رفع آنها در سال 1401

خطاهای رایج کارتخوان های سیار

خطاهای رایج کارتخوان های سیار و آموزش رفع آنها

خطاهای رایج کارتخوان های سیار ، کارتخوان های سیار نیز همانند دیگر وسایل الکترونیکی دیگری بسته به عوامل خاصی خراب یا فرسوده می شوند که عمده ترین ضربه و آبخوردگی و گرد و غبار است

هنگام استفاده از کارتخوان های سیار ممکن است با خطاهایی مواجه شوید.این خطاها در اکثر موارد نرم افزاری بوده و با ترفند هایی می توان این گونه خطاها را برطرف کرد.با ما همراه باشید.

برند وریفون (وریفون ۶۷۰ و وریفون ۶۷۵ و ریفون ۶۸۰) در نرم افزار شرکت فناوا کارت

رفع ارور خطای نا مشخص فایل

اصلی ترین عامل بروز این خطا ضربه است که به تمپر شدن دستگاه کارتخوان می انجامد.tamper به معنی دستکاریست و این خطا زمانی بروز می کند که دستگاه دستکاری شده باشد. در بیشتر مواقع همگام ضربه خوردگی نیز این خطا روی می دهد و تنها راه حل برای رفع این خطا ارسال به تعمیرگاه مطمین می باشد.

رفع ارور پذبرنده کارت نامعتبر است

این پیغام یک خطا نیست و در اصل پیغام سوییچ نبودن دستگاه به سیستم بانکی است . در صورت بروز این مشکل با شرکت پشتیبان و با فردی که دستگاه را او خریداری کرده اید برای رفع آن تماس بگیرید.

رفع ارور خطای اتصال به پورت سرور

خطاهای رایج کارتخوان های سیار

این خطا مربوط به اتصال سیمکارت در دستگاه است و در صورتی که با این خطا مواجه شدید خواهید دید که دستگاه هیچ آنتنی ندارد. جهت رفع این مشکل ابتدا محل قرار گیری سیمکارت را چک کنید، سیمکارت باید در سوکت SIM قرار گرفته باشد. پایه های جای سیمکارت را بررسی کنید شاید زیادی خم شده باشد و با یک چاقوی ضریف پایا ها را کمی به بیرون خم کنید تا اتصال برقرار شود (مواظب پایه های جای سیمکارت باشید بسیار حساسند و با کوچکترین فشاری شکسته می شوند) سیمکارت را در محل خود کاملاً محکم کنید تا تکان نخورد و حرکت نکند .

در صورتی که مشکل حل نشد راه دوم که تعویض سیمکارت است را تست کنید مثلاً اپراتور سیمکارت را عوض کنید و در صورتی که مشکل کماکان پا برجا بود مشکل از سخت افزار دستگاهست و باید توسط تعمیر کار مشکل حل شود.

رفع خطای ورود به سیستم و رفع خطای اتصال برقرار نشد

این خطاها عمدتاً بدلیل بروز مشکل در سیمکارت اتفاق می افتد و احتمالا باشارژ کردن سیمکارت دستگاه قابل رفع شدن است. در صورتی که همچنان با این خطا مواجه بودید با شرکت سوییچ کننده دستگاه خود تماس بگیرید.

رفع خطای رمز نا معتبر است

این خطا در هنگاه قطه شدن سرور شرکت PSP باسرور شرکت شاپرک اتفاق می افتد و به ندرت اتفاق می افتد حتی ممکن است سالها با این خطا مواجه نشوید اما در صورت بروز این خطا بعد از اطمینان از رفع مشکل شرکت با یک پیکربندی بر روی دستگاه مشکل حل می شود.

رفع خطای۱۲ در وریفون ۶۷۵ و ریفون ۶۸۰ در نرم افزار شرکت پاسارگاد

این خطا از طرف شرکت سوییچ کننده دستگاهست و در هنگام بروز این خطا با شرکت پشتیبان تماس بگیرید.

برند پکس (پکس اس۹۰، پکس اس۹۱۰، پکس D۲۱۰) در نرم افزار فناوا

رفع خطای ارتباط برقرار نشد

این خطا عمدتاً از طرف شرکت سوییچ کننده بوجود می آید و اصلی ترین دلیل آن قطعی موقتی سیستم است. البته اتصال دستگاه نیز باید چک شود و امکان دارد مشکل از سیمکارت دستگاه باشد که تعویض و جایگزین کردن آن نیز پیشنهاد می شود.

