خطاهای رایج کارتخوان های سیار و آموزش رفع آنها در سال 1402
خطاهای رایج کارتخوان های سیار و آموزش رفع آنها
خطاهای رایج کارتخوان های سیار ، کارتخوان های سیار نیز همانند دیگر وسایل الکترونیکی دیگری بسته به عوامل خاصی خراب یا فرسوده می شوند که عمده ترین ضربه و آبخوردگی و گرد و غبار است
هنگام استفاده از کارتخوان های سیار ممکن است با خطاهایی مواجه شوید.این خطاها در اکثر موارد نرم افزاری بوده و با ترفند هایی می توان این گونه خطاها را برطرف کرد.با ما همراه باشید.
برند وریفون (وریفون ۶۷۰ و وریفون ۶۷۵ و ریفون ۶۸۰) در نرم افزار شرکت فناوا کارت
رفع ارور خطای نا مشخص فایل
اصلی ترین عامل بروز این خطا ضربه است که به تمپر شدن دستگاه کارتخوان می انجامد.tamper به معنی دستکاریست و این خطا زمانی بروز می کند که دستگاه دستکاری شده باشد. در بیشتر مواقع همگام ضربه خوردگی نیز این خطا روی می دهد و تنها راه حل برای رفع این خطا ارسال به تعمیرگاه مطمین می باشد.
رفع ارور پذیرنده کارت نامعتبر است 03
این پیغام مربوط به پرونده مالیاتی متصل به کارتخوان سیار شا می باشد. جهت حل مشکل پذیرنده کارت نامعتبر است پرونده مالیاتی خود را چک کرده و اطمینان حاصل کنید که تا گام تکمیل شده باشد و حتما هم فعال باشد. در صورتی که دستگاه فعال نشد با شرکت پشتیبان و با فردی که دستگاه را او خریداری کرده اید برای رفع آن تماس بگیرید.
رفع ارور خطای اتصال به پورت سرور
این خطا مربوط به اتصال سیمکارت شما می باشد و باید سیمکارت خود را چک کنید.
خطاهای رایج کارتخوان های سیار
این خطا مربوط به اتصال سیمکارت در دستگاه است و در صورتی که با این خطا مواجه شدید خواهید دید که دستگاه هیچ آنتنی ندارد. جهت رفع این مشکل ابتدا محل قرار گیری سیمکارت را چک کنید، سیمکارت باید در سوکت SIM قرار گرفته باشد. پایه های جای سیمکارت را بررسی کنید شاید زیادی خم شده باشد و با یک چاقوی ضریف پایا ها را کمی به بیرون خم کنید تا اتصال برقرار شود (مواظب پایه های جای سیمکارت باشید بسیار حساسند و با کوچکترین فشاری شکسته می شوند) سیمکارت را در محل خود کاملاً محکم کنید تا تکان نخورد و حرکت نکند .
در صورتی که مشکل حل نشد راه دوم که تعویض سیمکارت است را تست کنید مثلاً اپراتور سیمکارت را عوض کنید و در صورتی که مشکل کماکان پا برجا بود مشکل از سخت افزار دستگاهست و باید توسط تعمیر کار مشکل حل شود.
رفع خطای ورود به سیستم و رفع خطای اتصال برقرار نشد
این خطاها عمدتاً بدلیل بروز مشکل در سیمکارت اتفاق می افتد و احتمالا باشارژ کردن سیمکارت دستگاه قابل رفع شدن است. در صورتی که همچنان با این خطا مواجه بودید با شرکت سوییچ کننده دستگاه خود تماس بگیرید.
رفع خطای رمز نا معتبر است
این خطا در هنگاه قطه شدن سرور شرکت PSP باسرور شرکت شاپرک اتفاق می افتد و به ندرت اتفاق می افتد حتی ممکن است سالها با این خطا مواجه نشوید اما در صورت بروز این خطا بعد از اطمینان از رفع مشکل شرکت با یک پیکربندی بر روی دستگاه مشکل حل می شود.
رفع خطای۱۲ در وریفون ۶۷۵ و ریفون ۶۸۰ در نرم افزار شرکت پاسارگاد
این خطا از طرف شرکت سوییچ کننده دستگاهست و در هنگام بروز این خطا با شرکت پشتیبان تماس بگیرید.
برند پکس (پکس اس۹۰، پکس اس۹۱۰، پکس D۲۱۰) در نرم افزار فناوا
رفع خطای ارتباط برقرار نشد
این خطا عمدتاً از طرف شرکت سوییچ کننده بوجود می آید و اصلی ترین دلیل آن قطعی موقتی سیستم است. البته اتصال دستگاه نیز باید چک شود و امکان دارد مشکل از سیمکارت دستگاه باشد که تعویض و جایگزین کردن آن نیز پیشنهاد می شود.
رفع خطای لطفاً منتظر بمانید
این خطا که بیشتر در دستگا های پکس مدل S910 و D210 اتفاق می افتد دلیل جالبی دارد. دلیل اصلی این خطا که البته ما آن را خطا نمیدانیم این است که در ورژن های جدید نرم افزاری که شرکت فناوا کارت برای این دستگاه ارائه داده تاکید زیادی بر روی مصرف باطریست و البته کوچک کردن رسید فروشگاهی. خطاهای رایج کارتخوان های سیار
از ورژن ۳۱۰ شرکت فناوا به بعد عمدتاً شاهد این خطا هستیم و دلیل آن این است که زمانی که دستگاه روشن است و ۳۰ دقیقه بیشتربا دستگاه تراکنش انجام نشود دستگاه بصورت خودکار آنتن راقطع می کند تا در مصرف باطری صرفه جویی شود. برای رفع این خطا یک دقیقه قبل از کارت کشیدن دکمه سبز را فشار دهید تا دستگاه از حالت خواب بیرون آمده و آماده به کار شود. خطاهای رایج کارتخوان های سیار
رمز ترمینال مسدود شده است
رمز ترمینال مسدود شده است از جمه خطاهای رایج کارتخوان های سیار و اصولا در دستگاه های شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد نمایان می شود و دلیل آن نیز استفاده از رمز اشتباه ترمینال جهت گزارشگیری و ورود به منو فروشنده می باشد.
راه حل رمز ترمینال مسدود شده است: از دو طریق می توان این مشکل را حل کرد. راه اول تماس با شرکت پشتیبان و شماره 02123505 و ارتباط با اپراتور شرکت جهت دریافت کد یکبارمصرف برای بازنشانی رمز فروشنده و راه حل دوم استفاده از نرم افزار ساینار و دریافت کد یکبارمصرف از طریق نرم افزار است
مراحل آن بدین صورت است که کد یکبارمصرفی که از نرم افزار و یا اوپراتور شرکت دریافت کرده اید را با وارد شده به منو فروشنده > ترمینال > بازنشانی رمز وارد میکنید و رمز دستگاه کارتخوان شما به 1234 تغییر پیدا میکند.
توجه : در دستگاه های برند وریفون ریست رمز فروشنده در منو پیکربندی قرار دارد. با وارد شده به منو پیکربندی میتوانید رمز فروشنده را ریست کرده و به 1234 بازگردانید. برای یافتن رمز سرپرست در دستگاه های کارتخوان وریفون پاسارگاد باید دورقوم آخر سریال دورقم روز و دو رقم ساعت را وارد کنید.
رمز سرپرست، مدیر و فروشنده کارتخوان
هر شرکتی بسته به نوع نرم افزار خود رمزهای سرپرست متفاوتی دارد
پاسارگاد همه دستگاه های: دورقم آخر سریال دو رقم روز دورقم ساعت
فروشنده : 1234
ایرانکیش : در ورژن های قدیمی 1356و در ورژن های جدید تماس با تیم پشتیبانی
فروشنده : 0000
پرداخت نوین: سرپرست 2222
فروشنده : 1111
فناوا : برای سرپرست تماس با اوپراتور شرکت
فروشنده : 1111
قفل شدن دستگاه کارتخوان
بیشتر دستگاه های کارتخوان سیار بخصوص برند وریفون روان بودن دستگاه رابطه مستقیمی با آنتن دهی دستگاه دارد و زمانی که شما آنتن خوبی نداشته باشید ممکن است دستگاه هنگ کند و در بعضی مواقع باعث قفل شده دستگاه کارتخوان می شود.
تنها راه حل این مشکل این است که دستگاه کارتخوان سیار را خاموش و روشن کنید و اگر خاموش نشد باطری را جدا کرده و دوباره متصل نمایید و دوباره روشن کنید. لازم به ذکر است برای اینکه دوباره این مشکل بوجود نیاید می توانید نوع اپراتور سیمکارت خود را تغییر دهید.
ped tampered pls input pwd یعنی چه
کلمه تمپر در زبان فارسی به معنی دستکاری می باشد و زمانی که دستگاه کارتخوان سیار شما با این ارور مواجه شده یعنی سخت افزار دستگاه مورد دستکاری قرار گرفته. البته لازم است بگوییم که منظور از دستکاری ور رفتن با دستگاه نیست منظور یک ایراد سخت افزاریست که معمولا از طریق ضربه و یا رطوبت و نوسانات ولتاژ برقی بوجود می آید.