رفع خطای لطفاً منتظر بمانید

این خطا که بیشتر در دستگا های پکس مدل S910 و D210 اتفاق می افتد دلیل جالبی دارد. دلیل اصلی این خطا که البته ما آن را خطا نمیدانیم این است که در ورژن های جدید نرم افزاری که شرکت فناوا کارت برای این دستگاه ارائه داده تاکید زیادی بر روی مصرف باطریست و البته کوچک کردن رسید فروشگاهی. خطاهای رایج کارتخوان های سیار

از ورژن ۳۱۰ شرکت فناوا به بعد عمدتاً شاهد این خطا هستیم و دلیل آن این است که زمانی که دستگاه روشن است و ۳۰ دقیقه بیشتربا دستگاه تراکنش انجام نشود دستگاه بصورت خودکار آنتن راقطع می کند تا در مصرف باطری صرفه جویی شود. برای رفع این خطا یک دقیقه قبل از کارت کشیدن دکمه سبز را فشار دهید تا دستگاه از حالت خواب بیرون آمده و آماده به کار شود. خطاهای رایج کارتخوان های سیار

رمز ترمینال مسدود شده است

رمز ترمینال مسدود شده است از جمه خطاهای رایج کارتخوان های سیار و اصولا در دستگاه های شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد نمایان می شود و دلیل آن نیز استفاده از رمز اشتباه ترمینال جهت گزارشگیری و ورود به منو فروشنده می باشد.

راه حل رمز ترمینال مسدود شده است: از دو طریق می توان این مشکل را حل کرد. راه اول تماس با شرکت پشتیبان و شماره 02123505 و ارتباط با اپراتور شرکت جهت دریافت کد یکبارمصرف برای بازنشانی رمز فروشنده و راه حل دوم استفاده از نرم افزار ساینار و دریافت کد یکبارمصرف از طریق نرم افزار است

مراحل آن بدین صورت است که کد یکبارمصرفی که از نرم افزار و یا اوپراتور شرکت دریافت کرده اید را با وارد شده به منو فروشنده > ترمینال > بازنشانی رمز وارد میکنید و رمز دستگاه کارتخوان شما به 1234 تغییر پیدا میکند.

توجه : در دستگاه های برند وریفون ریست رمز فروشنده در منو پیکربندی قرار دارد. با وارد شده به منو پیکربندی میتوانید رمز فروشنده را ریست کرده و به 1234 بازگردانید. برای یافتن رمز سرپرست در دستگاه های کارتخوان وریفون پاسارگاد باید دورقوم آخر سریال دورقم روز و دو رقم ساعت را وارد کنید.

رمز سرپرست، مدیر و فروشنده کارتخوان

هر شرکتی بسته به نوع نرم افزار خود رمزهای سرپرست متفاوتی دارد

پاسارگاد همه دستگاه های: دورقم آخر سریال دو رقم روز دورقم ساعت

فروشنده : 1234

ایرانکیش : در ورژن های قدیمی 1356و در ورژن های جدید تماس با تیم پشتیبانی

فروشنده : 0000

پرداخت نوین: سرپرست 2222

فروشنده : 1111

فناوا : برای سرپرست تماس با اوپراتور شرکت

فروشنده : 1111

قفل شدن دستگاه کارتخوان

بیشتر دستگاه های کارتخوان سیار بخصوص برند وریفون روان بودن دستگاه رابطه مستقیمی با آنتن دهی دستگاه دارد و زمانی که شما آنتن خوبی نداشته باشید ممکن است دستگاه هنگ کند و در بعضی مواقع باعث قفل شده دستگاه کارتخوان می شود.

تنها راه حل این مشکل این است که دستگاه کارتخوان سیار را خاموش و روشن کنید و اگر خاموش نشد باطری را جدا کرده و دوباره متصل نمایید و دوباره روشن کنید. لازم به ذکر است برای اینکه دوباره این مشکل بوجود نیاید می توانید نوع اپراتور سیمکارت خود را تغییر دهید.

ped tampered pls input pwd یعنی چه

کلمه تمپر در زبان فارسی به معنی دستکاری می باشد و زمانی که دستگاه کارتخوان سیار شما با این ارور مواجه شده یعنی سخت افزار دستگاه مورد دستکاری قرار گرفته. البته لازم است بگوییم که منظور از دستکاری ور رفتن با دستگاه نیست منظور یک ایراد سخت افزاریست که معمولا از طریق ضربه و یا رطوبت و نوسانات ولتاژ برقی بوجود می آید.