در بعضی موارد نیز ممکن است با تعویض باطری بکاپ این ایراد برطرف شود و البته ایراداتی که از طریق ضربه و یا رطوبت باعث تمپر دستگاه کارتخوان سیار شما شود حتما باید توسط یه تعمیرکار ماهر مورد بررسی دقیق برد قرار گیرید.
خطای pos tampered pls reboot
پوز تمپر یکی از مهمترین خطاهای رایج کارتخوان های سیار می باشد و در صورتی که با این خطا و ارور مواجه شدید بایوس و برد شما مشکل اساسی پیدا کرده و حتما دستگاه باید بصورت سخت افزاری پروگرم شود و هیچ راه نرم افزاری وجود ندارد. در برند پکس اگر ورژن مانیتور بایوس بالا باشد حتی با پروگرم کردن هم مشکل حل نمیشود و تنها راه تعویض برد اصلی دستگاه می باشد. خطاهای رایج کارتخوان های سیار
رفع خطای کارتخوان no program
این خطا و ایراد از جمله خطاهای رایج کارتخوان های سیار و ثابت می باشد و بیشتر مواقع زمانی که دستگاه تمپر می شود نمایان می شود. این خطا به دو صورت no program و یا no aplication در برند های پکس و در وریفون download needed *go file not found قابل رویت است.
برای حل این مشکل و نصب اپلیکیشن برند پکس و نصب اپلیکیشن برند وریفون آموزشهای ما را دنبال کنید
ریست دستگاه کارت خوان
در بیشتر شرکت های psp بازگشت به تنظیمات کارخانه تعبیه نشده و تنها راه فلش کردن اپ دستگاه و نصب دوباره اپلیکیشن دستگاه می باشد. اما در سوییچ پاسارگاد تنظیمات پیشفرض در نظر گرفته شده و با انجام این عمل دستگاه به تنظیمات پیش فرض برمیگردد.
توجه مهم : در صورتیکه دستگاه را به تنظیمات پیشفرض برگردانید اطلاعات پایانه و پذیرنده دستگاه پاک می شود و در صورتیکه این اطلاعات را ندارید می توانید از پشتیبان خود این اطلاعات دریافت کنید.
مراحل انجام تنظیمات پیشفرض
برند پکس: منو > پیکربندی > پیکربندی بانکی > تنظیمات پیشفرض > رمز دستگاه : دورقم آخر سریال دو رقم روز دورقم ساعت
برند وریفون: منو > رمز دستگاه : دورقم آخر سریال دو رقم روز دورقم ساعت > تنظیمات پیشفرض
خطای آغاز روز کاری جدید
خطای آغاز روز کاری جدید بیشتر در دستگاه های کارتخوان سیار پکس S910 به چشم میخورد و دلیل آن مچ نبودن اپ دستگاه با ورژن بایوس دستگاه هست. تنها راه رفع این خطا پروگرم کردن بایوس است
خطای پیکربندی
خطای پیکربندی معمولا زمانی اتفاق می افتد که اپ دستگاه نصب شده است، اما دستگاه راه اندازی نشده. یکی دیگر از علت های آن ارور در اپ دستگاه می باشد.
برای حل این مشکل برای ارور اول باید برای راه اندازی اپ دستگاه با پشتیبان مربوطه تماس بگیرید و در صورتی که با ارور دوم مواجه شدید تنها راه نصب دوباره اپ می باشد.
تراکنش اصلاحیه انجام نشد
تراکنش اصلاحیه انجام نشد نیز از جمله خطاهای رایج کارتخوان های سیار است که در اکثر کارتخوان ها دیده می شود. دلیل آن عمدتا بخاطر انجام تراکنشیست که در گیر کرده و با مرکز تصویه نشده. و دلیل آن نیز در مربوط به سیمکارت دستگاه کارتخوان شما و قطع ارتباط با مرکز است. در صورتیکه شارژ سیمکارت شما تمام شده باشد و یا سیمکارت دستگاه شما مورد خاصی داشته باشد با این خطا مواجه می شوید.
برای حل این مشکل تنها کافیست سیمکارت خود را بر روی یک گوشی موبایل قرار دهید و شارژ مبلغی و وضعیت اتصال آن به اینترنت را چک کنید و از قطع نبودن سیمکارت اطمینان حاصل کنید. در صورتیکه با چک سیمکارت مشکل حل نشد سیمکارت را تعویض نمایید و خواهید دید که مشکل برطرف شده و دستگاه دوباره قادر به انجام تراکنش می باشد.
در بعضی مواقع انجام اطلاحیه خود بخود انجام نمی شود و شما نیاز دارید به صورت دستی این کار را انجام دهید. به دو صورت می توان این کار را انجام داد. روش اول گرفتن یه موجودی با دستگاه می باشد. این عمل تراکنش اصلاحیه را برطرف می کند و روش دوم بدین صورت است که در منو فروشنده تراکنش اصلاحیه به چشم می خورد. با این آیتم می توانید تراکنش اصلاحیه را بعد از چک و تعویض سیمکارت برطرف کنید.
در صورتیکه با سوالی مواجه شدید در زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید تا همکاران ما شما را رهنمایی کنند و دیگر دوستان نیز در صورتیکه با همان مشکل روبرو شدند بتوانند مشکل خود را مرتفع کنند
بازدیدها: 31251
سلام وریفون ۶۸۰دارم ابتدای روشن شده خطای ارتباط با سرور میزنه اما بعدش آنتن دهی دارم و تراکنش هم انجام میده تست سیم کارت هم زدم اوکیه علت چیه
سلام
كارتخوان g3 دارم كه اين اكثر اوقات پیام دریافت داده می زند
سیم کارت عوض کردم
پیکربندی چند بار انجام دادم
ولی حل نشد مشکل
درود دوست عزیز
متاسفانه g2 و g3 مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی دارن و کاریشم نمیشه کرد
خطای عدم اتصال بهTMS
سلام وقتتون بخیر
هنگام گزارش گیری از دستگاه کارتخوان
پیام تراکنشی یافت نشد را میدهد
درود دوست عزیز
اپ دستگاه رو. بروز کنید
سلام کارتخوان من یک بار که کارت میکشی ده بار خطای دریافت میدهد لطفا راهنمیایم کنید کلافه شدم از دستش
سلام دوست عزیز
سیمکارتتون رو تعویض کنید اگه مشکل حل نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید
پشتیبانی که کارت ولید داره باید بیاد راه اندازیش کنه،
بله
باسلام میخواستم کارتخوان سیار تهیه کنم باجایی صحبت کردم جی۳رابمن پیشنهادکردند.آیادستگاه خوبیست؟سپاسگزارم
سلام خسته نباشید
دستگاه من s90 هست هی میزنه خطای اپراتور چیکار باید کرد؟
سلام دوست عزیز
با اپراتورتون تماس بگیرید
سلام دستگاه من نیو پوز۷۲۱۰ دکمه ای است روشن نمیشه و فقط صفحش روشن خاموش میشه و سفید و سیاه میشه.چیکارش کنم؟ممنون میشم جواب بدین
سلام وقتتان بخیر من یک دستگاه پوز دارم چطوری خطای Security risk را رفع کنم لطفا راهنمایی کنین
درود دوست عزیز
باید پروگرم بشه
سلام کارت خوان اس ۹۱۰ دارم نمیتونم فیش پرداخت کنم کد ۰۳ میزنه
سلام دوست عزیز
برای حل این مشکل با پشتیبانتون تماس بگیرید
خطای deceive check چه کار کنیم
درود دوست گرامی
باید پروگرم بشه و نیاز هست ببرید تعمیرات
خطای ۵۸ چطور باید رفع کرد
سلام دوست عزیز
دستگاه اس58 خطاهای متعددی داره و هر کدوم به یک شکل حل میشن
من سه ساله ازین کارتخوان استفاده میکنم خیلی راضی بودم چرا قبلا اینجوری نبود بعد از بروزرسانی اینجوری شد مشتریها و خودم کلافه شدیم 30 ثانیه صبر نمیکنند لطفاً راهنمایی کنید دگمه سبز را قبل از کارت کشیدن میزنم بازم مشکل حل نمیشه کاش آپدیت نمیکردم دوبار هم بردم نمایندگی مشکل حل نشده
دوست عزیز اگه می بینید اذیت میشید تنها راه تغییر سوییچ و یا برگشت به اپ قبلی هستش
میتونید برای این کار با شرکت پشتیبانتون تماس بگیرید
دوبار بردم پیش نمایندگی میگه برنامه قبلی را زدم ولی من میدونم نزده یعنی دیگه نمیتونه بزنه تصمیم گرفتم از فن آوا کارت مهاجرت کنم
مشکلی نیست باهاشون تماس بگیرید و بگید بیارن روی پاسارگاد و یا ایرانکیش