در بعضی موارد نیز ممکن است با تعویض باطری بکاپ این ایراد برطرف شود و البته ایراداتی که از طریق ضربه و یا رطوبت باعث تمپر دستگاه کارتخوان سیار شما شود حتما باید توسط یه تعمیرکار ماهر مورد بررسی دقیق برد قرار گیرید.

خطای pos tampered pls reboot

پوز تمپر یکی از مهمترین خطاهای رایج کارتخوان های سیار می باشد و در صورتی که با این خطا و ارور مواجه شدید بایوس و برد شما مشکل اساسی پیدا کرده و حتما دستگاه باید بصورت سخت افزاری پروگرم شود و هیچ راه نرم افزاری وجود ندارد. در برند پکس اگر ورژن مانیتور بایوس بالا باشد حتی با پروگرم کردن هم مشکل حل نمیشود و تنها راه تعویض برد اصلی دستگاه می باشد. خطاهای رایج کارتخوان های سیار

رفع خطای کارتخوان no program

این خطا و ایراد از جمله خطاهای رایج کارتخوان های سیار و ثابت می باشد و بیشتر مواقع زمانی که دستگاه تمپر می شود نمایان می شود. این خطا به دو صورت no program و یا no aplication در برند های پکس و در وریفون download needed *go file not found قابل رویت است.

برای حل این مشکل و نصب اپلیکیشن برند پکس و نصب اپلیکیشن برند وریفون آموزشهای ما را دنبال کنید

ریست دستگاه کارت خوان

در بیشتر شرکت های psp بازگشت به تنظیمات کارخانه تعبیه نشده و تنها راه فلش کردن اپ دستگاه و نصب دوباره اپلیکیشن دستگاه می باشد. اما در سوییچ پاسارگاد تنظیمات پیشفرض در نظر گرفته شده و با انجام این عمل دستگاه به تنظیمات پیش فرض برمیگردد.

توجه مهم : در صورتیکه دستگاه را به تنظیمات پیشفرض برگردانید اطلاعات پایانه و پذیرنده دستگاه پاک می شود و در صورتیکه این اطلاعات را ندارید می توانید از پشتیبان خود این اطلاعات دریافت کنید.

مراحل انجام تنظیمات پیشفرض

برند پکس: منو > پیکربندی > پیکربندی بانکی > تنظیمات پیشفرض > رمز دستگاه : دورقم آخر سریال دو رقم روز دورقم ساعت

برند وریفون: منو > رمز دستگاه : دورقم آخر سریال دو رقم روز دورقم ساعت > تنظیمات پیشفرض

خطای آغاز روز کاری جدید

خطای آغاز روز کاری جدید بیشتر در دستگاه های کارتخوان سیار پکس S910 به چشم میخورد و دلیل آن مچ نبودن اپ دستگاه با ورژن بایوس دستگاه هست. تنها راه رفع این خطا پروگرم کردن بایوس است

خطای پیکربندی

خطای پیکربندی معمولا زمانی اتفاق می افتد که اپ دستگاه نصب شده است، اما دستگاه راه اندازی نشده. یکی دیگر از علت های آن ارور در اپ دستگاه می باشد.

برای حل این مشکل برای ارور اول باید برای راه اندازی اپ دستگاه با پشتیبان مربوطه تماس بگیرید و در صورتی که با ارور دوم مواجه شدید تنها راه نصب دوباره اپ می باشد.

تراکنش اصلاحیه انجام نشد

تراکنش اصلاحیه انجام نشد نیز از جمله خطاهای رایج کارتخوان های سیار است که در اکثر کارتخوان ها دیده می شود. دلیل آن عمدتا بخاطر انجام تراکنشیست که در گیر کرده و با مرکز تصویه نشده. و دلیل آن نیز در مربوط به سیمکارت دستگاه کارتخوان شما و قطع ارتباط با مرکز است. در صورتیکه شارژ سیمکارت شما تمام شده باشد و یا سیمکارت دستگاه شما مورد خاصی داشته باشد با این خطا مواجه می شوید.