دستگاه کارت خوانم مدل h9f موقع انجام تراکنش میزنه پاسخ نامعتبر از سرور
چجوری مشکلشو برطرف کنم
سلام دوست عزیز
خطای سرور به دو دلیل هستش مشکل سیمکارت و قعطی شبکه
سیمکارت رو تعویض کنید اگه مشکل حل نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید
سلام خسته نباشید الان کارت کشیدم مینویسه تراکنش اصلایحه انجام نشد دیگه هیچ کارتی هم نمیکشه همه رو اینجوری میزنه دستگاه اس ۹۱۰
سلام دوست عزیز
یه موجودی بگیرید اگه مشکل حل نشد سیمکارت رو تعویض کنید اگه حل نشد اپ باید تعویض بشه
سلام خسته نباشید.وقتی دستگاهو روشن میکنم بی وقفه بوق میزنه و مینویسه sw check failed.باید چیکار کنم که درست شه؟
سلام دوست عزیز
احتمالا مشکل از برد دستگاه هستش باید یه تعمیرکار ببینه دستگاه رو
سلام علیکم ببخشید دستگاه من خطای 84 میزنه چطور میتونم رفع کنم
سلام دوست عزیز
نوع دستگاهتون چیه و سوییچتون مال کدوم شرکته؟
سلام دستگاه من szzt فن اوا کارت، امروز هیچ تراکنشی انجام نمیداد مدام پیام تراکنش انجام نشد ظاهر میشه چه برای خرید چه برای اعلام موجودی تعویض سیمکارت انجام دادم حل نشد
سلام دوست عزیز
برای دستگاه های szzt فقط بچه های فناوا میتونن کمکتون کنن
سلام
دستگاه من ورفون 670 هست
امروز بعداز چندتا تراکنش خطای چاپگر میده
نام و نشانی فروشگاه رو چاپ میکنه ولی اطلاعات تراکنش رو چاپ نمیکنه
و در انتها تراکنش برگشت میخوره
لطفاً راهنمایی کنید
ممنونم
سلام دوست عزیز
ارور خطای چاپگر توی دستگاه های برند وریفون بخاطر شارژ باطری هستش چک کنید ببینید خوب شارژ شده یا نه. اگر مشکل حل نشد چاپگر رو تمیز کنید اگر باز حل نشد باید یه تعمیرکار چکش کنه
سلام وقت بخیر من دستگاه s580دارم الان خطا میده مینویسه تسویه بامرکز علت چیه ممنون میشم راهنمایی کنین
سلام دوست عزیز
سیمکارتون رو چ کنید و یه موجودی بگیرید و یا برید تو فروشنده و تسویه با مرکز رو بزنید
سلام دستگاه s910هستش هر کارتی میکشی میگه تراکنش نامعتبر شماره خطای 3
سلام دوست عزیز
با پشتیبانتون باید تماس بگیرید
سلام
یک دستگاه وریفون 680 دارم، چند روزه خطا عدم اتصال به تی ام اس میزنه! پشتیبانی فن آوا کارت هست.
ایراد از چی میتونه باشه؟
سلام دوست عزیز
با پشتیبانتون باید تماس بگیرید
سلام.دستگاه G3 دارم. همیشه خطای configuration error میده و بعد از یه دقیقه تراکنش انجام میشه. این ارور یعنی چی؟
سلام دوست عزیز
سیمکارت رو تعویض کنید مشکل حل نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید
سلام دستگاهs90دارم مینویسه خطا لطفا پرینتر خودرا کنترل کنید دادم درستش کردم یه چندروزی خوب بود باز همون خطا رو مینویسه مشکلش چیه
درود دوست گرامی
پرینتر باید تعویض بشه
سلام دستگاهs90دارم مینویسه خطا لطفا پرینتر خودرا کنترل کنید دادم درستش کردم یه چندروزی خوب بود باز همون خطا رو مینویسه مشکلش چیه
سلام دستگاه من دارای خطای کد ۳۰ میباشد
و میگوید فرمت اشتباه است.
چه کنم؟
درود دوست عزیز
خطاهای سیتمی تنها توسط پشتیبان مربوطه قابل برطرف شدن است با شماره پشتیبان که روی رسید دستگاه هست تماس بگیرید
با سلام.
خواهش میکنم منو راهنمایی کنید
من هر چی با دستگاه کارتخوان سیار پکس مدل سازی s910 کارت میکشم، میزنه خطای پیکر بندی.
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
درود دوست عزیز
دستگاه شما باید راه اندازی بشه برای راه اندازی با شماره پشتیبانی روی رسید دستگاه تماس بگیرید
سلام
دستگاهs90 شرکت فن آوای من نیم ساعت بعد از تراکنش میخوابه و پیام لطفا منتظر بمانید میاد 30 ثانیه بعد وصل میشه البته بعد از بروزرسانی توسط شرکت اکسیر خوی اینجوری شده لطفا راهنمایی کنید
درود دوست عزیز
همه دستگاه های کارتخوان سیار نیم ساعت تا 1 ساعت استفاده نکنید میرن توی استن بای و توی حالت خواب و مشکلی نداره
این وضعیت برای صرفه جویی در مصرف باطری هستش
سلام
صرفه جویی باطری نمیخواهم میخوام بحال اولش قبل از آپدیت برگردد بخاطر کوچک کردن فونت رسید مشتری این بلا سر دستگاه من اومده بعد از 30 ثانیه وصل میشه و مشتری منتظر نمیمونه یه بار مشتری کارت کشید و رفت رمزشو گرفتم بعد متوجه شدم موجودی نداره صد هزار تومان ضرر کردم خواهش میکنم راهنمایی کنید کلافه شدم
برنامه های سوییچ فناوا یکتا و نفیس هستن و هر کدوم تنظیم بازه خاموشی دارن توی منو بگردید ببینید هست یا نه اگه نبود باید ببرید خود شرکت اپ قدیم رو براتون بزنه
من سه ساله ازین کارتخوان استفاده میکنم خیلی راضی بودم چرا قبلا اینجوری نبود بعد از بروزرسانی اینجوری شد مشتریها و خودم کلافه شدیم 30 ثانیه صبر نمیکنند لطفاً راهنمایی کنید دگمه سبز را قبل از کارت کشیدن میزنم بازم مشکل حل نمیشه
سلام
دستگاه پوز سیار مدل7210 دارم مدام خطا 110 اتصال به شبکه میزنه هرسیم کارتی رو امتحان کردم اما تاثیر ندارد. لطفا راهنمایی کنید . البته از پست بانک خریدم اما جواب گو نیستن از طرفی به شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد هم زنگ زدم اما جوابی درست ندادن باید چه کرد
درود دوست عزیز
کارتخوان های نیوپوز ممکنه مشکل آنتن داشته باشن که با زدن فریمور جدید مشکل حل میشه اگه ورژن دستگاه بالا نباشه میشه فریمور زد و انتن دهی رو تقویت کرد اگه تهران هستید میتونید بیارید دفتر تا براتون انجام بشه و اگر هم شهرستان هستید میتونید ببرید پیش یه تعمیرکار متخصص یا بفرستید برامون انجام بدیم
دستگاه نعمیری خودتون رو میتونید اینجا ثبت کنید و برامون ارسال کنید
من سه ساله ازین کارتخوان استفاده میکنم خیلی راضی بودم چرا قبلا اینجوری نبود بعد از بروزرسانی اینجوری شد مشتریها و خودم کلافه شدیم 30 ثانیه صبر نمیکنند لطفاً راهنمایی کنید دگمه سبز را قبل از کارت کشیدن میزنم بازم مشکل حل نمیشه
من سه ساله ازین کارتخوان استفاده میکنم خیلی راضی بودم چرا قبلا اینجوری نبود بعد از بروزرسانی اینجوری شد مشتریها و خودم کلافه شدیم 30 ثانیه صبر نمیکنند لطفاً راهنمایی کنید دگمه سبز را قبل از کارت کشیدن میزنم بازم مشکل حل نمیشه کاش آپدیت نمیکردم دوبار هم بردم نمایندگی مشکل حل نشده
چرا قبلا اینجوری نبود سه ساله s90 دارم خیلی راضی بودم برای جلوگیری از حالت خواب دگمه سبز را میزنم بازم مشکل حل نمیشه 30 ثانیه منتظر میمونم
سلام
چطور از شرکت فن آوا مهاجرت کنیم هزینه اش چقدره و چند روز طول میکشه؟
دوست گرامی اگه میبینید دارید اذیت میشید تنها راه اینه که ببرید پیش شرکت تا براتون اپ قبلی رو بزنن
بستگی داره شرکت پشتیبانتون بیاره پاسارگاد یا یه شرکتی مثل ایرانکیش یا نه اما عمدتا ۲ روز زمان میبره و بسته به ورژن دستگاهتون که آیا اپ شرکت جدید رو ساپورت میکنه یا نه هزینه ممکنه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ متغیر باشه
ممنون که با حوصله به سوالات جواب میدین
بردم یه تعمیرکار دیگه میگه باید از نو ثبت نام کنی تا برنامه جدید را ساپورت کنه
امیدوارم در هر جا هستید کارتون راه بیفته