برای حل این مشکل تنها کافیست سیمکارت خود را بر روی یک گوشی موبایل قرار دهید و شارژ مبلغی و وضعیت اتصال آن به اینترنت را چک کنید و از قطع نبودن سیمکارت اطمینان حاصل کنید. در صورتیکه با چک سیمکارت مشکل حل نشد سیمکارت را تعویض نمایید و خواهید دید که مشکل برطرف شده و دستگاه دوباره قادر به انجام تراکنش می باشد.

در بعضی مواقع انجام اطلاحیه خود بخود انجام نمی شود و شما نیاز دارید به صورت دستی این کار را انجام دهید. به دو صورت می توان این کار را انجام داد. روش اول گرفتن یه موجودی با دستگاه می باشد. این عمل تراکنش اصلاحیه را برطرف می کند و روش دوم بدین صورت است که در منو فروشنده تراکنش اصلاحیه به چشم می خورد. با این آیتم می توانید تراکنش اصلاحیه را بعد از چک و تعویض سیمکارت برطرف کنید.

در صورتیکه با سوالی مواجه شدید در زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید تا همکاران ما شما را رهنمایی کنند و دیگر دوستان نیز در صورتیکه با همان مشکل روبرو شدند بتوانند مشکل خود را مرتفع کنند

بازدیدها: 14566

64
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    حسین اسفند 30, 1399 پاسخ

    سلام وریفون ۶۸۰دارم ابتدای روشن شده خطای ارتباط با سرور میزنه اما بعدش آنتن دهی دارم و تراکنش هم انجام میده تست سیم کارت هم زدم اوکیه علت چیه

    آوات فروردین 12, 1400 پاسخ

    سلام کارتخوان من یک بار که کارت میکشی ده بار خطای دریافت میدهد لطفا راهنمیایم کنید کلافه شدم از دستش

      payacom فروردین 12, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارتتون رو تعویض کنید اگه مشکل حل نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید

        مسعود مهر 30, 1400 پاسخ

        پشتیبانی که کارت ولید داره باید بیاد راه اندازیش کنه،

          پایا پوز مهر 30, 1400 پاسخ

          بله

    مسعود فروردین 23, 1400 پاسخ

    سلام خسته نباشید
    دستگاه من s90 هست هی میزنه خطای اپراتور چیکار باید کرد؟

      payacom فروردین 24, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      با اپراتورتون تماس بگیرید

    Ebo اردیبهشت 5, 1400 پاسخ

    سلام کارت خوان اس ۹۱۰ دارم نمیتونم فیش پرداخت کنم کد ۰۳ میزنه

      payacom اردیبهشت 6, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      برای حل این مشکل با پشتیبانتون تماس بگیرید

    مجیدی اردیبهشت 20, 1400 پاسخ

    خطای ۵۸ چطور باید رفع کرد

      payacom اردیبهشت 20, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      دستگاه اس58 خطاهای متعددی داره و هر کدوم به یک شکل حل میشن

        یحیی رنجبری آبان 17, 1400 پاسخ

        من سه ساله ازین کارتخوان استفاده میکنم خیلی راضی بودم چرا قبلا اینجوری نبود بعد از بروزرسانی اینجوری شد مشتری‌ها و خودم کلافه شدیم 30 ثانیه صبر نمیکنند لطفاً راهنمایی کنید دگمه سبز را قبل از کارت کشیدن میزنم بازم مشکل حل نمیشه کاش آپدیت نمیکردم دوبار هم بردم نمایندگی مشکل حل نشده

          پایا پوز آبان 18, 1400 پاسخ

          دوست عزیز اگه می بینید اذیت میشید تنها راه تغییر سوییچ و یا برگشت به اپ قبلی هستش
          میتونید برای این کار با شرکت پشتیبانتون تماس بگیرید

            یحیی رنجبری آبان 18, 1400

            دوبار بردم پیش نمایندگی میگه برنامه قبلی را زدم ولی من میدونم نزده یعنی دیگه نمیتونه بزنه تصمیم گرفتم از فن آوا کارت مهاجرت کنم

            پایا پوز آبان 18, 1400

            مشکلی نیست باهاشون تماس بگیرید و بگید بیارن روی پاسارگاد و یا ایرانکیش

    مهدی اردیبهشت 21, 1400 پاسخ

    دستگاه کارت خوانم مدل h9f موقع انجام تراکنش میزنه پاسخ نامعتبر از سرور
    چجوری مشکلشو برطرف کنم

      payacom اردیبهشت 22, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      خطای سرور به دو دلیل هستش مشکل سیمکارت و قعطی شبکه
      سیمکارت رو تعویض کنید اگه مشکل حل نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید

    میثم صیادی اردیبهشت 22, 1400 پاسخ

    سلام خسته نباشید الان کارت کشیدم مینویسه تراکنش اصلایحه انجام نشد دیگه هیچ کارتی هم نمیکشه همه رو اینجوری میزنه دستگاه اس ۹۱۰

      payacom اردیبهشت 22, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      یه موجودی بگیرید اگه مشکل حل نشد سیمکارت رو تعویض کنید اگه حل نشد اپ باید تعویض بشه

    مهسا خرداد 10, 1400 پاسخ

    سلام خسته نباشید.وقتی دستگاهو روشن میکنم بی وقفه بوق میزنه و مینویسه sw check failed.باید چیکار کنم که درست شه؟

      payacom خرداد 11, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      احتمالا مشکل از برد دستگاه هستش باید یه تعمیرکار ببینه دستگاه رو

    حمید خرداد 17, 1400 پاسخ

    سلام علیکم ببخشید دستگاه من خطای 84 میزنه چطور میتونم رفع کنم

      payacom خرداد 17, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      نوع دستگاهتون چیه و سوییچتون مال کدوم شرکته؟

    Szzt خرداد 17, 1400 پاسخ

    سلام دستگاه من szzt فن اوا کارت، امروز هیچ تراکنشی انجام نمیداد مدام پیام تراکنش انجام نشد ظاهر میشه چه برای خرید چه برای اعلام موجودی تعویض سیمکارت انجام دادم حل نشد

      payacom خرداد 17, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      برای دستگاه های szzt فقط بچه های فناوا میتونن کمکتون کنن

    محسن خرداد 23, 1400 پاسخ

    سلام
    دستگاه من ورفون 670 هست
    امروز بعداز چندتا تراکنش خطای چاپگر میده
    نام و نشانی فروشگاه رو چاپ میکنه ولی اطلاعات تراکنش رو چاپ نمیکنه
    و در انتها تراکنش برگشت میخوره
    لطفاً راهنمایی کنید
    ممنونم

      payacom خرداد 23, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      ارور خطای چاپگر توی دستگاه های برند وریفون بخاطر شارژ باطری هستش چک کنید ببینید خوب شارژ شده یا نه. اگر مشکل حل نشد چاپگر رو تمیز کنید اگر باز حل نشد باید یه تعمیرکار چکش کنه

    معصومه تیر 18, 1400 پاسخ

    سلام وقت بخیر من دستگاه s580دارم الان خطا میده مینویسه تسویه بامرکز علت چیه ممنون میشم راهنمایی کنین

      payacom تیر 18, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارتون رو چ کنید و یه موجودی بگیرید و یا برید تو فروشنده و تسویه با مرکز رو بزنید

    محمد تیر 27, 1400 پاسخ

    سلام دستگاه s910هستش هر کارتی میکشی میگه تراکنش نامعتبر شماره خطای 3

      payacom تیر 27, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      با پشتیبانتون باید تماس بگیرید

    محمد تیر 27, 1400 پاسخ

    سلام
    یک دستگاه وریفون 680 دارم، چند روزه خطا عدم اتصال به تی ام اس میزنه! پشتیبانی فن آوا کارت هست.
    ایراد از چی میتونه باشه؟

      payacom تیر 28, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      با پشتیبانتون باید تماس بگیرید

    محسن مرداد 14, 1400 پاسخ

    سلام.دستگاه G3 دارم. همیشه خطای configuration error میده و بعد از یه دقیقه تراکنش انجام میشه. این ارور یعنی چی؟

      payacom مرداد 14, 1400 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      سیمکارت رو تعویض کنید مشکل حل نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید

    ادرینا مهر 1, 1400 پاسخ

    سلام دستگاه من دارای خطای کد ۳۰ میباشد
    و میگوید فرمت اشتباه است.
    چه کنم؟

      پایا پوز مهر 1, 1400 پاسخ

      درود دوست عزیز
      خطاهای سیتمی تنها توسط پشتیبان مربوطه قابل برطرف شدن است با شماره پشتیبان که روی رسید دستگاه هست تماس بگیرید

    علیرضا آبان 1, 1400 پاسخ

    با سلام.
    خواهش میکنم منو راهنمایی کنید
    من هر چی با دستگاه کارتخوان سیار پکس مدل سازی s910 کارت میکشم، میزنه خطای پیکر بندی.
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

      پایا پوز آبان 2, 1400 پاسخ

      درود دوست عزیز
      دستگاه شما باید راه اندازی بشه برای راه اندازی با شماره پشتیبانی روی رسید دستگاه تماس بگیرید

    یحیی رنجبری آبان 2, 1400 پاسخ

    سلام
    دستگاهs90 شرکت فن آوای من نیم ساعت بعد از تراکنش میخوابه و پیام لطفا منتظر بمانید میاد 30 ثانیه بعد وصل میشه البته بعد از بروزرسانی توسط شرکت اکسیر خوی اینجوری شده لطفا راهنمایی کنید

      پایا پوز آبان 2, 1400 پاسخ

      درود دوست عزیز
      همه دستگاه های کارتخوان سیار نیم ساعت تا 1 ساعت استفاده نکنید میرن توی استن بای و توی حالت خواب و مشکلی نداره
      این وضعیت برای صرفه جویی در مصرف باطری هستش

        یحیی رنجبری آبان 17, 1400 پاسخ

        سلام
        صرفه جویی باطری نمیخواهم میخوام بحال اولش قبل از آپدیت برگردد بخاطر کوچک کردن فونت رسید مشتری این بلا سر دستگاه من اومده بعد از 30 ثانیه وصل میشه و مشتری منتظر نمیمونه یه بار مشتری کارت کشید و رفت رمزشو گرفتم بعد متوجه شدم موجودی نداره صد هزار تومان ضرر کردم خواهش میکنم راهنمایی کنید کلافه شدم

          پایا پوز آبان 17, 1400 پاسخ

          برنامه های سوییچ فناوا یکتا و نفیس هستن و هر کدوم تنظیم بازه خاموشی دارن توی منو بگردید ببینید هست یا نه اگه نبود باید ببرید خود شرکت اپ قدیم رو براتون بزنه

        یحیی رنجبری آبان 17, 1400 پاسخ

        من سه ساله ازین کارتخوان استفاده میکنم خیلی راضی بودم چرا قبلا اینجوری نبود بعد از بروزرسانی اینجوری شد مشتری‌ها و خودم کلافه شدیم 30 ثانیه صبر نمیکنند لطفاً راهنمایی کنید دگمه سبز را قبل از کارت کشیدن میزنم بازم مشکل حل نمیشه

    ابوالفضل آبان 17, 1400 پاسخ

    سلام
    دستگاه پوز سیار مدل7210 دارم مدام خطا 110 اتصال به شبکه میزنه هرسیم کارتی رو امتحان کردم اما تاثیر ندارد. لطفا راهنمایی کنید . البته از پست بانک خریدم اما جواب گو نیستن از طرفی به شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد هم زنگ زدم اما جوابی درست ندادن باید چه کرد

      پایا پوز آبان 17, 1400 پاسخ

      درود دوست عزیز
      کارتخوان های نیوپوز ممکنه مشکل آنتن داشته باشن که با زدن فریمور جدید مشکل حل میشه اگه ورژن دستگاه بالا نباشه میشه فریمور زد و انتن دهی رو تقویت کرد اگه تهران هستید میتونید بیارید دفتر تا براتون انجام بشه و اگر هم شهرستان هستید میتونید ببرید پیش یه تعمیرکار متخصص یا بفرستید برامون انجام بدیم
      دستگاه نعمیری خودتون رو میتونید اینجا ثبت کنید و برامون ارسال کنید

    یحیی رنجبری آبان 17, 1400 پاسخ

    من سه ساله ازین کارتخوان استفاده میکنم خیلی راضی بودم چرا قبلا اینجوری نبود بعد از بروزرسانی اینجوری شد مشتری‌ها و خودم کلافه شدیم 30 ثانیه صبر نمیکنند لطفاً راهنمایی کنید دگمه سبز را قبل از کارت کشیدن میزنم بازم مشکل حل نمیشه