الان یک هفته است حل نشده
ایرانکیش تاییدیه نزده
الان یک هفته است حل نشده
ایرانکیش تاییدیه نزده
از کار و کاسبی افتادم
سلام من دستگاه کارتخوان S58 دارم چن روزه میزنه ارتباط ناموفق. خطای ۲۱ . باید چیکار کنم
درود دوست گرامی
خطای ارتباط ناموفق مربوط به سیمکارت میشه
اخه سیمکارتم هم شارژ داره هم اینترنت .کارم میکنه مشکلی نداره. خطای ۲۱ نوشته هیچ عملی بر روی دستگاه انجام نشد. ینی چی
اگه جواب نمیده یه تماس با پشتیبانتون بگیرید اپ دستگاه رو یه چک بکنه
کاتخوان موقع گرفتن شارژ موقعی که باید اعلام میکرد که شارژ گرفت شده یا نه هنگ گرد و زد قطع ارتباز با مرکز و تا یک ساعت بعد هنوز روی همون صفحه هست
درود دوست عزیز
سیمکارت رو چک کنید اگه درست نشد با پشتیبانتون تماس بگیرید
سلام و عرض ادب
دستگاه من اس ۹۰ هستش و اپ پاسارگاد داره دفعه اول که کارت میکشی درست انجام میده ولی دوباره که کارت میکشی یا موجودی میگیری میزنه (خطا در انجام تراکنش) چکار باید کرد؟ یه راهنمایی کنید ممنون میشم
درود دوست عزیز
سیمکارتتون رو چک کنید
سلام کارتخوان سیار دارم صوت میکشه
همش صدات صوت کشیدن میاد
درود دوست عزیز
احتمالا اب خورده و باید ببرید تعمیرگاه
باسلام میخواستم کارتخوان سیار تهیه کنم باجایی صحبت کردم جی۳رابمن پیشنهادکردند.آیادستگاه خوبیست؟سپاسگزارم
J3 آشغاله نخرید
ما هم با نظرتون موافقیم دوست عزیز ?
سلام
کارتخوان verifone vx 680 دارم موجودی نمیده یعنی وقتی میخام موجودی بگیرم کارتخوان خاموش و روشن میشه و موجودی نمیاره
درود دوست عزیز
مشکل نرم افزاری هست و باید بروز بشه
سلام من مغازه خدمات کامپیوتری دارم در خسروشاه چگونه میتونم . کارتخوان از شما بخرم و به مشتری بفروشم . همکاری چگونه حساب میشه . آیا در خرید محدودیتی وجود نداره ؟ با تشکر
درود دوست عزیز
جهت دریافت نمایندگی میتونید با همکاران ما تماس بگیرید تا راهنمایتون کنن
راه اندازی اولیه نمیشود
سلام مورفون h9 دارم خطای Security risk locked میاد راهنمایی لطفا
درود دوست عزیز
برای دستگاه های برند مورفان فقط باید باشرکت پارت ارتباط آوا تماس بگیرید
سلام دستگاه من نیو پوز۷۲۱۰ دکمه ای است روشن نمیشه و فقط صفحش روشن خاموش میشه و سفید و سیاه میشه.چیکارش کنم؟ممنون میشم جواب بدین
درود دوست عزیز
برد دستگاه مشکل داره و باید بره تعمیرات
سلام بنده چند روزی میشه دستگاه رو تحویل گرفتم ولی متاسفانه کارت که میکشم موقع ورود رمز خطای 300 میزنه..... Me31
درود دوست عزیز
خطاهای نیولند بیشترشون سیستمی هست و باید با پشتیبانتون تماس بگیرید
سلام پوز اس ۹۰ خریدم ۱۰ روز هست برای خرید موفق پرینت چاپ نمیدهد ولی برای ناموفق میدهد علت چیست
درود دوست عزیز
توی اپ پرداخت نوین توی اس 90 و 910 رنگی این مشکل هست و باید وارد قسمت سرپرست بشید و رسید خرید رو فعال کنید برای دریافت رمز سرپرست با پشتیبانتون تماس بگیرید
سلام وریفون 675 دارم خطای عدم اتصال به tms می دهد
سلام کارتخوان من مدلs910هستش نوشته عدم پاسخگویی بانک عامل کد۲۱۰۰
درود دوست عزیز
جهت حل مشکل فقط پشتیبانتون میتونن کمکتون کنن
سلام وقت بخیر
من کارتخوانم p90هست پسرم بروزرسانی راه دور زده الان فقط میاره درحال اتصال به وای فای ولی صفحه بالا نمیاد مشکل چی میتونه باشه راهنمایی بفرمایید
درود دوست عزیز
باید ببینید اپش مال کدوم شرکته چون اپ ها و منو ها با هم متفاوتن
سلام من دستگاه me31 دارم ال سی دیش رو عوض کردم حالا موقع کارت کشیدن همش میزنه دستگاه راه اندازی نشده و وقتی دریافت اطلاعات رو هم میزنی خطای ۱۹۹۰ رو میده باید چکار کنم؟ سوییچش هم پرداخت نوین هستش
درود دوست عزیز
برید پیش کسی که تعمیر کرده براتون
سلام .