    یحیی رنجبری آبان 17, 1400 پاسخ

    من سه ساله ازین کارتخوان استفاده میکنم خیلی راضی بودم چرا قبلا اینجوری نبود بعد از بروزرسانی اینجوری شد مشتری‌ها و خودم کلافه شدیم 30 ثانیه صبر نمیکنند لطفاً راهنمایی کنید دگمه سبز را قبل از کارت کشیدن میزنم بازم مشکل حل نمیشه کاش آپدیت نمیکردم دوبار هم بردم نمایندگی مشکل حل نشده

    یحیی رنجبری آبان 17, 1400 پاسخ

    چرا قبلا اینجوری نبود سه ساله s90 دارم خیلی راضی بودم برای جلوگیری از حالت خواب دگمه سبز را میزنم بازم مشکل حل نمیشه 30 ثانیه منتظر میمونم

    یحیی رنجبری آبان 17, 1400 پاسخ

    سلام
    چطور از شرکت فن آوا مهاجرت کنیم هزینه اش چقدره و چند روز طول میکشه؟

      پایا پوز آبان 18, 1400 پاسخ

      دوست گرامی اگه میبینید دارید اذیت میشید تنها راه اینه که ببرید پیش شرکت تا براتون اپ قبلی رو بزنن

      پایا پوز آبان 18, 1400 پاسخ

      بستگی داره شرکت پشتیبانتون بیاره پاسارگاد یا یه شرکتی مثل ایرانکیش یا نه اما عمدتا ۲ روز زمان میبره و بسته به ورژن دستگاهتون که آیا اپ شرکت جدید رو ساپورت میکنه یا نه هزینه ممکنه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ متغیر باشه

        یحیی رنجبری آبان 20, 1400 پاسخ

        ممنون که با حوصله به سوالات جواب میدین
        بردم یه تعمیرکار دیگه میگه باید از نو ثبت نام کنی تا برنامه جدید را ساپورت کنه

          پایا پوز آبان 21, 1400 پاسخ

          امیدوارم در هر جا هستید کارتون راه بیفته

            یحیی رنجبری آبان 24, 1400

            الان یک هفته است حل نشده
            ایرانکیش تاییدیه نزده

    یحیی رنجبری آبان 24, 1400 پاسخ

    الان یک هفته است حل نشده
    ایرانکیش تاییدیه نزده
    از کار و کاسبی افتادم

    جانا آبان 26, 1400 پاسخ

    سلام من دستگاه کارتخوان S58 دارم چن روزه میزنه ارتباط ناموفق. خطای ۲۱ . باید چیکار کنم

      پایا پوز آبان 26, 1400 پاسخ

      درود دوست گرامی
      خطای ارتباط ناموفق مربوط به سیمکارت میشه

        جانا آبان 26, 1400 پاسخ

        اخه سیمکارتم هم شارژ داره هم اینترنت .کارم میکنه مشکلی نداره. خطای ۲۱ نوشته هیچ عملی بر روی دستگاه انجام نشد. ینی چی

          پایا پوز آبان 26, 1400 پاسخ

          اگه جواب نمیده یه تماس با پشتیبانتون بگیرید اپ دستگاه رو یه چک بکنه

    reza شهریور 10, 1401 پاسخ

    کاتخوان موقع گرفتن شارژ موقعی که باید اعلام میکرد که شارژ گرفت شده یا نه هنگ گرد و زد قطع ارتباز با مرکز و تا یک ساعت بعد هنوز روی همون صفحه هست

      پایا پوز شهریور 10, 1401 پاسخ

      درود دوست عزیز
      سیمکارت رو چک کنید اگه درست نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید

    فهیم شهریور 12, 1401 پاسخ

    سلام و عرض ادب
    دستگاه من اس ۹۰ هستش و اپ پاسارگاد داره دفعه اول که کارت میکشی درست انجام میده ولی دوباره که کارت میکشی یا موجودی میگیری میزنه (خطا در انجام تراکنش) چکار باید کرد؟ یه راهنمایی کنید ممنون میشم

      پایا پوز شهریور 12, 1401 پاسخ

      درود دوست عزیز
      سیمکارتتون رو چک کنید

Call Now Button