بنده دستگاهم جمع فروش روزانه رو نمیده ودر پیان روز میزنه هیچ تراکنشی یافت نشد،و در نهایت الان دیروز ۴میلیون طبق قبض فروش داشتیم الان ۸۰۰هزارتومن به حساب اومده،و اینکه پشتیبان تماس گرفتیم میگه خطای سیستمی،هست اگه خطا هست باید برا همه باشه ن من فقط،در ضمن رفع نشده هنوز الان پول دورزم رو هواست استعلامی قبلی روهم نمیده...
درود دوست گرامی
اپ دستگاه رو باید بروز بکنید
سلام دستگاهم vx680هست حداقل روزی دوبار خطایه کد 55میده مغازه بغل کارت میکشم درسته چیکارش باید بکنم
درود دوست گرامی
خطاها برای هر دستگها متفاوت هست و برای هرشرکتی متفاوته باید با پشتیبانیتون تماس بگیرید
کلید گذاری در دستگاه s910 به چه معنی میباشد؟ بعد از اینکه دکمه سبز را میزنم اعداد بین صفر تا 13 زده شود پیغام میدهد و در انتها پیام کارت را داخل بگذارید میدهد
خواهشمند هست راهنمایی بفرمایید
درود دوست عزیز
کارت کلید یک کارت سخت افزاری مثل کارت سوت هست و برای شرکتهای psp خاصی استفاده میشه و روی همه دستگاه های اون شرکت باید برای فعالسازی استفاده بشه مثل شرکت فناوا
درود بر شما، دستگاه پوز سیار ایران کیش دارم لطفا راهنمایی بفرمایید وقتی با ارور مبلغ صحیح نمی باشد تراکنش ناموفق. باید چه اقدامی جهت رفع آن انجام دهم. سپاس.
درود بر شما،
دستگاه پوز سیار از شرکت ایران کیش دارم، و ارور مبلغ صحیح نمی باشد تراکنش ناموفق را نشان می دهد و چاپ می کند. لطفا راهنمایی بفرمایید، باید چه اقدامی جهت رفع این ارور انجام دهم. سپاس.
با سلام
7210 همه گزارشات را چاپ میکنه غیر از ترکنش خرید و موجودی . علت چیست چگونه میشه حل کرد
حطای چاپ گزارش میده
با سلام
۷۲۱۰ همه گزارشات را چاپ میکنه غیر از ترکنش خرید و موجودی . علت چیست چگونه میشه حل کرد
حطای چاپ گزارش میده
اپ پاسارگاد
درود دوست گرامی
اپ دستگاه بروز بشه مشکل حل میشه
سلام
دستگاه من دو روز یکبار درخواست کلیدگذاری میدهد و دیگر تراکنش ها را ناموفق میزند باید با پشتیبانی تماس بگیرم و رمز سیستم بگیرم و کلید گذاری انجام شود تا لاه بیافتد
باید چکار کنم که این مشکل حل بشه
درود دوست گرامی
برید توی تنظیمات رمز مدیر 2222 بزنید برید کلید گذاری و بهد پیکربندی رو بزنید
مشکل حل نشد ببرید تعویرات برای کلید گذاری
وضعیت ترمینال منتظر نصب نمی باشد یعنی چه؟
درود دوست گرامی
دستگاه فعال هست اما تراکنش شاخص روی دستگاه کشیده نشده
سلام خسته نباشید
کارت خوان G2دارم یک هفته میشه خرابه ، تراکنش پیکربندی انجام شود ،اون درست شد حالا کارت هم میکشه هنوز که کاغذ نیومده بیرون این پیام میاد CONFIGURA TIUN ERR بعد از چند لحظه کاغذ چاپ میشه تراکنش موفق ، این پیام انگلیسی برای چی میاد؟؟؟
درود دوست گرامی
دستگاه های g2 جزو کارتخوانهای یکبارمرصف بازار بحساب میان و نمیشه روشون به صورت بلند مدت حساب کرد. زمانی که خراب بشن مدام باید تعمیر بشن و البته خیلی از مواقع درست نمیشن کلا
تنها راه حلی که دارید ببرید پیش گارانتی اگه داره تا براتون پرینتر رو تعویض کنه در غیر اینصورت کسی نمیتونه تعمیرش کنه